Премини към съдържанието

Препоръчан отговор


преди 4 минути, toromanova73 написа:


Оф, явно продължава измамата. При мен –майка ми- Теленор любезно, но НАГЛО отказаха да върнат парите, аз махнах игрите от таблета, явно оттам изскачаха абонаментите. Детето не може да играе сега зарадии простотиите на теленор. За справка , у нас си ги играе и няма  такива простотии от лок. доставчик. Естествено, че Теленор са в играта! Аз съм работила към Виваком та им знам простотиите на операторите- ама знам и какво значи изрично съгласие, база данни..аз сезирах КРС, явно са препратили на КЗП, получих писмо, че още проверяват и изискват доп.инфо от теленор. Да им разгонят фамилията дано! Парите ги прежалихме, ама гаврата на Теленор - не!

Ясно ми е че са си опекли работата телекомите и все пак имам надежда , че тая  порочна практика ще спре,  колкото повече хора се разсмърдят! Е.си абонаментите, е.аси вирусите и глупостите!

Пишете по електронен път, не отнема вр еме и си търсете правата! Ако не за вас, ще помогнем на бъдещи жертви!

 

Ако таблетът е с Уиндоус, има начин да заобиколите проблема и детето да играе игри необезпокоявано. Ако обаче е с Хандроид, спасение няма.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Руслана ,"Олигофрена в Кол центъра" - е инструктиран какво да говори,  ако си позволи да те посъветва нещо което е различно от инструкциите които са му дадени ще си търси другаде работа .Затова  след разговор с оператор  рядко има полза естествено има и изключения  .Колегата rado84  спомена че  операторите се вслушват в думите ти  ако те са отправени от адвокат   http://www.bulgarian-legal-services.eu/  .Но на мен ми се иска изцяло да направят мобилните разплащания сигурни а по този начин и ползването на мобилен и-нет .А не , сигурността да е само за определени хора а другите да ги скъсват от реклами и непоискани покупки.Адвокатите могат да решат само отделни частни случаи но истинската промяна може да стане само ако Бъдат принудени от държавните регулатори КЗП .Да речем в Дания държавния регулатор е задължил мобилните оператори да имат възможност клиентите да се откажат от покупката в 14 дневен срок .В различните държави регулаторите имат различни изисквания към операторите посредниците и търговците .Това го разбрах от сайта на https://merchants.fortumo.com/(google ми превеждаше страниците). Нашите проблемни заявки не минават през фортумо а през подобни платформи за посредничество между клиенти, оператори и търговци.Всеки мобилен оператор може да реши дали да работи с които си поиска посредници ( http://www.mobiamo.com/coverage  ;https://fortumo.com/  ;  0882190530 http://allterco.com/en/BULGARIA   ;  (02/448 72 00  фиpма "Ен Ти Ейч Медия Бългаpия" ЕООД  nfo.bg@ccsupport.biz) -естествено нашите оператори работят с такива посредници с които заедно могат да вършат безобразия . 

това са си мои разсъждения в които сигурно някъде бъркам .

Редактирано от Ангел Павлов (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

https://merchants.fortumo.com/support-and-payment-trends/providing-support/ -Denmark is the only country where customers are entitled to have a refund within 14 days from the purchase date if they ask for it.  In Sweden, children are not allowed to make payments, so in case of purchases by minors/children, refund cannot be denied.-   след превод с  google .""Дания е единствената страна, в която клиентите имат право да получат възстановяване в рамките на 14 дни от датата на закупуване, ако те поискат това.В Швеция децата нямат право да извършват плащания, така че при покупки от непълнолетни / деца възстановяването не може да бъде отказано.""https://merchants.fortumo.com/going-live/exceptional-countries/ -Exceptional Countries (Извънредни страни) -There are couple of most stringent countries, where each merchant is obliged to obtain license or registration allowing to run premium rate services. UK and Ireland are being most regulated markets след превод с google . -Има няколко най-строги държави, където всеки търговец е длъжен да получи лиценз или регистрация, позволяващ да се извършват услуги със специална такса .

 Идеята ми е че този процес е напълно контролируем при желание от страна на държавните институции(в горепосочените държави ) 

Редактирано от Ангел Павлов (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

статия в capital - разясняват основните начини за бизнес с   платени услуги чрез GSM в Българияhttps://www.capital.bg/biznes/kompanii/2015/04/09/2509775_sms_igri_za_naprednali/?sp=1#storystart

на този адрес Петър Димов споделя че от 088219030 -са му казали че са фирма Тераком , а ние знаем че това е Алтерко  http://koimetarsi.com/blog/index.php?id=62th2rmu

От сайта на  Алтерко попаднах на тази тяхна брошура рекламираща ги пред потенциални инвеститори, в нея се споменава за тяхна дъщерна фирма - тераком , Теравойс(България) и

"Тера комюникейшънс"    http://test.allterco.com/attachments/101/IPO_Presentation_16092019_MMC.pdf . От цялата работа разбирам че  088219030 е фирма ТЕРАВОЙС ЕАД -която е дъщерна на Алтерко .

