Премини към съдържанието

Препоръчан отговор


Брат ми е влизал в някакви п*рно сайтове с неговата Lumia 535 и сега получава смс-и всяка седмица: Vie produljavate da ste abonirani za EIVIDEO. Tsena 6,01 BGN sedmichno. Za stop: STOP EIVIDEO NA 14703. Та той казва че никакъв смс не е пращал за да му взимат пари и аз му казах да не праща смс за стоп защото така само може да му вземат пари ама се оказа че СЕГА му взимат, взели са му некви пари но пък той не е сигурен дали е от това и не знае какво да прави, да прати ли този смс за стоп но да не се окаже че това ще предизвика някаква измама и да почнат да му точат пари. Помогнете.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Гост
преди 8 минути, The Man Of Steel написа:

 

Брат ми е влизал в някакви п*рно сайтове с неговата Lumia 535 и сега получава смс-и всяка седмица: Vie produljavate da ste abonirani za EIVIDEO. Tsena 6,01 BGN sedmichno. Za stop: STOP EIVIDEO NA 14703. Та той казва че никакъв смс не е пращал за да му взимат пари и аз му казах да не праща смс за стоп защото така само може да му вземат пари ама се оказа че СЕГА му взимат, взели са му некви пари но пък той не е сигурен дали е от това и не знае какво да прави, да прати ли този смс за стоп но да не се окаже че това ще предизвика някаква измама и да почнат да му точат пари. Помогнете.

 

Поне да бе отишъл при някоя кака, та да не е капо. А сега неговата работа - очи пълни, ръце празни. Сам си е виновен. Форумът какво общо има със случая?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Дали ако прати смс-а ще спре или ще го прецака повече, той твърди че не пращал дося смс как са почнали да му взимат

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

The man of steel  какво стана с тея смс-и ??

 

 

на 13.03.2017 г. в 14:47, * СТЕФАН * написа:

Поне да бе отишъл при някоя кака, та да не е капо. А сега неговата работа - очи пълни, ръце празни. Сам си е виновен. Форумът какво общо има със случая?

какво стана с тея смс-и реши ли проблема ??

 


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

И аз имам същият проблем,но не с п*рно сайт,а просто си разглеждах из сайтове(нормални) и получих смс с някакъв абонамент от http://bg.arcade.buzz-mob.com/ 

и не мога по никакъв начин да се свържа с тях,но аз изпратих смс СТОП,ама пак продължава с абонамента,и незнам как да се оттърва,ходих в мтел но не могат да направят нищо.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
на 6/9/2017 в 18:54, Н.Чапкънски написа:

И аз имам същият проблем,но не с п*рно сайт,а просто си разглеждах из сайтове(нормални) и получих смс с някакъв абонамент от http://bg.arcade.buzz-mob.com/ 

и не мога по никакъв начин да се свържа с тях,но аз изпратих смс СТОП,ама пак продължава с абонамента,и незнам как да се оттърва,ходих в мтел но не могат да направят нищо.

Е то оператора ако не може да направи нищо, какво правиме? Ходи в други офиси, обаждай се на *88. Те в офисите са добре некадърни и неискащи да се учат. Трябва да попаднеш на някой, който малко от малко събира 2+2

 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Здравейте, аз също имах този проблем. Една вечер, както си разглеждах определени сайтове, явно съм натиснала някакъв бутон и получих смс, че съм абонирана за Arcada, като ми съобщават, че услугата струва 6.10 лв седмично. Още сутринта се опитах да се свържа с телефоните, които са дадени. Свързах се, съответно изслушах дамата, която ме напътстваше и пробвах да се отпиша. Явно не съм успяла, защото снощи отново получих смс, че продължавам да съм абонирана за тази услуга. Писах смс, след това писах и имейл. Тази сутрин се свързах с оператор, а не просто да се отписвам по продиктувания начин, с натискане на 1, въвеждане на мобилен номер и т.н. Поисках да ми бъдат върнати и парите, тъй като не съм ползвала тяхната услуга. Момичето беше така любезно да ми каже, че вече съм отписана от тази услуга и ако искам да ми бъдат възстановени парите да пиша на имейла. Това го бях направила, получих отговор да си напиша отново мобилния номер. Втори отговор - че вече съм отписана и да предоставя банкова сметка или PayPal. Искали да бъдат сигурни, че нямало недоволни клиенти. Може би не е пълна измама, що са склонни да върнат парите.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
на 6/14/2017 в 6:29, Mariya Tashkova написа:

