Премини към съдържанието

nissan4o

Потребител
  • Публикации

    1
  • Регистрация

  • Последно онлайн

Харесвания

0 Неутрална репутация

Всичко за nissan4o

  • Титла
    Новобранец
  1. Такааа, да разкажа и аз за моите премеждия с Теленор. Първия смс получих на 17 януари рано рано , ей така за разсънване 6.12лв за AGame. След продължителни разговори и караници с двама оператора на тел. 123, не можахме да стигнем до някакво решение. Пратих си като добър човек смс със STOP 167 на 19207(по съвет на оператора), пих една студена вода за 6.12лв. и си викам "Аз нещо съм кликнал, където не трябва". По съвет от едно друго мнение по форумите си ограничих изходящите СМС-и. И така ..... до 23 януари, то зи път не бяха толкова алчни, само 6.01лв за MaxFun, пак абонамент ... само за 7дни. Пак се почна с тел.123 и никой не може да ти даде адекватен отговор откъде и как стават тези абонаменти и как може да се спре това безумие, явно това със спирането на изходящите съощения не върши работа. Писах жалби до КЗП, КРС и Теленор (през формата и за контакти на сайта). През това време докато чакам отговор, реших и аз да проуча нещата и да разбера как става тази измама и стигнах до една услуга , която се предлага от от мобилните оператори DCB (Direct carrier billing) или при моя оператор му викат "Плати с Теленор". Оказа се че тази услуга може да се спре с обаждане до оператор или с посещение в офис. Обадих се да ме отпишат и от тая "УСЛУГА", като се надявам, че това е последното нещо от което се отказвам, защото иначе трябва да си намеря някоя Нокиа 3110 и само "ало". Както и да е, днес имаше и щастлива развръзка в моя случай, получих отговор на жалбата си в Теленор. Здравейте, г-н ******* ! След постъпване на вашето писмо направихме проверка. Абонирането за услугите става през интернет сайтовете на доставчиците: за „MAXFUN“: и за „AGame“ Бихме искали да обърнем внимание, че Теленор предоставя възможност на потребителите на мобилни услуги да достъпват различни сайтове и приложения в интернет, обслужвани от различни доставчици, но само потребителят може да контролира поръчките на услуги към сайтове в интернет, предоставяни от трети лица. Съветваме ви да бъдете внимателен при посещаването на сайтове в интернет, за да се избегнат нежелани абонаменти. Тъй като ние държим на честни взаимоотношения с вас, като наш клиент, начислените суми за посочените абонаменти ще бъдат приспаднати в бъдеща фактура. Уверяваме ви, че работим активно с доставчика на услугата/услугите и изискваме от тях да предприемат действия, с които да направят начина на абониране за техните услуги по-ясен и прозрачен. След направена връзка с доставчика от наша страна, получихме информация, че достъпът до услугите за номера ви е ограничен. Бихме искали да добавим, че към вашите номера са блокирани и всички рекламни съобщения, свързани с организирани от Оператора кампании и колеги са изключили услугата за плащане през „Fortumo“ на 25.01.2018г. В случай, че се нуждаете от допълнително съдействие или информация по други въпроси, моля попълнете контактната форма тук С уважение, Екип „Удовлетвореност от услугите“ Май има светлина в края на тунела ...
  • Разглеждащи това в момента   0 потребители

    Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.