Премини към съдържанието

Иво Марков

Потребител
  • Публикации

    13
  • Регистрация

  • Последно онлайн

Харесвания

14 Добра репутация

Всичко за Иво Марков

  • Титла
    Потребител

Последни посетители

Информацията с последните посетители на профила ви е изключена и не се показва на другите потребители.

  1. Днес получих отговор и на втората си жалба.Както бях писъл спрял съм всякави услиги с добавена стойност(на Теленор съм) и вече всичко е спокойно.Парите ми ги въстановиха от фирмата предлагаща услугата.Сега остава и Теленор да ми дадат пари 9197.pdf
  2. Днеска от КРС ми отговориха по втората ми жалба.Прикачам част от писмото им.Има светлина в тунела.Всички на Теленор отивайте и си спирайте DCB-то.
  3. От ДСК ми обесниха,че превода е от чужбина и за това искали и адрес.На мене парите ми ги преведоха от Швейцария.
  4. Такаа.Както писах в началото на седмицата писах молба в Теленор да ми се изключат всякакви плащания пре телефона.Преди машко включвам мобилните данни на таблета,на секундата изкача реклама,затварям я от х и получавам след секунди смс.Проверих си сметката,няма. начислена някаква сума.Според мене това е решението.Ще тествам и със сърфиране из сайтовете и ще пиша.
  5. Звъня в събота на оператор и му обеснявам набързо за проблема и го карам да ми деактивира услугата DCB и всички плащания към Фортумо.Тъпанара започва със заучените реплики да съм изпратил стоп на нз си кой номер.Обеснявам му отново,че говоря за съвсем друго нещо той пак за стоп едиси какво.След близо 20-на минути разговор уж разбра за какво говоря,записал ми Уж заявката за деактивиране и да чакам потвърждение с смс от оператора.До днеска нищо не съм получил и вика ще отскоча до техен офис да проверя.Там започват абсолютно същото шикалкавене едно към едно,като по учебник.В крайна сметка ми принтираха една молба която подписах(за събашение не носих телефона за да я снимам) със обещанието,че до 5 дена услугата ще в деактивирана,сиреч повече плащания от тоя сорт със абонаментите няма да има.След 5 дена си включвам мобилните данни на таблета и ще пообиколя няколко сайта за да видим резултата.Вече съм на 100% убеден ,че основна вина за нашите проблеми носи оператора,Само и единствено той.При следващия абонамент завеждам дело директно срещу тях.
  6. КРС препраща жалбата на КЗП.Аз до сега не бях чувал за директно мобилно плащане.Основна вина има мобилния оператор.Парите са ми въстановени,но ще се консултирам с адвокат и ще заведа дело срещу Теленор.
  7. Решението е да се спрат мобилните данни и да ползвате само външен интернет.
  8. И аз получих на 01.01 същия смс.до 5 дена ми преведоха парите.Получих го на таблет със карта за интернет на Теленор.Таблета беше влючен,но не е бил използван.Подавайте жалби.Рано или късно ще санкчионират мобилните оператори и ще спрат.
  9. искам да ми въстановите сумата от 6.01 за абонамент на ваша услуга за която незнайно как уж съм се абонирал.Моля за по-бързо съдействие за да не занимаваме отговорните институции!! Това им изпратих на емейла.Пише им.За 1-2 мин загуба на време няма да им пълните гушите .
  10. Прати един емайл на info.bg@ccsupport.biz и им обесни същото което и тука.На мене до два дена ми върнаха парите.И аз вече се убедих,че далаверата е от страна на мобилния оператор.Прати и по една жалба на КЗП и КРС.Нека се трупат рано или късно ще ги накажат.
  11. И аз се абонирах незнайно как.Звънях на телефона посочен в смс-а,операторчето се опита да ме убеди,че съзнателно съм се абонирал за тяхните услиги.Съобщих му ,че вече съм пуснал жалби към КЗП и КРС и да ме свърже със някой по-нагоре.Момчето ми даде имейл на съпорта да им пиша.Писах им да ми върнат парите за да не занимавам и прокуратурата.Отговориха ми до 1 час.Изпратих им преди малко номера на сметката и очаквам да ми върнат парите.За справка фирмата е регистрирана във Швейцария и юредически не знам как стои въпроса за колективен иск ако не върнат парите.
  • Разглеждащи това в момента   0 потребители

    Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.

×
×
  • Добави ново...