Здравейте, аз също имах този проблем. Една вечер, както си разглеждах определени сайтове, явно съм натиснала някакъв бутон и получих смс, че съм абонирана за Arcada, като ми съобщават, че услугата струва 6.10 лв седмично. Още сутринта се опитах да се свържа с телефоните, които са дадени. Свързах се, съответно изслушах дамата, която ме напътстваше и пробвах да се отпиша. Явно не съм успяла, защото снощи отново получих смс, че продължавам да съм абонирана за тази услуга. Писах смс, след това писах и имейл. Тази сутрин се свързах с оператор, а не просто да се отписвам по продиктувания начин, с натискане на 1, въвеждане на мобилен номер и т.н. Поисках да ми бъдат върнати и парите, тъй като не съм ползвала тяхната услуга. Момичето беше така любезно да ми каже, че вече съм отписана от тази услуга и ако искам да ми бъдат възстановени парите да пиша на имейла. Това го бях направила, получих отговор да си напиша отново мобилния номер. Втори отговор - че вече съм отписана и да предоставя банкова сметка или PayPal. Искали да бъдат сигурни, че нямало недоволни клиенти. Може би не е пълна измама, що са склонни да върнат парите.

на мен ми ги върнаха парите,след дълъг разговор с тях,даже ми дадоха 10 лева отгоре.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 8 часа, golqm tarikat написа:

Някой би ли обяснил как точно се махна от тази схема ???  На кой оператор се обадихте 

Никой оператор не може да ти помогне.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Това безобразие трябва да се преустанови. И ние пострадахме от този сайт. Телефонът за връзка не отговаря. Писахме два мейла, сезирахме и комисията за регулиране на съобщенията с електронна жалба. Явно всички мобилни оператори активно съдействат това да се случва. Факт е, че се трупа сметка на мобилния телефон. Сега предстои да се развикам и на някой от колцентъра на Теленор защо се позволява това, защото  те са тези, на които ще платя, респ. - те ще приберат сумите от това недоразумение. Опитахме да пуснем електронна жалба и до Комисията за защита на потребителите - я познайте дали могат да приемат жалба срещу сайт с фирма, регистрирана в Германия?!?!?!?! Не става естествено. Кубчетата и квадратчетата на бланката за жалба не позволяват да тормозим със сигнали чужди търговци, които ни рекетират.

Това съдържание изпратихме до КРС и се надявам и други да се активират и да се даде повече гласност на тази простотия.

"Неколкократно бях таксуван с смс на стойност 6,01 лв. с ДДС за непоискани от мен услуги от номер 14703. Заявяват ми, че съм абониран за някакви игри, които нито съм искал, нито съм се съгласил да бъда абониран за тях. Задължават ме да изпращам съобщения, за да се откажа от нещо, което никога не съм искал да ми бъде предоставяно като услуга. От мобилния оператор ми беше заявено, че не могат да спрат подобен тормоз и не мога да блокирам получаването на такива съобщения за непоискани от мен абонаменти, за които ми начисляват суми в сметката. Потърсих информация в интернет и попаднах на тази страница, в която описват номера, който ми се таксува - https://www.thumbr.com/BG/support/faq Има даден телефон за връзка 024951503, на който никой не отговаря. Писах имейл, с който изрично се отказах от услугите им /отново подчертавам - никога не съм ги искал, но ми се таксуват/ - отново нямам отговор. Пусках смс с посочените текстове STOP/ STOP IGRI  - отново никакъв резултат и сметката ми продължава да се натоварва, без мое съгласие.

Моля да бъдат предприети мерки за прекратяване от страна на въпросния сайт на този тормоз над абонати на мобилните оператори. Давам и линк към дискусия в интернет форум, в който и други потребители споделят на какво са подложени - https://www.kaldata.com/forums/topic/260070-помощ-точат-пари-от-телефона/ Силно притеснително е, че са посочени координати за връзка с въпросния сайт в Германия, а е даден телефон /неработещ!/ с код от София.

Отново моля да бъдат предприети действия за прекратяване на този тормоз над абонатите и взимането на суми от тях за услуги, които не са заявявали.

..."

