Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Препоръчан отговор


@jnenova64Опиши случая и пускай жалби във Виваком, КЗП и КРС! Единствения шанс тези измами да спрат е да вдигнем шум, а не само да плащаме като попове!!

Поздрави,

поредния попарен потребител....

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 10 часа, jnenova64 написа:

Мен също  http://whoami.mobico.club  ме опариха, и то продължително....Недоумявам как може да съм абонирана за нещо,без аз самата да поискам това!

На 3 октомври при разглеждане на занимателен тест в телефона ми  и кликване за отговор - получих SMS, че съм се абонирала за http://whoami.mobico.club  със стойност 6.01 лева абонамент. Прекратих го веднага със SMS на посочен номер,но на 10-ти отново се активира!!!Отново изпратих съобщение и получих SMS, че е деактивиран този абонамент. Написах имейл на показания адрес - дано има развитие...Не съм искала техните  услуги, нито абонамент, нито игри. 
Виваком отказват каквато и да е защита...Какво да правя!!!
 
С уважение!

На какъв адрес изпрати имейл ,защото като отворя този линк не виждам никъде къде да пратя имейл.Жената натиснала така нещо през телефона си и хоп 6лв е готова абонирана.Пратила обратен смс и изписало че се отписала.Но както пишеш ти нещо май не се отписваш.Не са минали още 7дни принас.Звънях на Теленор освен да ми пратят смс за отписване друго не можели да направят.Аз им викам ние пратихме вече,но защо вие го позволявате това и че не става без ваше знание, мълчи ми като п----ка отсреща и пак ми вика да ви пратя смс за отписване.Не знам вече какво да правим,страшен бандитизъм в тази държава.Жената е била през безжичният на домашната мрежа,не е през теленор и как ни знаят номера без да си писал асолютно нищо не знам как става.Нито телефон,нито имейли нито някакви лични данни ,просто натискаш един линк и  хоп 6лв.

Редактирано от SIMO70 (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Помогнете ми със съвет!две седмици ми начисляват такси за абонамент към някакъв whoami.mobico.club.Не съм се абонирала за подобно нещо и няма никакви координати за връзка.Писах писмо на Комисията за регулиране на съобщенията и очаквам отговор.Как мога да се свържа с тия мошеници и да ги овикам,че ми писна да ме ограбват.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Аз реших кардинално въпроса- смених си номера- от Виваком ми казаха, че е безплатно - да видим. Но не мисля да оставя нещата така. Свързах се със защита на потребителите и когато ми излезе фактурата - ще пратя жалби с подробности до тях. Те от своя страна ми казаха, че ще препратят нещата и до КРС и до всички заинтересувани лица и институции. Да видим!!! Ще ви пиша какво е станало...

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Вярвай си.

преди 7 часа, jnenova64 написа:

КРС и до всички заинтересувани лица и институции.

Имат за цел да ти приберат парите. Чакай да цъфнат налъмите.


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

на 11.10.2017:IMG_20171015_123320.thumb.jpg.94b4d8a9f8f3209a315e8a480e3c2a66.jpgслед две секунди:IMG_20171015_124354.thumb.jpg.e6942ae18a4e5b3c333ce5e4a26f739e.jpgПроверих текущото потребление-да!Сумата бе начислена.Изпратих смс с текст Stop157.Получих смс за успешно прекратяване на услугата Horo.Разговорях с оператор на *88 .С нищо не можаха да ми помогнат,само ми изпратиха със смс тел.номер на фирмата Teravoice:0898150595.Жалък и безрезултатен разговор-спор,с отказ да ми се предостави еmail.Подадох жалби до Мтел,КЗП,КРС.Блокирах входящите смс-и от кратки номера с добавена стойност в офис на Мтел.

 

Редактирано от TSSS (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ама парите ти ги източиха. Да беше писал как така без да искаш си се абонирал за нещо непоискано. Отнася се и за другите мрънкащи в темата. За да има някаква полза от 3 страници писане.

При мен на Viva са блокирани всичките SPAM съобщения без ходене по офиси - празен безплатен SMS на 188188. И досега никаква глупост не се е промъкнала.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Uspeshno zaplatihte 6.01 lv. S DDS za uslugata Games http://bit.ly/2z3eCFx . Abonamenta e aktiven za 7 dni. Za STOP izpratete STOP 172 na 19207.