Може би тази информация няма да послужи за нищо но  малко по малко като осветлим нещата ще намерим решение за проблемите ни.

 

111.png

Редактирано от Ангел Павлов (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
на 1/26/2018 в 13:27, nissan4o написа:

Такааа, да разкажа и аз за моите премеждия с Теленор. Първия смс получих на 17 януари рано рано , ей така за разсънване 6.12лв за AGame. След продължителни разговори и караници с двама оператора на тел. 123, не можахме да стигнем до някакво решение. Пратих си като добър човек смс със STOP 167 на 19207(по съвет на оператора), пих една студена вода за 6.12лв. и си викам "Аз нещо съм кликнал, където не трябва".  

По съвет от едно друго мнение по форумите си ограничих изходящите СМС-и. И така ..... до 23 януари, то зи път не бяха толкова алчни, само 6.01лв за MaxFun, пак абонамент ... само за 7дни.

Пак се почна с тел.123 и никой не може да ти даде адекватен отговор откъде и как стават тези абонаменти и как може да се спре това безумие, явно това със спирането на изходящите съощения не върши работа. Писах жалби до КЗП, КРС и Теленор (през формата и за контакти на сайта). През това време докато чакам отговор, реших и аз да проуча нещата и да разбера как става тази измама и стигнах до една услуга , която се предлага от от мобилните оператори DCB (Direct carrier billing) или при моя оператор му викат "Плати с Теленор". Оказа се че тази услуга може да се спре с обаждане до оператор или с посещение в офис.

Обадих се да ме отпишат и от тая "УСЛУГА", като се надявам, че това е последното нещо от което се отказвам, защото иначе трябва да си намеря някоя Нокиа 3110 и само "ало". Както и да е, днес имаше и щастлива развръзка в моя случай, получих отговор на жалбата си в Теленор.

Здравейте, г-н ******* !

След постъпване на вашето писмо направихме проверка. Абонирането за услугите става през интернет сайтовете на доставчиците: за „MAXFUN“: и  за „AGame“
Бихме искали да обърнем внимание, че Теленор предоставя възможност на потребителите на мобилни услуги да достъпват различни сайтове и приложения в интернет, обслужвани от различни доставчици, но само потребителят може да контролира поръчките на услуги към сайтове в интернет, предоставяни от трети лица. Съветваме ви да бъдете внимателен при посещаването на сайтове в интернет, за да се избегнат нежелани абонаменти.
 
Тъй като ние държим на честни взаимоотношения с вас, като наш клиент, начислените суми за посочените абонаменти ще бъдат приспаднати в бъдеща фактура. Уверяваме ви, че работим активно с доставчика на услугата/услугите и изискваме от тях да предприемат действия, с които да направят начина на абониране за техните услуги по-ясен и прозрачен. След направена връзка с доставчика от наша страна, получихме информация, че достъпът до услугите за номера ви е ограничен. Бихме искали да добавим, че към вашите номера са блокирани и всички рекламни съобщения, свързани с организирани от Оператора кампании и колеги са изключили услугата за плащане през „Fortumo“ на 25.01.2018г.

В случай, че се нуждаете от допълнително съдействие или информация по други въпроси, моля попълнете контактната форма тук

С уважение,

Екип „Удовлетвореност от услугите“

Май има светлина в края на тунела ...