Апелирам всички да пишат до телевизиите, по форумите, фейбук, до КЗП, до Комисията за регулиране на съобщенията, за да се даде колкото е възможно повече гласност.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
публикувано (редактирано)

@vesi_vas Добър ден, днеска получих абсолютно същият смс за абонамент към някакъв сайт за игри coolland. Прочитайки поста ви силно се притеснявам как да се оттърва от тази простотия. Не съм звънял на номера, нито съм пращал смс СТОП. Дали операратор ще може да направи нещо по въпроса или да се ориентирам към по-висша инстанция.

Редактирано от The Cat (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
публикувано (редактирано)

Днес ми отговориха на мейла, който им изпратих вчера. Ето какво ми писаха:

Кути
 
- Re: [Ticket ID: 20170621090747950 ] ОТКАЗ от "услуги"
От:
info.bg@thumbr.com
До:
kantora_******@abv.bg
 

Уважаеми,

Информираме Ви, че проверихме номера който ни изпратихте

На номер 088******* намерихме услуга която вече е прекратена.

Става въпрос за услугата Entertix активирана на 20.06.2017 г.

Услугата предлага достъп до игри и имате възможност да играете различни игри.

Услугата се aктивира с натискане на бутона "Абонирайсе" и веднага получавате достап до услугата и можете да играете.
 

Вашият номер е поставен в  "Black list" (блокиране) за услугата и  в бъдеще няма да има възможност да ползвате тази услуга или да получавате съобщения.

Тъй като сте недоволни, а ние не искаме да имаме недоволни потребители, съгласни сме да върнем парите.

Парите можем да върнем чрез PayPal или по банков път.

Ако имате PayPal моля изпратете ни следващите данни:

1. Име и фамилия на който е регистрирана PayPal

2. PayPal (и-мейл) на който трябва да се върнат парите

В случай ако нямате PayPal моля изпратитени следващите данни за да можем да върнем парите по банков път:

1. Име,фамилия и адрес на латиница включително и пощенски код (трябва да се съвпадат с данните на собственика на банковата сметка)

2. Международният номер на банкова сметка IBAN (Intenational Bank Account Number)

3. BIC код

4. Името на банката на която е банковата сметка.

Необходимо е да изпратите данните на латиница.

Благодаря предварително!
 

Оставаме на Ваше разположение, ако имате нужда от допълнителна информация. 

 

С уважение,

Емилиян Величков"

Положението май има шанс да се спаси. Пишете мейл, за да ви блокират номера от самия сайт. С еднократните смс за отказ  правите само моментен отказ, но  и скоро пак се оказвате абонирани за някоя игра, пъзел  с и друга дивотия. Телекомите само кършат китки, че не зависи нищо от тях и не блокират достъпа до този сайт. 

Редактирано от vesi_vas (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Хора и аз получих смс от 14703, че съм регистрирана за bg.virali.mobi. Аз изобщо не го знам какъв тоя загубен сайт ... При вас някакво развитие?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

При нас всяка седмица идваше СМС че ми е взето 6 лв, но в смс-а пишеше изпратете СМС за прекратяване, след като проверих че наистина точат по 6 лв изпратих този смс за прекратяване (иначе не бих се вързал но като видях че точат) и се оказа че наистина спряха да взимат парите.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
на 21.06.2017 г. в 19:18, The Cat написа:

@vesi_vas Добър ден, днеска получих абсолютно същият смс за абонамент към някакъв сайт за игри coolland. Прочитайки поста ви силно се притеснявам как да се оттърва от тази простотия. Не съм звънял на номера, нито съм пращал смс СТОП. Дали операратор ще може да направи нещо по въпроса или да се ориентирам към по-висша инстанция.

 

От днес имам същия проблем и аз. Получих смс ,че съм регистриран в същия сайт за игри. Странното е ,че получих линк към сайта от познат от фейсбук , които представа си нямаше как ми го е пратил. Отворих линка и получих смс ,че съм абониран. Съответно от сметката са ми взети 6,01лв.  Мобилния оператор ми каза ,че не може да ми помогне. Да звъня ме посъветваха на телефона 02 4487200 и да ме отписват там. Нямам думи. как така се абонирах без да съм дал съгласие не схванах? Което е по хубавото , мтел учтиво ми казаха да се оправям сам! Е нема такава загубена държава. Утре ще ми загубят времето да се занимавам с глупости.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 7 часа, pepy86 написа:

 

От днес имам същия проблем и аз. Получих смс ,че съм регистриран в същия сайт за игри. Странното е ,че получих линк към сайта от познат от фейсбук , които представа си нямаше как ми го е пратил. Отворих линка и получих смс ,че съм абониран. Съответно от сметката са ми взети 6,01лв.  Мобилния оператор ми каза ,че не може да ми помогне. Да звъня ме посъветваха на телефона 02 4487200 и да ме отписват там. Нямам думи. как така се абонирах без да съм дал съгласие не схванах? Което е по хубавото , мтел учтиво ми казаха да се оправям сам! Е нема такава загубена държава. Утре ще ми загубят времето да се занимавам с глупости.

