Премини към съдържанието

Препоръчан отговор


това ли е новата измама? и със забрана на входящи и изходящи смс ще спрели това произволно таксуване в деня на фактурирането  ?

sms.jpg

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Най-странното е че пише за подновяване (продължаване) на абонамента - така че може и вече да е имало таксуване.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 12 часа, Филипов написа:

Най-странното е че пише за подновяване (продължаване) на абонамента - така че може и вече да е имало таксуване.

Има таксуване. В момента, в който получите смс, вече сте заплатили някаква сума

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
на 1.02.2018 г. в 6:57, bigiadri написа:

Ако съм разбрал правилно по-горния пост ,след изрично отказване за разплащане чрез телефон /оператор няма как да те ограбват! Кофти е ,че не може да си плащаш например платен паркинг. Освен това такова ограбване е НАЙ-ВЕЧЕ ОТ ТЕЛЕНОР!

Ограбването е останало от византийския Глобул. Теленор просто са наследили всички негативи от византийците и явно не са си направили труда да проверят какво точно са наследили.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Месец декември 2017г абонирах майка ми на  BOB , с план 3 лв на месец. Апаратът е проста Нокия. в двете фактури има дължима сума за по 4  смс-а на месец, за услугата МТЕЛ Cup. В папка "входящи смс-и" има около 70 съобщения с подканване за абонаментни игри. Един от тези смс-и гласи, че успешно се е абонирала за МТЕЛ CUP. Когато сключвах договор изрично изисках да спрат изходящите смс-и. Значи, абонирането за тази услуга (която всъщност е инфо за формула 1 или футболни новини) става чрез изпращане на смс на номер 1628, или на сайта им, както и за отписване е необходимо да се изпрати "stop". Как със спрени смс-и ще се прати смс, или спре абонамента, освен това няма нет в плана, респективно на простата Нокия?!!     


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Stef9910"" Когато сключвах договор изрично изисках да спрат изходящите смс-и Как със спрени смс-и ще се прати смс, или спре абонамента""  Опитай се да изпратиш смс от телефона на майка си към твоя телефон .и кажи какъв е резултата 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 10 часа, wwwww777 написа:

Stef9910"" Когато сключвах договор изрично изисках да спрат изходящите смс-и Как със спрени смс-и ще се прати смс, или спре абонамента""  Опитай се да изпратиш смс от телефона на майка си към твоя телефон .и кажи какъв е резултата 

да, вчера разбрах, че реално не са спрени смс-ите. От Мтел казаха че ще върнат парите и че това били т.наречените ВАС съобщения (каквото и да значи, служителят не можа да разясни какво означава абревиатурата)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

 Ако служителят ти разясни какво значи абревиатурата, оператора  ще му разясни как се подава молба за напускане .Ти вярваш че служителите са тъпи и са допуснали грешка с смс-сите?  Как пък един път не се объркаха на някой да му напишат по малка сметка? винаги е надписана и за да докажеш правотата си трябва огромен ресурс.И какво значи ще ви върнем парите?ами загубеното време кой ще го върне? напомни им че извинението се приема за искрено  ако се поднесе с пълни ръце ,демек искай 3 месечни сметки да ги плати служителя който се е объркал , за да му е за урок. Да не бърка повече човека.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Здравейте.  Написах гневен имейл на Ен Ти Ейч ..., след като ни "ужилиха" с coolland:

"Здравейте! Неколкократно бях таксувана с смс на стойност 6,01 лв. с ДДС за непоискани от мен услуги от номер 14703. Заявяват ми, че съм абонирана за някакви игри, които нито съм искала, нито съм се съгласила да бъда абонирана за тях. Задължават ме да изпращам съобщения, за да се откажа от нещо, което никога не съм искала да ми бъде предоставяно като услуга. През м. януари 2018 г. сметката ми беше завишена с 25.00 лв Свързах се с М-тел /оператора си/ на 23.01. 2018 г. и оттам ме увериха, че услугата е спряна. Вчера отидох да си платя новата сметка- отново е завишена с 25.00 лв. Свързах се с М-тел и отново ми казаха, че услугата coolland е прекратена. Но отново имам начислена сметка от 6.01 лв. /???/ Обадих се на номер 02/ 491 70 71, който ми дадоха от М-тел и на него отговаря фирма Ен Ти Ейч Медия България ЕООД. Операторът първо ми каза, че днес / 06.02. 18 г./  е прекратена услугата, но когато повиших тон, почна да ми се извинява и да обяснява, че уж е спряна на 24.01. 18 г.

