Премини към съдържанието

Препоръчан отговор


Здравейте, 
номерът ви е блокиран вече. 
Ако желаете сумата за абонамента ви да бъде възстановена ще трябва да се обърнете към мобилният си оператор.

With kind regards,
Your ALLTERCO Support Team!

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
току-що, Galina Lojkina написа:

Здравейте, 
номерът ви е блокиран вече. 
Ако желаете сумата за абонамента ви да бъде възстановена ще трябва да се обърнете към мобилният си оператор.

With kind regards,
Your ALLTERCO Support Team!

Това ми отговориха и на мен! Пишете на мобилния оператор и на Комисията за регулиране на съобщенията!

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
току-що, masseter написа:

Това ми отговориха и на мен! Пишете на мобилния оператор и на Комисията за регулиране на съобщенията!

Писах на Комисията за регулиране на съобщенията а от теленор не ми отговарят а иначе е прочетено  но мисля че не съм улучила правилният мейл бихте ли го споделили ако сте абонат на теленор

 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Руслана   ето ти адреса който търсиш и не ти е дал онзи ръб но ....това е загуба на време         support.gw@teracomm.bg

ако накараш виваком да изпише този адрес върху фактура ти срещу парите които си заплатила за предоставената ти услуга -тогава този адрес можеби  ще има стойност .

между другото фирмите които тормозят клиентите на виваком и теленор са различни 

Редактирано от Ангел Павлов (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 2 минути, Galina Lojkina написа:

Писах на Комисията за регулиране на съобщенията а от теленор не ми отговарят а иначе е прочетено  но мисля че не съм улучила правилният мейл бихте ли го споделили ако сте абонат на теленор

 

Аз им писах от тази форма за контакт и ми отговориха на следващия ден:

http://www.telenor.bg/bg/private/online-request


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 2 минути, masseter написа:

Аз им писах от тази форма за контакт и ми отговориха на следващия ден:

http://www.telenor.bg/bg/private/online-request

Благодаря ще пиша и ще споделя .

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 4 минути, Ангел Павлов написа:

Ruslana  ето ти адреса който търсиш и не ти е дал онзи ръб но ....това е загуба на време         support.gw@teracomm.bg

Еми ти какво предлагаш 4 ти ден сутрин с включванео на телефона си купувам нещо - пазара на ден ми е между 12 и 18 лева. И по няколко СМС стоп МОП на ден - да ги пиша у паспорта:no-no:

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 4 минути, Ангел Павлов написа:

Руслана   ето ти адреса който търсиш и не ти е дал онзи ръб но ....това е загуба на време         support@massmediaent.in

Не е загуба блокират номера да не получава известия и те препращат към оператора

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Руслана може би ще ти прозвучи коравосърдечно но въпреки че зная как можеш да спреш тези абонаменти няма да ти кажа как да го направиш защото  проблема няма да се реши във всичките му аспекти но теб този резултат би те устройвал и ще прекратиш борбата си срещу нелоялните практики с смс-сите и така ще намалеят с една бройка бойците  за справедливост .

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 14 минути, Galina Lojkina написа:

Не е загуба блокират номера да не получава известия и те препращат към оператора

Писах им уж ми блокираха номера и на следващата сутрин се почна отново, обадих се на телефона даден в СМС докато говрих с онзо получих два СМС за прекаратен абонамент и по савет на мобилния оператор пратих и СМС СТОП - четвърти ден си ме цаката всяка сутрин с нови кинти. Та незнам от кое има файда до тук от нищо

преди 8 минути, Ангел Павлов написа:

Руслана може би ще ти прозвучи коравосърдечно но въпреки че зная как можеш да спреш тези абонаменти няма да ти кажа как да го направиш защото  проблема няма да се реши във всичките му аспекти но теб този резултат би те устройвал и ще прекратиш борбата си срещу нелоялните практики с смс-сите и така ще намалеят с една бройка бойците  за справедливост .

Са да не поискаш да ти пратим и на тебе някой СМС за абонамент да ми споделиш тайната :no-no: споко 

Писах до Нова и сега ще спретна едно за кибер отдела на ГДБОП не ги издържам вече тия да ме моткат

Редактирано от Руслана (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Руслана браво кефиш ме ако всички сме така надъхани и борбени може би ще успеем .Давай в същия дух .

 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 49 минути, Руслана написа:

ето това е номера 0882190530 Обаждаш се вдига ти един ръб, който ти отказва да ти даде мейл за кореспонденция.

