Премини към съдържанието

odesoss

Потребител
  • Публикации

    14
  • Регистрация

  • Последно онлайн

Харесвания

0 Неутрална репутация

Всичко за odesoss

  • Титла
    Потребител
  1. А защо на даскалите трябва да им пука за учениците?!?!? На учениците пука ли им за даскалите? Определено - не. Въпроса е едните и другите да си гледат работата и да получават съответното, което им се полага. Я си представи, че учиш и всичко знаеш, а получаваш само тройки и понякога някоя друга четворка за празниците, май не си го поглеждала от този ъгъл, нали? Ще си натиснеш ли парцалките смирено? А относно останалите хора получаващи неудовлетворително възнаграждение в страната, които не стачкували... Ами да си натискат парцалите още - да търпи раята българска! Според конституцията, държавата
  2. Да знаеш, че има такова училище - това в което преподавам, лично съм ходил да си приказвам с родителското настоятелство, хората ни подкрепиха. Също можеш да знаеш, че не само в моето училище е така. И въпреки всичко, това си беше просто съобщение, защото настоятелствата нито могат да повлияят на правителството, нито да увеличат заплатите със 100%, нито да спрат стачката. Тяхната помощ на моменти е огромна, но имат доста ограничени функции. А колко от настоятелствата, като разбраха за стачката уведомиха останалите родители на ученици?
  3. Явно колективът ви е ужасен..... Защо ли в моето училище не е така????? Масовост, страх.... стачкували, недостачкували.... Карали се, презирали се, неформални лидери пред които не смеят да изкажат мнение, говори се зад гърба им.... Тръпки ме побиват! Всъщност какво имаш предвид под масовост и какво именно се повтаря при наличието му?
  4. Стачник - въпроса не е колко получаваш и колко ще вземеш ако стачкуваш, надявам се не мислиш, че аз фотосинтезирам. За мен, за останалите действителни стачници (не само по ник) цените на тока, водата и храната не са станали по-ниски, същите са. Въпроса е, че доста хора се лишават от мизерните си заплати за постигане на някаква обща цел. Вдигнали са се както никой до сега в страната и търпят невзгоди, нападки и обиди... А има и такива, които по някаква причина не могат да го направят, някои от тях не ги виня за нищо - глава на семейство с безработна съпруга и три деца + жилищен кредит.... в тоз
  5. Разбира се, че не само това е важното, но явно е важно. Всички тук лъжат в това число и ти (педагог си, докторантура подготвяш, би трябвало да си наясно с нещата относно анонимността и недосегаемостта ). blaber - Не стачкува, пише си докторантурата и си взема заплатата... Стачник - нестачник, каква ти е темата?
  6. Напълно съм съгласен, но ми се иска да добавя и още един принцип, мое мнение, също неангажиращо, поднасянето на материала да следва естественният ход на историята. (Чак когато се стигне до 7 век от Н.Е., вече, ако трябва и като отделна дисциплина - история на България) Имах предвид, че в написаното над червената линия има "скачаща", повърхностна логика, а текста се състои от трудно доказуеми твърдения.... (Ако се познавахме и можехме да си говорим открито, бих ги нарекъл злобни клюки.) Докато във втората част има стабилна, конструктивна логика, творческа аналогия с подобни системи на оц
  7. 100% увеличение на заплатите, ще излезе по-евтино, в пъти по-евтино..... Иначе като идея става, но как именно да се осъществи? Към този примерен вариант може да се добави и оценка за дисциплина на учениците, която да се взима предвид при кандидатстване във ВУЗ и още много, много неща. Идеята за кариера в образованието звучи чудесно. (Без да се обиждаш, но не мога да повярвам, че човека написал цитираното е сътворил и нецитираната, горна част на поста...)
  8. Лесно се дава акъл, но май някои само си чешат езиците.... Хайде да направим една проста сметка, да приемем, че средната учителска заплата е 355 лева, което не е вярно, но е точно по средата между двете най-спрягани цифри - 340 и 370. Та така вземаме тринайстата заплата и я разделяме на 12 месеца 355 : 12 = 29,58, след това тази сума я прибавяме към 355 - 29,58 + 355 = 384,58 лв. Май само в България за някои хора 384,58 е равно на 472.... Юбералес, не е лошо да се позамисляме преди да пишем. Относно второто твърдение, че само в българия става фокуса учителите да стачкуват в учебно време - от
  9. Не се заяждам или присмивам, просто ми се иска да разбера къде точно в следващите думи видя ултиматум?
  10. Ето, че стачката има отзив, води до резултат! Това, че някой плюе си е реакция все пак. Особено ме досмеша, мнението на човек който твърди: Ще ми се да попитам и как така, като не си научил нищо успя да напишеш горното? Или плати на някого 20 лева да ти го набере? Надявам се, че няма да се обидиш, че след такова встъпление приведените примери не звучат правдоподобно... Е не, че не може да случиш на некадърен преподавател, ама чак до там.... И вече по друг пост (няма да цитирам) виновни ли са преподавателите, че ще орежат ваканциите на децата? Едва ли, не го решават те. Могат ли да орежа
  11. Говорих с колега, който бил в гърция (да изкара някой лев от селскостопанска работа) по време на учителските стачки там. Много ми бе интересно да узная, как икономиката на страната просто била блокирана, родители нямало на кого да оставят малките деца, големите пък беснеели по улиците и училищата, постепенно започнали да вандалстват, тъй като учителите въобще не им обръщали внимание... на четвъртия ден правителството приело исканията им. Вярно е, че труда на учителя не се оценява подобаващо и то не само като заплащане. Доста хора просто не си представят с колко много неща се занимава един учит
  12. Ами да, постъпили са законно, за разлика от министъра на образованието. 15 септември за учителите е работен ден, а за учениците - неучебен, тъй като в събота 15.09 се отработва "почивният" 07.09, когато учениците бяха във ваканция. Досега винаги когато 15 се е падал в събота или неделя учебната година се е откривала в понеделник. Но признавам, че подобна ситуация може да бъде досадна, е зависи от обстановката.
  13. ХАХАХАХАХХАХАХА Рзгледах ти всички постове по темата, защо ли не мога да те взема на сериозно?!?!?!? Пълен си с противоречия.... И ето ти теми за размисъл - 1. "Моето конкретно предложение за обективна оценка на знанията на учениците в национален мащаб." 2. "Как един учител да научи ученк на нещо, ако той не желае да го прави?" 3. "Защо, ако родителите са склонни да платят по 20 лева за частен урок, държавата го оценява същия този труд на същия този преподавател на по-малко от 4 лева?". 4. "Колко лекари са станали такива без да са ходили на училище и ще има ли лекари ако няма учители?"
  14. .Моля да ме извините, че ще ви натоваря със следната груба фактология, но определено ме подразниха някои изказвания, та реших да ви запозная с битието на един учител. Ще се постарая да съм максимално откровен, без да уронвам престижа на учебното заведение в което работя… (може да доведе до уволнението ми и то напълно законно) Учител съм от 4 години преподавам чужд език. Утвърденият норматив за тази длъжност е 648 часа годишно. Заплатата която съм получил е средно 253 лв.(чисто) х 12 месеца = 3036 лв. годишно. Плюс 13 заплата и 120 лева за дрехи. Общата сума е 3409. Нямах лекторски часове (к
  • Разглеждащи това в момента   0 потребители

    Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.

×
×
  • Добави ново...

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите Условия за ползване