Моля да бъдат предприети мерки за прекратяване от страна на въпросния сайт на този тормоз над абонати на мобилните оператори.


Изрично възразявам срешу завишената сметка от 50.00 за двата месеца и настоявам парите да ми бъдат възстановени. В противен случай ще уведомя КЗП, Комисията за регулиране на съобщенията, "Господари на ефира" и правораздавателните органи.  "

 

На следващия ден получих отговор от тях:

"

Уважаеми,

 

Информираме Ви, че проверихме номера който ни изпратихте.

На номер 0887 ..... намерихме услуга която вече е прекратена.

Става въпрос за услугата Coolland активирана на 06.12.2017 г.

Услугата предлага достъп до игри и имате възможност да играете различни игри.

Услугата се aктивира с натискане на бутона "Абонирай се" и потвърждаване на общите условия.

 

Тъй като сте недоволни, а ние не искаме да имаме недоволни потребители, съгласни сме да върнем парите.

Парите можем да върнем чрез PayPal или по банков път.

Ако имате PayPal моля изпратете ни следващите данни:

  1. Име и фамилия на който е регистрирана PayPal
  2. PayPal (и-мейл) на който трябва да се върнат парите

В случай ако нямате PayPal моля изпратите ни следващите данни за да можем да върнем парите по банков път:

  1. Име,фамилия и адрес (град, квартал, улица, блок) на латиница включително и пощенски код (трябва да се съвпадат с данните на собственика на банковата сметка)
  2. Международният номер на банкова сметка IBAN (Intenational Bank Account Number)
  3. BIC код
  4. Името на банката в която е банковата сметка.

Всички данни са ни необходими на латиница.

Благодаря предварително!

Оставаме на Ваше разположение, ако имате нужда от допълнителна информация. 

 

С уважение,

Драгомир Младенов

 

Много ми е интересно, при положение че нямам Pay Pal, защо е необходимо да ми искат толкова подробни данни- адрес, град и т.н. Не е ли достатъчна само банковата сметка?

 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 19 часа, Милена Янева написа:

Здравейте.  Написах гневен имейл на Ен Ти Ейч ..., след като ни "ужилиха" с coolland:

"Здравейте! Неколкократно бях таксувана с смс на стойност 6,01 лв. с ДДС за непоискани от мен услуги от номер 14703. Заявяват ми, че съм абонирана за някакви игри, които нито съм искала, нито съм се съгласила да бъда абонирана за тях. Задължават ме да изпращам съобщения, за да се откажа от нещо, което никога не съм искала да ми бъде предоставяно като услуга. През м. януари 2018 г. сметката ми беше завишена с 25.00 лв Свързах се с М-тел /оператора си/ на 23.01. 2018 г. и оттам ме увериха, че услугата е спряна. Вчера отидох да си платя новата сметка- отново е завишена с 25.00 лв. Свързах се с М-тел и отново ми казаха, че услугата coolland е прекратена. Но отново имам начислена сметка от 6.01 лв. /???/ Обадих се на номер 02/ 491 70 71, който ми дадоха от М-тел и на него отговаря фирма Ен Ти Ейч Медия България ЕООД. Операторът първо ми каза, че днес / 06.02. 18 г./  е прекратена услугата, но когато повиших тон, почна да ми се извинява и да обяснява, че уж е спряна на 24.01. 18 г.

Моля да бъдат предприети мерки за прекратяване от страна на въпросния сайт на този тормоз над абонати на мобилните оператори.


Изрично възразявам срешу завишената сметка от 50.00 за двата месеца и настоявам парите да ми бъдат възстановени. В противен случай ще уведомя КЗП, Комисията за регулиране на съобщенията, "Господари на ефира" и правораздавателните органи.  "

 

На следващия ден получих отговор от тях:

"

Уважаеми,

 

Информираме Ви, че проверихме номера който ни изпратихте.

На номер 0887 ..... намерихме услуга която вече е прекратена.

Става въпрос за услугата Coolland активирана на 06.12.2017 г.

Услугата предлага достъп до игри и имате възможност да играете различни игри.

Услугата се aктивира с натискане на бутона "Абонирай се" и потвърждаване на общите условия.

 

Тъй като сте недоволни, а ние не искаме да имаме недоволни потребители, съгласни сме да върнем парите.

Парите можем да върнем чрез PayPal или по банков път.