 

Това е имейла

07FEE71E-3737-42C1-B7D2-ECEC89CF7A67.jpeg

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Звъня в събота на оператор и му обеснявам набързо за проблема и го карам да ми деактивира услугата DCB и всички плащания към Фортумо.Тъпанара започва със заучените реплики да съм изпратил стоп на нз си кой номер.Обеснявам му отново,че говоря за съвсем друго нещо той пак за стоп едиси какво.След близо 20-на минути разговор уж разбра за какво говоря,записал ми Уж заявката за деактивиране и да чакам потвърждение с смс от оператора.До днеска нищо не съм получил и вика ще отскоча до техен офис да проверя.Там започват абсолютно същото шикалкавене едно към едно,като по учебник.В крайна сметка ми принтираха една молба която подписах(за събашение не носих телефона за да я снимам) със обещанието,че до 5 дена услугата ще в деактивирана,сиреч повече плащания от тоя сорт със абонаментите няма да има.След 5 дена си включвам мобилните данни на таблета и ще пообиколя няколко сайта за да видим резултата.Вече съм на 100% убеден ,че основна вина за нашите проблеми носи  оператора,Само и единствено той.При следващия абонамент завеждам дело директно срещу тях.

Редактирано от Иво Марков
корекция (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 минута, Иво Марков написа:

Звъня в събота на оператор и му обеснявам набързо за проблема и го карам да ми деактивира услугата DCB и всички плащания към Форумо.Тъпанара започва със заучените реплики да съм изпратил стоп на нз си кой номер.Обеснявам му отново,че говоря за съвсем друго нещо той пак за стоп едиси какво.След близо 20-на минути разговор уж разбра за какво говоря,записал ми Уж заявката за деактивиране и да чакам потвърждение с смс от оператора.До днеска нищо не съм получил и вика ще отскоча до техен офис да проверя.Там започват абсолютно същото шикалкавене едно към едно,като по учебник.В крайна сметка ми принтираха една молба която подписах(за събашение не носих телефона за да я снимам) със обещанието,че до 5 дена услугата ще в деактивирана,сиреч повече плащания от тоя сорт със абонаментите няма да има.След 5 дена си включвам мобилните данни на таблета и ще пообиколя няколко сайта за да видим резултата.Вече съм на 100% убеден ,че основна вина за нашите проблеми носи  оператора,Само и единствено той.При следващия абонамент завеждам дело директно срещу тях.

на мен днес от виваком ми заяваиха че ще ми деактивират услугата, но не ми дават гаранция кога пак ще се активира отново :no-no:

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

 И аз исках от оператор да ми спре DCB -  но отказва, не предлагали такава възможност(въобщя не знаеше какво е DCB ) а колкото до фортуно( https://fortumo.com/direct-carrier-billing/ )тя е една от многото фирми които използва DCB- метода за правене на поръчки.  Българската Алтерко(    support.gw@teracomm.bg  0882190530 http://allterco.com/en/BULGARIA )  също използва този метод(те ощасливяват  потребителите на виваком  ) . Просто трябва да накарат операторите да предоставят възможност на клиентите си да блокират когато искат дози начин на разплащане .Фирмите които блудстват с  потребителите на м-тел и теленор(:  фиpма "Ен Ти Ейч Медия Бългаpия" ЕООД   ) но....тъйкато фирмите са много по целия свят и всекидневно изкачат нови , най добрата защита е ако човек има възможност да активира и деактивира DCB - метода когато си пожелае например чре смс или чрез обаждане на оператор .Защото този метод използва мобилния и-нет и човек няма как да е защитен докато  DCB e включено постоянно.А да не говорим че DCB също може да е безопасен ако операторите решат или бъдат принудени да използват по-сигурният начин .Тези начини (сигурни ,не сигурни) са добре описани на сайта на фортумо от там разбрах как действа тази система.DCB(  не метод а жаргон обединяващ няколко метода които се различават от стандартните смс- с добавена стойност макар и да е нещо подобно ) - най добре  за Българските условия е човек да може да го деактивира когато си пожелае но това май няма да стане за това е вариант да приложат по сигурните му варианти .Но всичко това доброволно операторите няма да направят докато не бъдат заставени от органите които ги контролират.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 59 минути, Иво Марков написа:

вина за нашите проблеми носи  оператора,Само и единствено той.