Това излиза

whois:agame.comFind Problems  

 whois

 
Name Value
Registrar MarkMonitor Inc.
Name Server NS1.P29.DYNECT.NET
Name Server NS2.P29.DYNECT.NET
Name Server NS3.P29.DYNECT.NET
Name Server NS4.P29.DYNECT.NET
Name Value
Domain Name AGAME.COM
Registry Domain ID 2477217_DOMAIN_COM-VRSN
Registrar WHOIS Server whois.markmonitor.com
Registrar URL http://www.markmonitor.com
Updated Date 2011-07-20T15:11:10Z
Creation Date 1998-09-05T04:00:00Z
Registry Expiry Date 2018-09-04T04:00:00Z
Registrar MarkMonitor Inc.
Registrar IANA ID 292
Registrar Abuse Contact Email abusecomplaints@markmonitor.com
Registrar Abuse Contact Phone +1.2083895740
Domain Status clientDeleteProhibited https://icann.org/epp#clientDeleteProhibited
Domain Status clientTransferProhibited https://icann.org/epp#clientTransferProhibited
Domain Status clientUpdateProhibited https://icann.org/epp#clientUpdateProhibited
Name Server NS1.P29.DYNECT.NET
Name Server NS2.P29.DYNECT.NET
Name Server NS3.P29.DYNECT.NET
Name Server NS4.P29.DYNECT.NET
DNSSEC unsigned
URL of the ICANN Whois Inaccuracy Complaint Form https://www.icann.org/wicf/

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ако съм разбрал правилно по-горния пост ,след изрично отказване за разплащане чрез телефон /оператор няма как да те ограбват! Кофти е ,че не може да си плащаш например платен паркинг. Освен това такова ограбване е НАЙ-ВЕЧЕ ОТ ТЕЛЕНОР!

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

bigiaadri - няколко са начините за разплащане чрез телефона ,този начин за който говорим е  заявка  през мобилен  и-нет  и разплащане чрез GSM-оператора, операторите в момента казват че нямат начин за спиране а колкото до смс- разплащането за който ти говориш(паркиране) е различен метод или дори и да е същия метод е ясно проследим -знае се на кого колко и за какво си платил .Но той обикновено ставa като изпратиш  sms до номер.... докато проблема за който говорим става по различен начин и хората обикновено не знаят как се е случило нито има история че телефона им е пратил sms .

Пратих сигнал на КЗП но ми отговориха че искат да им пратя фактурата  а аз още не съм я получил  ще трябва да изчакам 20 дена докато излезе .От кзп знаят за проблема но нарочно разтягат локуми зщото нямат достатъчно кадри които да разбират от тази материя .  .Ето и текста на това което съм пратил  ."Получих smс че съм се абонирал към и-инет услуга(игра) .Проверих в текущата си сметка и наистина ми се е отразило такова задължение което ще трябва да платя .Според служител на Виваком тази услуга не е тяхна а е предоставена от външна фирма тя като посредник не знаете какво съм закупил .Аз за да предявя някакви претенции към тази фирма чрез различните институции ми е нужен документ че съм направил разплащане към тази фирма но във фактурата която Виваком издава не пише към кого става разплащането(кой е получателя на парите ми) и аз няма как да предявя претенциите си към него след като в платежния документ не е упоменато кой е той. Дори и да предполагам кой е получател на парите ми ако нямам документ (касова бележка,фактура)аз няма как да предявя претенции към този търговец .Защо Виваком не предоставя информация в месечната фактура за това към кого се насочват моите пари за да имам аз възможност да предявя претенции към него за качеството и цената на услугата ."

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Здравейте, изчетох цялата тема поради простата причина, че днес ми дойде фактура на стойност 400 лв., като начисленията са с около 250 лв., иначе плащам около 120 за няколко номера.

Обаждах се 5 пъти на оператора, естествено адекватен отговор не получих, казах ми , че съм изпратил 1000 смсде-а към номера, попитах ги ако е възможно а ми кажат кои точно са тези номера, не можело да видят. 

Дайте ми съвет какво да правя? Къде е най - наеждно да се оплача?  
Кофтито е, че преди 2 месеца преподписах договор, и сега ако го прекратя,  ще трябва да платя доста солидна неустойка, но съм бесен  от тия измамници и съм 100% сигурен, че и самият оператор има пръст в цялата тая работа. 

Гледам, тук основно проблемите идват от абонаменти, на игри или посещения на линкове, въпроса е, че аз абсолютно по никакъв начин не съм се абонирал никъде, игри не съм играл и телефона го ползвам само за - Ало - Ало. 

1000 смс-са съм бил изпратил?!? Казвам на оператора, вие имате ли представа как се пращат 1000 смса?  Имате ли престава, че аз имам безплатни смс-си в мобилния план? Отговор не получих защо и как се случило това, и най важното кога са пратени тези смс-си. 