Ако имате PayPal моля изпратете ни следващите данни:

  1. Име и фамилия на който е регистрирана PayPal
  2. PayPal (и-мейл) на който трябва да се върнат парите

В случай ако нямате PayPal моля изпратите ни следващите данни за да можем да върнем парите по банков път:

  1. Име,фамилия и адрес (град, квартал, улица, блок) на латиница включително и пощенски код (трябва да се съвпадат с данните на собственика на банковата сметка)
  2. Международният номер на банкова сметка IBAN (Intenational Bank Account Number)
  3. BIC код
  4. Името на банката в която е банковата сметка.

Всички данни са ни необходими на латиница.

Благодаря предварително!

Оставаме на Ваше разположение, ако имате нужда от допълнителна информация. 

 

С уважение,

Драгомир Младенов

 

Много ми е интересно, при положение че нямам Pay Pal, защо е необходимо да ми искат толкова подробни данни- адрес, град и т.н. Не е ли достатъчна само банковата сметка?

 

От ДСК ми обесниха,че превода е от чужбина и за това искали и адрес.На мене парите ми ги преведоха от Швейцария.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Всичко това с тия абонаменти е чисто и просто Вирус! Вируса се закача на вашия телефон, обикновено след сваляне на някаква игра. Итрите се свалят най-често от нашите деца. Първото нещо, което трябвада се направи, е да се изтрият всички приложения свалени от нета и да се зададът фабричните настройки на телефона. След това, ви трябва антивирусна програма за защита на тел. Хубавите и надежни такива, са около 30лв. за година. Без това, ще продължите да получавате абонаменти в сметките и няма отърване. Вируса ще продължи, да акумулира абонаменти без ваше знание, докато е в телефона! Тези който правят вирусите  знаят много добре как, защо, къде и кога да ви прецакат. Това им е бизнеса. Става само чрез интернета предоставен от мобилните оператори! "Куче влачи рейс диря нЕма!" Това е положението приятели. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

айде още един приятел според който са виновни децата ни . Ех тез деца бе -много зли се оказаха .Интересно защо в много  държави регулаторите са решили че клиента може да оспори дадена покупка в 14 дневен срок пред gsm-оператора си  и ако пожелае да не я плати .Пак ще дам същия линк https://fortumo.com/terms-of-service/.

И защо GSM - операторите искат от нас тези пари след като е ясно че е "чисто и просто Вирус " . Парите се изплащат на фирмата посредник единствено и само когато клиента си плати сметката .Ако не я плати,  фирмата посредник не получава пари и тя от своя страна не изплаща на търговеца на играта нищо .Въпроса не е дали децата ни са направели покупката или не а дали начина на продажба е в унисон с добрите търговски практики .Не е нормално GSM операторите след като са наясно че продажбата е извършената чрез измама да застават на страната на измамника .А регулаторите

 дори не знаят какво става -те горките са все още някъде в 90-те години на миналия век .

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Опитайте се това всичко да го препратите към господари.ком - Реално погледнато СТЕ посещавали сайт/линк и т.н. за да се активира услугата. Може дори да не сте видели изскочил прозорец, предизвикан от някой обикновен сайт със pop under реклама и сте до там, докато намерите таба да го затворите, сайта е заредил и край. Сега с тия нови тъпи функции да имате възможност да с иплащате каквото ви падне през телефона си, просто всичко реално е законна измама.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Не е тъпа функцията да можем да си плащаме каквото ни падне през телефона .Функцията си е добра стига при измама да има към кого да се оплачем .Не е законно някой да направи покупка чрез телефона ми против съгласието

ми .Както не е законно да теглиш пари от намерена на улицата дебитна карта(има много осъдени)  .Държавните  органи са позволили тази нова  услуга в страната ни  а нямат желание да я контролират .Има измама и тя не е законна а да не говорим че става с участието на мобилните оператори които нагло отказват да прекратят услугата разплащане чрез телефона .Монополисти са и злоупотребяват с положението си .Просто никой не иска да завежда дело за 20-30 лв защото ще загуби много време и нерви а и защо да го прави като просто може да си изключи мобилния и-нет и да върне фабричното състояние на телефона .

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
на 15.02.2018 г. в 19:25, wwwww777 написа:

Не е тъпа функцията да можем да си плащаме каквото ни падне през телефона .Функцията си е добра стига при измама да има към кого да се оплачем .Не е законно някой да направи покупка чрез телефона ми против съгласието

ми .Както не е законно да теглиш пари от намерена на улицата дебитна карта(има много осъдени)  .Държавните  органи са позволили тази нова  услуга в страната ни  а нямат желание да я контролират .Има измама и тя не е законна а да не говорим че става с участието на мобилните оператори които нагло отказват да прекратят услугата разплащане чрез телефона .Монополисти са и злоупотребяват с положението си .Просто никой не иска да завежда дело за 20-30 лв защото ще загуби много време и нерви а и защо да го прави като просто може да си изключи мобилния и-нет и да върне фабричното състояние на телефона .