Естествено, че е операторът. Тия гадове гълтат 60-70% от общата сума и е повече от ясно, че няма да искат да деактивират такава "услуга". Операторите печелят основно от такива "услуги" и от предплатени карти, а не от месечни абонаменти. За щастие аз лично съм Тома Неверни и ако адресът, който са ми пратили, е от сайт, за който не съм чувал никога, не го отварям, така че дори и да искат, не могат да ме абонират за такива простотии. А и телефонът ми има функция за игнориране на номера и веднъж вкаран там някой номер, те не могат да ми пращат смс-и нито аз на тях и благодарение на това ще видят 6 лв. през крив макарон.

Преди година-две по някакъв начин ме бяха включили в някаква малоумна игра и трябва да изпратя смс за отказ и ако не съм изпрател, това означавало съгласие. Добавих номера в игнорирани, обаче тия гадове явно имат някакъв начин да разберат дали си игнорирал номера, защото започнаха да пращат смс-и от друг номер. Съответно се обадих на Виваком и директно им казах, че ако до една седмица не ме махнат от тая игра и не престанат с рекламните си смс-и посред нощ, ще ги вкарам в приключение. После се обадих на нашите адвокати и им разказах и после и те са им се обадили. Какво са им казали не знам, но на другия ден получих смс, че съм махнат от играта за постоянно и от моя страна не се изисква никакво действие. Оттогава не са ми пращали никакви смс-и и не са ме включвали в каквито и да било игри.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

rado84  добре е че си намерил начин за себе си но повечето хора не разполагат с добри адвокати .Някъде прочетох че корпоративните договори към операторите били имунизирани към този проблем което означава че имат начин да изключат DCB.Начина за активиране доколкото разбрах става като телефона ти изпраща смс но към служебен номер  на оператора с някакъв код който гo препраща не към крайния търговец а към някаква междина  фирма която посредничи между търговците и операторите .Този смс е системен към оператора ,безплатен е и затова  не ти го отчита във фактурата дори и не го виждаш като изпратен от телефона ти (тези с таблетите обаче гo виждат) .Когато посетим такъв сайт той скрито  успява да изпрати този смс към оператора .Много от програмите които инсталираме също искат достъп до изпращането на смс-си затова дори и да сме офлайн пак могат да се изпратят такива смс-си към оператора например в определени интервали от време .На сайта на фортумо са обеснени много подробно нещата (те са посредник) и предупреждават операторите и търговците да не злоупотребяват с доверието на клиентите си защото задължително ще съдействат на органите в съответната държава за разясняване на ситуацията .За съжаление не всички посредници са добронамерени ,много от тях а в частност които мамят нас (алтерко) помагат на търговците и операторите да ни мамят .На държавата не и пука много защото получава 20% ддс .Но рано или късно ще трябва да се намеси.По упоритите и "образовани" хора успяват да си върнат парите и то  защото мошениците гледат да не се вдига много шум тъй като знаят че тази далавера е до време. смс-са за които говоря не е  с добавена стойност и не е към външна фирма ,той е към оператора с инструкции да се свържи към посредника -затова и измамата се различава от тази при която изпращаме смс-директно към външна фирма и който sms е с по-висока цена .A уведомителният смс -който получаваме за  това че сме се абонирали ,е само параван и мъгла ,няма никаква стойност за никой .Но ако се стигне до съд оператора може да докаже че от нашия телефон е излязъл смс предназначен за посредника .

Това са си мои хипотези в които някъде със сигурност допускам грешка но знам че малко по-малко се доближавам до истината .

 

Редактирано от Ангел Павлов (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 4 часа, Ангел Павлов написа:

rado84  добре е че си намерил начин за себе си но повечето хора не разполагат с добри адвокати .Някъде прочетох че корпоративните договори към операторите били имунизирани към този проблем което означава че имат начин да изключат DCB.Начина за активиране доколкото разбрах става като телефона ти изпраща смс но към служебен номер  на оператора с някакъв код който гo препраща не към крайния търговец а към някаква междина  фирма която посредничи между търговците и операторите .Този смс е системен към оператора ,безплатен е и затова  не ти го отчита във фактурата дори и не го виждаш като изпратен от телефона ти (тези с таблетите обаче гo виждат) .Когато посетим такъв сайт той скрито  успява да изпрати този смс към оператора .Много от програмите които инсталираме също искат достъп до изпращането на смс-си затова дори и да сме офлайн пак могат да се изпратят такива смс-си към оператора например в определени интервали от време .На сайта на фортумо са обеснени много подробно нещата (те са посредник) и предупреждават операторите и търговците да не злоупотребяват с доверието на клиентите си защото задължително ще съдействат на органите в съответната държава за разясняване на ситуацията .За съжаление не всички посредници са добронамерени ,много от тях а в частност които мамят нас (алтерко) помагат на търговците и операторите да ни мамят .На държавата не и пука много защото получава 20% ддс .Но рано или късно ще трябва да се намеси.По упоритите и "образовани" хора успяват да си върнат парите и то  защото мошениците гледат да не се вдига много шум тъй като знаят че тази далавера е до време. смс-са за които говоря не е  с добавена стойност и не е към външна фирма ,той е към оператора с инструкции да се свържи към посредника -затова и измамата се различава от тази при която изпращаме смс-директно към външна фирма и който sms е с по-висока цена .A уведомителният смс -който получаваме за  това че сме се абонирали ,е само параван и мъгла ,няма никаква стойност за никой .Но ако се стигне до съд оператора може да докаже че от нашия телефон е излязъл смс предназначен за посредника .