Честно  казано съм малко избухлив и ме страх да отида в офис на теленор, защото ще стане страшно макар, че тези там служителчета не са виновни.
 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

По странното ми е, че нито една телевизия или предаване не отговарят на написаното от нас. Доста хора писаха, че са подали сигнали и никой не смее да отоговри на тези сигнали.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

jazzy  Отиди в някой магазин те са обучени  как да процедират при съмнение за избухване на клиент .Спокойно ,няма да те оставят да избухнеш но и никакъв резултат няма да постигнеш .Фактурата ти е основния документ  с който можеш да предявиш претенции към оператора .Според мен тези фактури не описват достатъчно подробно "какво как къде колко си поръчал" и така си лишен от правото на рекламация."какво как къде колко си поръчал" не става въпрос само за стоката която си купил а за услугата на посредничество която си получил от оператора .Оператора заявява че заявката за посредничество идва от теб но не ти каза как кога и чрез какъв метод ти си го уведомил че искаш да посредничи при някаква сделка между теб и трето лице.Ами ако e допуснал грешка и е изпратил парите на грешния човек?тези операции трябва да са прозрачни за да могат да бъдат проследими и коригирани при евентуални грешки.Затова съм сигурен че  фактурата която изписват операторите е законово непълна  с цел да бъде лишен клиента от възможност за рекламация.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 2 минути, wwwww777 написа:

jazzy  Отиди в някой магазин те са обучени  как да процедират при съмнение за избухване на клиент .Спокойно ,няма да те оставят да избухнеш но и никакъв резултат няма да постигнеш .Фактурата ти е основния документ  с който можеш да предявиш претенции към оператора .Според мен тези фактури не описват достатъчно подробно "какво как къде колко си поръчал" и така си лишен от правото на рекламация."какво как къде колко си поръчал" не става въпрос само за стоката която си купил а за услугата на посредничество която си получил от оператора .Оператора заявява че заявката за посредничество идва от теб но не ти каза как кога и чрез какъв метод ти си го уведомил че искаш да посредничи при някаква сделка между теб и трето лице.Ами ако допуснал грешка и е изпратил парите на грешния човек?тези операции трябва да са прозрачни за да могат да бъдат проследими и коригирани при евентуални грешки.

Проблема е, че аз не съм заявил фактура, трябва да отида до офис, да я заявя тази фактура, като трябва да си платя някакви 8 лв. и до 1 седмица, фактурата щяла а излезне. 

Питам аз, какви са тия фактури дето излизат след 1 седмица, като съм сигурен, че може за 10 секунди да цъкне на принт и да я изкара или може би тепърва ще предстой подправяне на тази фактура :D знам ли...

Писал съм им в сайта на теленор, но определено няма а ги оставя така, може а са 5 лв. ама не може така по - такъв брутален начин да ограбват хората.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Казах аз, жалба към прокуратура, отдел кибер престъпления или някакъв друг отдел може би (интернет измами). Медиите не отговарят, топката се прехвърля между операторите и Алтерко... .Има вероятно замесени големи схеми....

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Не е само алтерко операторите работят и с други посредници .Въпроса е че алтерко и другите подобни са в законово то си право да не дават информация докато ти не предоставиш документ че те са получили твоите пари. .Ти имаш ли документ удостоверяващ че си им дал пари точно  на тях ?Ако нямаш може би си се заблудил че парите ти са отишли в тяхната банкова сметка .Този който ти взема парите той трябва да издаде документ(разписка) за това къде или за какво отиват парите ти и най вече при кого( оператора може да е решил да  ги запази за себе си) .Ти имаш документ че си ги дал на Оператора но там пише само че дължиш  а на кого как и защо те не могат да отговорят адекватно.На мен лично фактурата ми не е излязла още и няма как да ги обвинявам че са ми взели пари след като те още  не са ми ги взели. А да не говорим че ние съвсем доброволно отиваме и ги даваме тези пари на касата на оператора при условие че имаме законното право да не ги дадем и оператора чрез съд да си ги вземе  ако е в правото си да ги получи.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Здравейте на всички тук . Дъщеря ми също пострада от въпросните нежелани абонаменти , схемата работи изключително хитро и безотказно ...абонамента е прикачен към приложения ,реклами ,линкове и е достатъчно един клик само ....задейства се точно като вирус . За съжаление това е съвременния бизнес на много търговци в интернет които ползват мобилните оператори за посредници  и печелят заедно милиони месечно от нашия гръб и то напълно законно ,затова няма институции които могат да спрат наглото ограбване на всички абонати независимо на кой оператор са . Аз също подадох жалби към всички институции но няма отговор и няма и да има . Дори нямаш избор да избягаш от един оператор на друг , всички са замесени в мръсната игра . Играта се играе на много по-високо ниво и няма към кого  да се обърнем. Единствения начин е тарифен план без интернет , без СМС -и  и без сматр телефон. В днешно време това няма как да стане естественно .Очакваме в Понеделник отново да получим подновяване на абонамента въпреки ,че номера е добавен в черния списък  изпратено е съобщение за спиране на абонамента както и връщане на заводски настройки на телефона . Много се надявам решаване на проблема в близко бъдище . Ако все пак има някой който е решил проблема си окончателно моля да пише , прикачам и аз съобщенията .

