Премини към съдържанието

eQue

Потребител
  • Публикации

    6
  • Регистрация

  • Последно онлайн

Харесвания

0 Неутрална репутация

Всичко за eQue

  • Титла
    Новобранец
  1. eQue

    Всичко за БТК-ADSL - част 2

    Не съм си отговорил сам, в документа просто не е споменато нищо за изпращане на заявки и други от сорта. "Скоростта на Вашия ADSL ще бъде увеличена между 8 април и 15 май 2008 г." Най-в дъното пише с кого да се свържа, (само) ако желая да остана с настоящият си пакет. Така че, зарежи въпросително-удивителните и ако не знаеш отговора, просто не ме цитирай.
  2. eQue

    Всичко за БТК-ADSL - част 2

    Откакто си плащам телефона и интернета заедно, не получавам сметката по пощата, а при плащането ми издават само касова бележка. При подаване на заявка за нови скорости се изисква клиентски номер: "Ще намерите Вашия клиентски номер в телефонната си сметка в полето 'Данни за клиента'". Някои има ли идея къде бих могъл да проверя клиентския си номер, след като не получавам телефонна сметка? В пощенската си кутия получих писмо, известяващо ме за увеличаване на скоростите, според което те ще ми бъдат увеличени без запитване или заявка (на 2мбит безкрай съм). Въпросът ми е дали наистина има нужда от заявка и дали заявката е излишна за потребителите на дадени услуги (като моята)? Ако има нужда от подаване на заявка, преподписва ли се договорът ми и за какъв период? Иначе в горния десен край на писмото присъстват трите ми имена и адреса ми, а под тях: "ADSL_r_xxxx" - възможно ли е това да е въпросният код?
  • Разглеждащи това в момента   0 потребители

    Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.