Това са си мои хипотези в които някъде със сигурност допускам грешка но знам че малко по-малко се доближавам до истината .

 

Тези са обществени адвокати и са много добри в работата си. Услугите им са безплатни, а при евентуално дело си взимат всички разходи от картела, който са съдили - ЧЕЗ, ЕВН, Ментел, Телезор и др. Ние тях ползвахме за дело срещу "Софийска боза" и сега се сдобихме с правото никога повече през живота ни да не плащаме и стотинка на Софийска боза. Така, де, Софийска вода, ама аз им викам "боза", щот' т'ва, дето тече от чешмата често мяза на рядка боза. И хората спечелиха делото и си взеха всичките такси и разходи от Софийска боза. Това им е сайтът и се надявам, че модераторите няма да го сметнат за реклама, защото го поствам с цел да помогне на колкото може повече хора:
http://www.bulgarian-legal-services.eu/

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Малко развитие и при мен.

Това е писмото от Теленор:

В отговор на ваши писма бихме искали да ви информираме, че при извършената проверка на потреблението от номер 359898........  установихме, че на 24.01.2018 г. е направен абонамент за услуга XJoy на която доставчик е външна фирма. Абонирането за услугата става през интернет сайта на доставчика на адрес: http://sd.gw2cloud.com/?wk=sZKXIuPY&cc=bg   Абонаментът се активира чрез вписване  на посочения сайт. С цел избягване на подобни нежелани сметки в бъдеще, ви съветваме да бъдете внимателни при ползването на интернет услуги, тъй като някои от тях предоставят услуги с по-висока цена. Тъй като ние държим на честни взаимоотношения с вас, като наш клиент, начислената сума за посочения абонамент  ще бъде приспадната.  Уверяваме ви, че работим активно с доставчика на услугата/услугите и изискваме от тях да предприемат действия, с които да направят начина на абониране за техните услуги по-ясен и прозрачен.

Plovdiv24 още мълчи за проблема.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 6 минути, grosmaster написа:

Малко развитие и при мен.

Това е писмото от Теленор:

В отговор на ваши писма бихме искали да ви информираме, че при извършената проверка на потреблението от номер 359898........  установихме, че на 24.01.2018 г. е направен абонамент за услуга XJoy на която доставчик е външна фирма. Абонирането за услугата става през интернет сайта на доставчика на адрес: http://sd.gw2cloud.com/?wk=sZKXIuPY&cc=bg   Абонаментът се активира чрез вписване  на посочения сайт. С цел избягване на подобни нежелани сметки в бъдеще, ви съветваме да бъдете внимателни при ползването на интернет услуги, тъй като някои от тях предоставят услуги с по-висока цена. Тъй като ние държим на честни взаимоотношения с вас, като наш клиент, начислената сума за посочения абонамент  ще бъде приспадната.  Уверяваме ви, че работим активно с доставчика на услугата/услугите и изискваме от тях да предприемат действия, с които да направят начина на абониране за техните услуги по-ясен и прозрачен.

Plovdiv24 още мълчи за проблема.

Ако е регионален вестник ще си мълчи прехвърлете статията си и към др ежедневници които се четат от медиите а аз току що писах ще видя какво ще пишат и на мене най вероятно същото но ще пиша когато получа отговор . Лек ден желая на всички ви !

