Премини към съдържанието
  • публикации
    34
  • коментари
    0
  • прегледи
    11985

Ролята на фронт офиса във вътрешно-хотелските комуникации – първа част


bulgarian Hotel Management

449 прегледа

 Сподели

Фронт офиса във всеки един хотел играе ключова роля при предоставяне на необходимото внимание към гостите. Именно там се формира първото /и в много случаи най-важното/ впечатление от приятното или неприятно посрещане. Гостите, влизайки в хотела за първи път, попадат в непозната обстановка. Те са

(Read More...)

Източник

 Сподели

0 Коментара


Препоръчани коментари

Все още няма коментари.

Гост
Публикацията ви съдържа термини, които не допускаме! Моля, редактирайте съдържанието си и премахнете подчертаните думи по-долу. Ако замените букви от думата със звездички или друго, за да заобиколите това предупреждение, профилът ви ще бъде блокиран и наказан!
Добави коментар...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Добави ново...