Uspeshno zaplatihte 9.61 lv. S DDS za uslugata MME_Games. Abonamenta e aktiven za 7 dni. Ako zhelaete da prekratite abonamenta izpratete STOP 178 na 19207.  И това получих!

Редактирано от Kati Kondeva (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

И какво от това? Аз пък не получавам такива. Пишете на какво цъкате за да ви точат така.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ето видео на един от сайтовете, то никъде не се и споменава даже смс..

 

Редактирано от Producenta (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Хора и аз при вас. На сметката на Теленор на майка ми са набили смс - и оттук http://bg.arcade.buzz-mob.com/landing-page/

През таблета е станало , добре че ми каза тя, не е обръщала внимание на 3 смс за абонамент именно , защото е мислила че е измама, тя е на 70 все пак. Хоп и сега фактурата към Теленор е + 25  лева.  Служител ги е спрял засега с смс на 14703 STOP ARCADE. Как е станал  абонамента не знаем. Детето ми 3 клас си е свалило две игри- Том и някаква подобна, която играе вкъщи и явно оттам е кликнала, въпреки че е внимателна и знае доста неща, вкл.платени игри- тези не са такива; но като чета тук, отвсякъде в нета  могат да те натоварят :shock11:

Само че вкъщи сме на локален доставчик и нямам проблеми. Телекомите са в играта явно. Не е платено още , искам преизчисляване на фактурата за непоисканата съзнателно услуга, нали било вирус, така казаха. Писах и на КРС да си знаят за новата практика и как се предоставят бази данни. Сега , от Теленор съветват уж да се забранят смс те.Това не ми е много ясно. Смисъл ако не те уведомят измамниците с смс , няма абонамент ли дори и да си кликнал неволно на измамен банер примерно?

Телефона на майка не е смарт има някакъв нет,но не влиза, дали мога само на таблета да ги забраня?Че жената си получава смс отвън чат пат.  Другото , което ми хрумна, детето да излиза от мобилния докато играе, ама не е хич сигурно ,че оттам са влязли  гадовете. Все пак ползва и ви бокс, фейс, гледа си клипчета по нета..

Е това ми казаха Теленор *33*0000*16# зелена слушалка - това за изходящи

*35*0000*16# зелена слушалка - това за входящи

Това от тел ли да се набере, че от таблета няма как? И ще ми спре и към таблет и към тел смс -ите?

Не искам вбъдеще проблеми. Е@аси наглеците!

п.п.Така направиха скоро и мтел-близу с некъв канал спортен, автоматично абонираха всички клиенти сигурно и трябваше обратен смс с егн. Аз обаче имам много против да си пращам егн то по смс и къде ли не, махнах абонамента от близу по нета, специално се регистрирах. Много хора не обръщат внимание обаче. Ама там поне беше 4 лв месечно, а тия 6 лв седмично. Гледам, че има вече и по 9! Не е истина, това трябва да се спре!

 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Здравейте. И аз съм в списъка :( Вече трети смс от 1460 на телефона на дъщеря ми. Whoami.mobico.club... 18 лв. са ми начислени в сметката. Снощи звънях в Мтел и ми предоставиха телефон на Теравойс. Днес смятам да звъня. Някакви съвети как да се държа - да пробвам мило и любезно или както ми е на душата - да ги овикам до небесата? Искам си парите и точка! Ще пиша където се сетя. 

Това с блокиране на входящите смс-си от номера с добавена стойност ме заинтригува. Интересно ми е обаче неполучавайки смс-са означава ли, че няма абонамент? 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Здравей, @Милена Стоилова Бъди любезна, за да има някакъв шанс да ти върнат парите. Пусни жалби навсякъде. За мен не получавайки СМС НЕ означава, че не си се абонарила, макар, че не съм сигурна как точно работи тази имама. Дори и да блокираш рекламните СМС от Мтел (аз направих така с Теленор), това не означава нищо, защото тези не са Мтел или Теленор.