Редактирано от Galina Lojkina (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Здравейте г-жа Ложкина,

В отговор на Ваши писма през контактната форма и info@telenor.bg бихме искали да Ви информираме, че при извършената проверка на потреблението от номер  _-----   установихме, че действително на 10.01.2018 и 23.01.2018 е направен абонамент за услуга AGame, на която доставчик е външна фирма. Абонирането за услугата AGame става през интернет сайта на доставчика http://au.gamesshop.mobi/?status=c3Vic2NyaWJlZA

Абонаментът се активира чрез съгласие на посочения сайт като таксуването е седмично. С цел избягване на подобни нежелани сметки в бъдеще, Ви съветваме да бъдете внимателни при ползването на интернет услуги, тъй като някои от тях предоставят услуги с по-висока цена.

Тъй като ние държим на честни взаимоотношения с вас, като наш клиент, начислените суми за посочените абонаменти ще бъдат приспаднати. Уверяваме ви, че работим активно с доставчика на услугата/услугите и изискваме от тях да предприемат действия, с които да направят начина на абониране за техните услуги по-ясен и прозрачен.

След направена връзка с доставчика от наша страна, номерата ви са въведени в черен списък, с цел предотвратяването на подобни абонаменти за услуги предлагани от външните фирми.

В случай, че се нуждаете от допълнително съдействие или информация по други въпроси, моля попълнете контактната форма тук

С уважение,

Екип „Удовлетвореност от услугите“

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

 Явно от теленор се застъпват за клиентите си и не изпращат сумата към посредника и крайния търговец защото знаят че става въпрос за измама .посредника и крайния търговец няма към кого да предявят претенциите си за предоставените от тях услуга защото нямат доказателства че сме направели покупката в унисон с одобрените търговски практики.За съжаление аз съм към Vivacom a  ето техния отговор -

Извършената проверка в отговор на Вашето оплакване установи, че от мобилен номер xxxxxxxxxx  е бил активиран абонамент за достъп до интернет съдържание, който не е иницииран от страна VIVACOM.От страна на VIVACOM няма основание за извършване на корекция.При неразрешаване на спор, частни клиенти могат да потърсят съдействие от помирителна комисия, на www.kzp.bg или http://ec.europa.eu/odr. БТК ЕАД не се ангажира да ползва посочените органи.

 Дори си мисля че не четат внимателно какво пиша защото 3-пъти отговора им е  почти един и същ на различни въпроси ,Казват ние смятаме че си ни длъжник ако си на друго мнение отиди се оплачи на КЗП.Тъй като те имат навика да дават клиентите си които са им длъжници на Съдия изпълнител  човек трябва да обмисли  добре действията си спрямо агресивната им политика . Даже мисля да им изпратя писмо със коментарите тук в които е поместено как постъпват теленор .Няма да се учудя ако ми отговорят -ами да те затова са в процес на фалит а ние ви дерем кожите и сме добре .

Редактирано от Ангел Павлов (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Аз им писах, че искам разпечатка кога съм посетила въпросния сайт също искам и SMS с моето съгласие да се абонирам за тази простотия. При мен всичко се случва при изключен телефон с изключени мобилнни данни. 12 часа е изключен включвам го, без да влизам където и да било и на момента идват поне два СМС единия да ми напомни за абонамента, който уж съм прекратила, а втория че вече съм си избрала нещо ново и третия, че вече съм си го купила успешно. Олигофрена в Кол центъра каза тлефона ви е забил и си праща СМС - и рестартирайте го :no-no:

От днес изключени мобилни данни плюс Wi fi и бан на номера на тези уроди - за сефте от пет дена не съм си купила нищо, но е рано да се каже. Деня е пред нас :D

Редактирано от Руслана (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове


Оф, явно продължава измамата. При мен –майка ми- Теленор любезно, но НАГЛО отказаха да върнат парите, аз махнах игрите от таблета, явно оттам изскачаха абонаментите. Детето не може да играе сега зарадии простотиите на теленор. За справка , у нас си ги играе и няма  такива простотии от лок. доставчик. Естествено, че Теленор са в играта! Аз съм работила към Виваком та им знам простотиите на операторите- ама знам и какво значи изрично съгласие, база данни..аз сезирах КРС, явно са препратили на КЗП, получих писмо, че още проверяват и изискват доп.инфо от теленор. Да им разгонят фамилията дано! Парите ги прежалихме, ама гаврата на Теленор - не!

Ясно ми е че са си опекли работата телекомите и все пак имам надежда , че тая  порочна практика ще спре,  колкото повече хора се разсмърдят! Е.си абонаментите, е.аси вирусите и глупостите!

Пишете по електронен път, не отнема вр еме и си търсете правата! Ако не за вас, ще помогнем на бъдещи жертви!

 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.

Гост
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Добави ново...