Как от линк ще се абонираш? 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Представа си нямам. Просто го отворих и получих веднага смс ,че съм абониран. В месенджера ми линка изглеждаше все едно ми пращат видео клипче от youtube на което ми бе поставена профилната снимка от фейсбука.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 4 часа, pepy86 написа:

Представа си нямам. Просто го отворих и получих веднага смс ,че съм абониран. В месенджера ми линка изглеждаше все едно ми пращат видео клипче от youtube на което ми бе поставена профилната снимка от фейсбука.

Със сигурност си се абонирал и си потвърдил условията. Няма как иначе да стане. И оператора няма никаква вина.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Е за какво да ви лъжа? Казах ви ,че само отворих скапания линк. Следващото нещо , което натиснах е back бутона! Преди месец същата работа стана и при жена ми. Пускаше на детето някакви анимации от телефона и я препратиха пак към някакъв линк с който я абонираха по бързата процедура !

В момента чакам отговор от съпорта им , казах им че тоя път ще връщат парите . Няма да оставя нещата така. Писна ми от мошеници! 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
на 14.06.2017 г. в 3:29, Mariya Tashkova написа:

Здравейте, аз също имах този проблем. Една вечер, както си разглеждах определени сайтове, явно съм натиснала някакъв бутон и получих смс, че съм абонирана за Arcada, като ми съобщават, че услугата струва 6.10 лв седмично. Още сутринта се опитах да се свържа с телефоните, които са дадени. Свързах се, съответно изслушах дамата, която ме напътстваше и пробвах да се отпиша. Явно не съм успяла, защото снощи отново получих смс, че продължавам да съм абонирана за тази услуга. Писах смс, след това писах и имейл. Тази сутрин се свързах с оператор, а не просто да се отписвам по продиктувания начин, с натискане на 1, въвеждане на мобилен номер и т.н. Поисках да ми бъдат върнати и парите, тъй като не съм ползвала тяхната услуга. Момичето беше така любезно да ми каже, че вече съм отписана от тази услуга и ако искам да ми бъдат възстановени парите да пиша на имейла. Това го бях направила, получих отговор да си напиша отново мобилния номер. Втори отговор - че вече съм отписана и да предоставя банкова сметка или PayPal. Искали да бъдат сигурни, че нямало недоволни клиенти. Може би не е пълна измама, що са склонни да върнат парите.

Здравей и аз имам същия проблем, можеш ли да напишеш номера, на който да се свържа с тях? 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
публикувано (редактирано)

Днес ми възстановиха сумата чрез paypal. Преди това се обадих на телефон 02/44-87-200 , на който се отписах от абонамента.  Пишете им на пощата писмо , на което опишете подробно случая . След това там ще ви попитам дали чрез банкова сметка или пейпал искате да ви бъде възстановена сумата. Имейл адреса е този:

 
info.bg@ccsupport.biz
Редактирано от pepy86 (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Уважаеми съмишленици и страдалци тук.Пиша Ви по повод това как аз се отписах от този Ад наречен ЕЙВИДЕО-МАЙНАТА ВИ.След тримесечни перипетии,големи разправии с мобилни оператори,и невъзможност за откачане от МАЙНАТА ИМ,пускане на безброй смс-и псувно от моя страна,днес 29.07,2017,за пореден път се обадих в Теленор набрал поредната доза яд,и ми се обади Александър някой си,и почнах да му обяснявам за пореден път проблема си,и в това време си стартирах лаптопа,за да му прочета поредния смс с новите 6,01лв която са ми спряли тази сутрин в 05,55часа.Обяснявайки му ситуацията влезнах на страницата на Теленор(ползвам безжичен интернет от тях)и четейки му  съдържанието КЛИКНАХ ВЪРХУ ПЛИКА НА ИЗПРАТЕНИЯ СМС И МИ ИЗЛЕЗЕ Т

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.

Гост
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Добави ново...

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите Условия за ползване