Успех.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 4 часа, Ivanina_92 написа:

Здравей, @Милена Стоилова Бъди любезна, за да има някакъв шанс да ти върнат парите. Пусни жалби навсякъде. За мен не получавайки СМС НЕ означава, че не си се абонарила, макар, че не съм сигурна как точно работи тази имама. Дори и да блокираш рекламните СМС от Мтел (аз направих така с Теленор), това не означава нищо, защото тези не са Мтел или Теленор.

Успех.

Успях да съм любезна първите 3 минути, останалите 20 виках. Този има наглостта да ми каже, че съзнателно съм се абонирала, прочитайки правилата и натискайки бутон съгласявам се. Че съм нямала основание да си искам парите... След като му казах, че записвам разговора ми обеща до 3 работни дни да ми върне обаждане. Ако това не се случи, ще го разнеса по целия свят. Наглеци!!! Давайте идеи до кого да пиша...

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
на 19.10.2017 г. в 6:37, Милена Стоилова написа:

Здравейте. И аз съм в списъка :( Вече трети смс от 1460 на телефона на дъщеря ми. Whoami.mobico.club... 18 лв. са ми начислени в сметката. Снощи звънях в Мтел и ми предоставиха телефон на Теравойс. Днес смятам да звъня. Някакви съвети как да се държа - да пробвам мило и любезно или както ми е на душата - да ги овикам до небесата? Искам си парите и точка! Ще пиша където се сетя. 

Това с блокиране на входящите смс-си от номера с добавена стойност ме заинтригува. Интересно ми е обаче неполучавайки смс-са означава ли, че няма абонамент? 

Би ли дала телефона, който са ти предоставили? Защото аз току що звънях на Теленор и ме увериха, че щели да направят всичко възможно да ми предоставят някакъв номер за връзка... Преди това се наложи аз да ги уверявам, че ще пусна жалба И срещу тях, ако не направят нещо. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 2 часа, Атанасов1 написа:

Би ли дала телефона, който са ти предоставили? Защото аз току що звънях на Теленор и ме увериха, че щели да направят всичко възможно да ми предоставят някакъв номер за връзка... Преди това се наложи аз да ги уверявам, че ще пусна жалба И срещу тях, ако не направят нещо. 

@Атанасов1 разбира се - фирмата е Теравойс, тел. 089 815 0595. Предупредиха ме да звъня в работно време.

Между другото днес ми възстановиха парите по сметката! След като онзи ден се навиках и ги заплших с целия свят, 1 час след това ми се обади едно много любезно момче, от друг номер, което ми каза, че е станало недоразумение и ще ми възстановят парите. И за тяхна чест днес на обяд парите ми влязоха в сметката. Така че действайте, има надежда.

В интерес на истината не вярвах... Първия господин, с който говорих беше или ужасно дебилен и неадекватен, или не очакваше такава реакция от моя страна и не знаеше какво да каже - само повтаряше едни и същи заучени фрази и като го помолих да се представи не посмя - каза само "оператор на еди си кой телеком". Докато второто момче беше много по-разбрано и звучеше че знае за какво говори.

Не знам какъв им е случая, но четейки в нета останах с впечатлението, че са сериозна фирма.

Не съм се отказала и да разбера каква игра играят с операторите.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Аз също бях опарен от въпросната схема. От мобилния ми оператор вдигнаха рамене и казаха, че съм приел общите условия и това е положението, въпреки че изрично описах в жалбата ми към тях, че никой не ми е представял никакъв абонамент, камо ли условия за него. Следващата ми стъпка е жалби към КЗП и КРС. 

Като се зачетох тук видях, че някой са го препратили към Теравойс, което е много интересно, защото въпросната фирма е част от по-голям холдинг, който е публично търгуван на БФБ. Има няколко статии за тях, примерно https://technews.bg/article-93880.html 

Относно самата Теравойс, ако ви е интересно какви са им отношенията с мобилните оператори, можете да погледнете следната статия на Капитал за пазара за SMS услуги с добавена стойност от 2015: http://www.capital.bg/biznes/kompanii/2015/04/09/2509775_sms_igri_za_naprednali/

Ако не ви се чете цялото, ето важната част:

