Премини към съдържанието

Galina Lojkina

Потребител
  • Публикации

    13
  • Регистрация

  • Последно онлайн

Харесвания

3 Неутрална репутация

Всичко за Galina Lojkina

  • Титла
    Потребител
  • Рожден ден 27.12.1977

Последни посетители

Информацията с последните посетители на профила ви е изключена и не се показва на другите потребители.

  1. https://www.kaldata.com/forums/topic/260070-помощ-точат-пари-от-телефона/?page=10&tab=comments#comment-3858542 тук ще намерите може би повече инфо как да спрете нещата
  2. Здравейте г-жа Ложкина, В отговор на Ваши писма през контактната форма и [email protected] бихме искали да Ви информираме, че при извършената проверка на потреблението от номер _----- установихме, че действително на 10.01.2018 и 23.01.2018 е направен абонамент за услуга AGame, на която доставчик е външна фирма. Абонирането за услугата AGame става през интернет сайта на доставчика http://au.gamesshop.mobi/?status=c3Vic2NyaWJlZA Абонаментът се активира чрез съгласие на посочения сайт като таксуването е седмично. С цел избягване на подобни нежелани сметки в бъдеще, Ви съветваме да бъдете внимателни при ползването на интернет услуги, тъй като някои от тях предоставят услуги с по-висока цена. Тъй като ние държим на честни взаимоотношения с вас, като наш клиент, начислените суми за посочените абонаменти ще бъдат приспаднати. Уверяваме ви, че работим активно с доставчика на услугата/услугите и изискваме от тях да предприемат действия, с които да направят начина на абониране за техните услуги по-ясен и прозрачен. След направена връзка с доставчика от наша страна, номерата ви са въведени в черен списък, с цел предотвратяването на подобни абонаменти за услуги предлагани от външните фирми. В случай, че се нуждаете от допълнително съдействие или информация по други въпроси, моля попълнете контактната форма тук С уважение, Екип „Удовлетвореност от услугите“
  3. Ако е регионален вестник ще си мълчи прехвърлете статията си и към др ежедневници които се четат от медиите а аз току що писах ще видя какво ще пишат и на мене най вероятно същото но ще пиша когато получа отговор . Лек ден желая на всички ви !
  4. Не е загуба блокират номера да не получава известия и те препращат към оператора
  5. Писах на Комисията за регулиране на съобщенията а от теленор не ми отговарят а иначе е прочетено но мисля че не съм улучила правилният мейл бихте ли го споделили ако сте абонат на теленор
  6. Здравейте, номерът ви е блокиран вече. Ако желаете сумата за абонамента ви да бъде възстановена ще трябва да се обърнете към мобилният си оператор. With kind regards, Your ALLTERCO Support Team!
  7. обър ден .Моля за вашето съдействие при разрешаване на един проблем.На 10.01.2018 получих смс на тел си номер със съдаржание:Zaplatihte 6.12 lv.S DDS za usluga AGame.Abonamenta e za 7 dni na hhtp://a.u.gamesshop.mobi/?status=c3Vic2NyaWJIZA.Za STOP ,izprati STOP 167 NA 19207 info-0882190530''
  8. На мене не ми казват коя е фирмата дори ми отказват и мейл ровейки се в темата намерих мейл адрес ,от там пак по същия начин ме препращат към теленор да си ги търся от там
  9. Да и това е вариант но трябва да са повече сигналите до нея .
  10. публикувано преди 29 минути Точно така, на момента им връщате че се отказвате от абонамента. Само така пред оператора може да удостоверите, че е без ваше съгласие. Аз вече 3-ти ден чакам отговор от Теленор, да видим какво ще кажат. Аз обмислям и др вариант да принтирам писмото и лично да го пратя на адреса на теленор в София.
  11. Здравейте,аз също съм потърпевша като вас .Благодаря ви много за споделената информация много ми беше от полза сега чакам отговор и от теленор .
  • Разглеждащи това в момента   0 потребители

    Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.

×
×
  • Добави ново...