 да върнеш фабричните настройки и да изключиш нета при вече активиран абонамент, няма да свърши работа :D Второ.. ТЪПА е фукцията, именно заради такива неща. Освен това НЕ САМО в България но и извън нея има подобно измамници по същия начин обвързани със същата услуга, но извън БГ. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

https://merchants.fortumo.com/going-live/exceptional-countries/   

-да има страни  в които има злоупотреби но има и такива в които няма злоупотреби .Функцията не е тъпа защото е доказано че може да бъде контролирана но....но дори и да не бъде контролираната може да бъде изключена -което отказват нашите мобилни оператори .Между другото понеже следя и други форуми забелязвам че оплакванията са намалели в последните две седмици. 

 

ps.  "да върнеш фабричните настройки и да изключиш нета при вече активиран абонамент, няма да свърши работа :D Второ.. "   - ти това от къде го знаеш ?не виждам да имаш оплаквания в тази тема .

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 21 часа, wwwww777 написа:

https://merchants.fortumo.com/going-live/exceptional-countries/   

-да има страни  в които има злоупотреби но има и такива в които няма злоупотреби .Функцията не е тъпа защото е доказано че може да бъде контролирана но....но дори и да не бъде контролираната може да бъде изключена -което отказват нашите мобилни оператори .Между другото понеже следя и други форуми забелязвам че оплакванията са намалели в последните две седмици. 

 

ps.  "да върнеш фабричните настройки и да изключиш нета при вече активиран абонамент, няма да свърши работа :D Второ.. "   - ти това от къде го знаеш ?не виждам да имаш оплаквания в тази тема .

Има, нашата е страна на свободията и злоупотреби ще има винги където има дупки, демек където може. Аз имам оплаквания в друга ПОДОБна насока, но съм решил проблема си.  Пак ще повторя, че ако се иска гласност по проблема  е добре да се обърнете към господари на ефира, гаранция че ще обърнат внимание, след като ен са  един, двама. 

Така последното КАСАЕ настройки в АНДРОИД, изчистване на кеш, просто и логично е да няма връзка със онлайн разплащане. ТОЕСТ това единствено ще нулира настройките на телефона, ще изтрие приложения и всяка информация, като бележки, смси, контакти, насторйки и т.н. ... Тоест ти вече си се свързал със СЪРВЪР нечий си там, активирал си услугата и парите, телефона ти не е сървър, всяко онлайн приложение, сайт и т.н. е запазано на хостинг ( сървър, приложенията обикновенно са на собствен сървър, пдообни на това ). Просто, няма смисъл повече да обяснявам каквото и да е, нулирането няма нищо.. ама грам нищо общо с останалото... Просто чиста логика, питал съм и техник... той ако ме излъже не знам. Второ намесих се в темата, за да кажа единствено за господарите, и да си търсите правата...

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

 има логика в това което казваш но таксуването в случая  не може да стане само чрез абонамент при търговеца .Независимо че потребител може да има абонамент при търговеца на услугата(игра) това не е достатъчно условие да се осъществи таксуване .Според мен измамата която обсъждаме в тази тема се осъществява  чрез DCB - метода за разплащане който метод включва и изпращане на сигнал(sms) от сим -картата на потребителя когато се прави покупка или удължаване на абонамент.SMS-  може да бъде изпратен от инсталирано приложение в телефона без да бъде записано история за изпращането му в регистрите на телефона от там идва самочувствието на мобилните оператори че са недосегаеми(имат доказателство за изпратен sms  от телефона ). Приемам съвета ти за господарите,макар и аз лично да съм песимистично настроен но ако някой от пострадалите повдигне и там въпроса...напълно бих го подкрепил .