"Така към момента този пазар в България на 90% е поделен между две компании: "Войском" и "Теравойс". При общо над 25 млн. лв. приходи от услуги с добавена стойност и при трите телекома в страната за миналата година "Теравойс" държи 51%, "Войском" - 43%, а останалите 6% са поделени между VCI (мобилен маркетинг) и E-card (мобилен маркетинг и разплащания). Всички останали, включително чужди играчи, са на второ ниво и ползват най-големите два. Те получават отстъпки, достигащи до 70% при "Мобилтел" и БТК и твърдо около 60% при "Теленор". "

Пак казчам, че нямам представа дали въпросните измамници имат нещо общо с Теравойс.  Досега само една дама в темата е казала, че от Мтел са я насочили към тях. Ако наистина са те, то тогава или са закъсали, или се мислят за недосегаеми. И в двата случая би било доста голям срам това да се разчуе, особено предвид факта, че Алтерко са публична компания. Аз лично продължавам да не знам кой е източил парите ми, и затова всички жалби които ще подам ще са срещу мобилния ми оператор. 

 

Редактирано от Demosthenes (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

На мен теленор ми отказаха да преизчислят фактурата, твърдят че съзнателно е станал абонамента и е въведен дори пин. Детето не е сигурно какво е станало, абе направо съм бясна. Писах до КРС да си ги гонят те.

Уж обещаха че повече няма да има нежелани абонаменти- махнах и смс ите .За да няма пинове за верификации и подобни. Би трябвало да е ясно след тоя отговор на Теленор защо е нужно да се забранят смс ите. Затова го пускам .

След като се запознах с вашето писмо направих детайлна проверка на потреблението от номер..... в периода 10/09/2017г.-09/10/2017г. Установих, че на 19/09/2017г. от номера е бил направен абонамент за ArcadeManiac, който предоставя услуга с добавена стойност. Активиран е в следствие на подадената заявка за абониране към сайт, чийто доставчик е външна фирма, а не Теленор. Всички условия на посочената услуга, включително и информацията за начина на таксуването и прекратяването й са публикувани на адрес: http://bg.arcade.buzz-mob.com. Също така бихме искали да уточним, че абонаментът се активира чрез действия от страна на потребителя, като след въвеждане на мобилен номер, същият получава кратко текстово съобщение със съдържание ПИН, с който потребителят се верифицира.

След успешно направения абонамент сте получили съобщение както с информация за това, така и за седмичната цена при продължаване на абонамента и за начина за отказ. Посочената услуга е прекратена успешно на 10/102017г., отново чрез действия от телефона с който се ползва номер ..........., за което отново сте получили уведомително съобщение.

Теленор като международна уважавана компания притежава сертификат, удостоверяващ качеството на процесите по изготвяне на телефонни сметки и ви уверяваме, че технически не е възможно да бъдат отразени услуги без реално те да бъде инициирани от номера.

С оглед на горното, считаме че услугата е коректно таксувана.

Разбираме неприятната за вас ситуация. Уверяваме ви, че от наша страна сме предприели всички необходими действия за преустановяване изпращането на рекламни съобщения от Теленор към номер ...

Spoiler

 

. Не можем да контролираме абонирането за услуги, предоставяни чрез различни интернет страници и/или други и в тази връзка ви препоръчваме да бъдете внимателни при посещенията в непознати за вас сайтове, тъй като може отново да направите абонамент.

 

Редактирано от toromanova73 (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

@toromanova73 Този отговор е доста по-приятен от този, който аз получих на моята жалба в Теленор... 

Схемата е добре работеща и се сещате колко пари печелят на ден от такъв род измами. Дори и да върнат пари на някои от нас, нали се сещатате колко хора има, който въобще няма да се замислят особено над факта, че имат да плащат малко повече пари, а дори и да се намислят, надали ще си мръднат пръста... Пращайте жалби и тръбете навсякъде където може, това е единственото, което можем да направим.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 час, Ivanina_92 написа:

@toromanova73 Този отговор е доста по-приятен от този, който аз получих на моята жалба в Теленор... 

Схемата е добре работеща и се сещате колко пари печелят на ден от такъв род измами. Дори и да върнат пари на някои от нас, нали се сещатате колко хора има, който въобще няма да се замислят особено над факта, че имат да плащат малко повече пари, а дори и да се намислят, надали ще си мръднат пръста... Пращайте жалби и тръбете навсякъде където може, това е единственото, което можем да направим.

Трябва да се проследи нишката докрай. Щом пазарът в България за подобни смси с добавена стойност се държи от две фирми, вероятно въпросните Теравойс и конкуренцията им имат договори с тези измамници, които вече наистина могат да са всякакви тарикати пръснати по източна Европа или регистрирани в офшорни зони. Първо ще гледат да откажат жалващите се с комбинация от наглост и малоумие, а като се вдигне достатъчно шум ще кажат, че са нямали идея, че някой използва услугите им за масова измама и е нямало как да знаят. Проблемът е, че ако това е така утре ИДИЛ може да сключи договор с тях и всеки терорист с български номер ще може да ги спонсорира с някой друг "абонамент", и всичко ще е напълно легитимно. 

Като потърсиш в google за тази измама не са много резултатите все още, и този форум е най-активният за момента. Сигурен съм, че и мобилните оператори и Теравойс следят публичното отражение на този казус, което означава и че са чели тази тема, така че много поздрави, дами и господа. Направете нещо по въпроса докато все още можете, защото скандалът само ще се разраства и накрая ще станете идеална топка за отиграване за някой политик който иска да печели предизборни точки като ви зашлеви. По-добре и за вас и за нас да не се стига дотам. 

Редактирано от Demosthenes (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

И аз се абонирах незнайно как.Звънях на телефона посочен в смс-а,операторчето се опита да ме убеди,че съзнателно съм се абонирал за тяхните услиги.Съобщих му ,че вече съм пуснал жалби към КЗП и КРС и да ме свърже със някой по-нагоре.Момчето ми даде имейл на съпорта да им пиша.Писах им да ми върнат парите за да не занимавам и прокуратурата.Отговориха ми до 1 час.Изпратих им преди малко номера на сметката и очаквам да ми върнат парите.За справка фирмата е регистрирана във Швейцария и юредически не знам как стои въпроса за колективен иск ако не върнат парите.

IMG_5059.PNG

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 21 минути, Иво Марков написа:

И аз се абонирах незнайно как.Звънях на телефона посочен в смс-а,операторчето се опита да ме убеди,че съзнателно съм се абонирал за тяхните услиги.Съобщих му ,че вече съм пуснал жалби към КЗП и КРС и да ме свърже със някой по-нагоре.Момчето ми даде имейл на съпорта да им пиша.Писах им да ми върнат парите за да не занимавам и прокуратурата.Отговориха ми до 1 час.Изпратих им преди малко номера на сметката и очаквам да ми върнат парите.За справка фирмата е регистрирана във Швейцария и юредически не знам как стои въпроса за колективен иск ако не върнат парите.

 

Ако става въпрос за Ен Ти Ейч Медия България ЕООД, те са уж наш клон на международна група, и имат всички нужни регистрации в България. Имат следния ЕИК: 201694405 и според ТР са на адрес бул. Цар Освободител №14 ет. 5, София. 

Ето сайт на фирмата майка: https://www.nth.ch/ Има форма за контакт, ако искате да пишете за впечатленията си от дейността на местния им офис. Разбира се, както операторите, така и Ен Ти Ейч Медия България ЕООД ще кажат, че само свързват потребители с измамници, и не отговарят за съдържанието и нашите "абонаменти". 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Здравейте. При мен измамата е още по тарикатска . Имам карта данни на м-тел която стои в USB модем ( флашка )която пък стои в рутер и не е вадена от там . съответно от карта данни не може да изпраща смс-и и да се провеждат разговори.

сметката ми набъбна и като прегледах детайлната разпечатка : точката за достъп APN wap-gprs.mtel.bg веднъж седмично за една секунда се сменя с intm_games_5.01 и хоп 5лв и 1 стотинка без ДДС в сметката.

Явно имам интелигентна флашка която сама отговаря на смс-и , ама смяната на настройките и за точка на достъп няма как да стане без намесата на мобилният оператор.

След 30-тина обаждания на *88 от м-тел ми дадоха телефон 024917071 на който да се обадя и да заявя отказ от услугата защото от тази карта не мога да изпратя смс с текст stop на номер 14703

Има измама и в нея са замесени мобилните оператори

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.

Гост
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Добави ново...