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Исках да споделя своя опит с източването на парите от телефона ми. В началото на декември 2017 започнах да получавам смси за абонамент към AGame, съответно за автоматичното подновяване на абонамента. Нямаше ефект от смс със тект STOP, само взимаха още пари и за тях. ВиваКом не съдействаше. Непрекъснато се налагаше да се обаждам на телефона, посочен във въпросните смси за да ми спрат проклетия абонамент. Обаче, мръсниците пращаха смс-ите в 18:01, а колцентърът им работи до 18:00. И ако в началото съобщенията престигаха веднъж седмично, то през януари 2018 започнаха да се явяват през ден, после всеки ден и накрая по няколко пъти дневно, като абонаментите бяха за различни игри, Agame, Mgame, Xjoy  и вече не помня какви други боклуци. Изчистих телефона си и върнах фабричните му настройки, по съвет на служител на колцентъра на въпросните Tераком и  Aвериком (едните са доставчик на услугата, т.е. игрите, а другият е връзката с крайния клиент). Не помогна.  Пак се обадих в техният колцентър  и тогава служителят ми каза, че "ще качи моят номер на програмистите за да го сложат в black list",  и ми даде e-mail адрес на поддръжката на които също писах. От 5 февруари не съм получавала подобни смси. И в заключение, в обратния мейл от поддръжката   на Тераком  ми казаха, че мога да потърся своите пари от оператора (Виваком). Виваком отрекоха, че са длъжни да върнат парите. При всички случаи , попълних on line жалба към Виваком и се жалвах в Комисия за защита на потребителите. За сега нямам отговор на жалбите. Надявам се, публикацията ми да е полезна за някой.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Днеска от КРС ми отговориха по втората ми жалба.Прикачам част от писмото им.Има светлина в тунела.Всички на Теленор отивайте и си спирайте DCB-то.

7B718114-6FE0-4B76-9F51-5B6543F267C4.jpeg

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Иво Марков -радвам се за потребителите на Теленор  но от Виваком ми отказват  да спрат   услугата .Дори не знаят какво е DCB- имам поне 5 (записани)обаждания и 7/8 писма до тях да ми прекратят тази услуга но ми отказват  .Естествено вярвам че КРС и КЗП могат да ги задължат .Аз чакам да ми излезе месечната фактура за да мога да направа оплакване до КРЗ -защото те искат касова бележка или нещо такова а аз все още нямам.Като получа месечната си фактура ще приложа и твоя документ в оплакването си и ще изискам от КРС да принудят и ВИВАКОМ да  предложат услугата изключване на  DCB. Благодаря че сподели документа аз още от самото начало исках от тях точно това но се преструват че не знаят какво е DCB надявам се от КРС да им припомнят.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Здравейте!

Попаднах на тази тема, след като установих, че съм жертва на телефонна измама и разрових нещата в интернет. Явно схемата е нова, защото не видях друг с такъв казус. Измамата е буквално от 3-4 дни назад. Получих смс, че съм достигнала максималния си финансов лимит, почти веднага след това изходящите ми обаждания и мобилния интернет бяха спряни. При проверка в офис на оператора - Виваком, на следващия ден, стана ясно че имам натрупана сметка от 560 лв!!! - за предходния отчетен период и в деня, в който започва новото отчитане, за по-малко от 24 часа вече имам 320 лв. натрупани по новата сметка. Поисках да видя подробна фактура - не е излязла още, казаха. Звънях на 123, от там ми казаха същото, а когато обясних, че номерът се ползва от дъщеря ми, която е на 9 години и  е ученичка, дамата отсреща заяви, че то секс смс-и можело да се изпращат и от училище... НЯМАМ ДУМИ!!! ИЗРОДИ! След преглед на телефона й, установихме, че има входящи и изходящи съобщения от 144333 и 181888, които представляват чат с еротично съдържание, с който моята невръстна дъщеря няма нищо общо!! Апаратът си комуникира сам докато седи вкъщи (тя не носи телефон със себе си в училище). За броени минути са се завъртяли десетки смс-и които са генерирали въпросните суми.

Вече изпратих мейл до горепосочената компания ЕН ТИ ЕЙЧ Медия България и очаквам с нетърпение техния отговор. Описах случая и заплаших, че ако не решат казуса, ще сезирам прокуратура за сексуален тормоз над ДЕТЕ чрез постоянно изпращане на секс съобщения на нейния номер. В понеделник ще подам жалби в КЗП, КРС и Виваком. Ще информирам и Господари на ефира. Тази мръсна сган трябва да се спре! .............

1.jpg

3.jpg

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

www.cybercrime.bg/bg/exploitation/cyberbullying/

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 58 минути, Milena Velikova написа:

 

1.jpg

3.jpg

ХММ на извратеняци обръщате внимание на свестните НЕ  добре така да бъде после защо жените ядът бой .

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Добре е да четеш, првди да генерираш бисери. Това е неконтролиран чат!

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.

Гост
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Добави ново...