193604E1-98A0-46B9-BAB9-434EEC6F9F86.jpeg

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Утре ми изтича абонамента за една от въпросните простотии, отказана устно  писмено и незнам колко пъти при това. Сега съм със спрени мобилни данни и интернет и искам да видя утре какво ще се случи. Писала съм до всички инстанции, няколко предавания, Мая Манолова и N  на брой жалби до Виваком и няколко мейла до въпросните измамници. В сайта на Нова нали може да се добави новина и там нищо. Модератор явно е преценил, че не важна.

Отговор от никой не съм получила за 5 дена

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Интересното е че все още Plovdiv24.bg мълчат по моя сигнал, което ме навежда на мисълта че имат протекция.

Обикновено реагират мигновено на сигнали от потребители, но тук мълчат.....

Теленор ми изпрати мейл, че ще ми възстанови парите, но вече 3-4ти ден гледам сумата ми е все още начислена...

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Как няма да мълчат изкарват достатъчно пари за да затворят устите на всички . Оператора ми каза пусни жалби където искаш и направи каквото си знаеш . Помолих да ми бъде правомерно начислена сметката и най- нагло ми отговориха ,че не е възможно . Най -нагло ни обират с мошеннически схеми , заребиха ни с неограничените разговори към всички на промоционални цени и когато изтече договора автоматично месичната такса става двойно по голяма ако не преподпишеш договор и така безкрайно си обвързан . Но това  е друга тема .....схемите им край нямат....

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 21 часа, M.Hristova написа:

абонамента е прикачен към приложения ,реклами ,линкове и е достатъчно един клик само

От толкова страници тема някой ще каже ли друг начин - без да е кликал? Защото масово се всички досега казват че нищо не са правили. Поне да бяхте написали какви сайтове сте отваряли за да стане ясно и да има полза от всичките писаници. 9 страници екранчета с абонаменти. Аз защо нямам такива? Поне за Viva написах генералното решение да се отървете от всичкия спам. Като подписвахте договори имаше ли чавка че сте съгласни да получавате? Май да.

преди 19 часа, M.Hristova написа:

когато изтече договора автоматично месичната такса става двойно по голяма

По-скоро през срока на договора е пишело половин цена с големи букви. Или за първите няколко месеца. И никой не е гледал малките като е подписвал.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Филипов -хора сме и допускаме грешки ,залитаме .някога не доглеждаме договорите които подписваме .Често се случва да сме не доспали защото някое от децата ни е болно или имаме починал роднина но трябва някак да продължим да живеем и караме по-инерция . Затова и изливаме мъката си в този форум с надеждата някой да ни помогне от грешката която може би сме  направили .Да били сме невнимателни но...това не означава че ще се оставим на озверелите мобилни оператори да ни ограбват .Аз лично не ги виня че се възползват от незнанието или наивността на някои техни сънародници защото предатели(паразити) винаги е имало и ще има но съвета ти да спрем да се борим...не го споделям  .

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Аз наблюдавам в сайта на Мтел текущото потребление на трима от семейството. Разглеждам и разширените фактури ,които издават -в тях по дни и  часове ВСИЧКО е отразено най-подробно- разговори с кои телефони , минути, таксуване ,ако има , ползване на Нет ,колко мегабайта и т.н. За другите оператори не знам как е .Имах мобилен Нет към Виваком ,но един месец преди  изтичането му пуснах предизвествие и пак мошениците за някакви два дни ме таксуваха двойно, не ми се разправяше, Важно е когато пускате предизвествие, то да бъде преди датата на отчитане , при мен беше на 15 число а договорът ми е сключен на 17 и аз се бях съобразил със 17 число, общо взето ГОЛЕМИ ПРОСТОТИИ И МИЗЕРИИ с тези мобилни оператори!

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

До ПРИСТРАСТЕНИЯ гн. Филипов ...Вие като нямате проблем невиждам какво правите във форума , дори си позволявате да коментирате мненията на потребителите тук без да сте полезен .На всяка манджа миродия , Вие ли сте най- великия потребител във всеки форум започнат в КАЛДАТА . Вероятно сте много отворен на всяка тема .......за ваше сведения при нас проблема възникна от приложение в Google Play магазина за фонов тапет и с отваряне на приложението дойде съобщението . Не мислите ли ,че прикрепен абонамента като вирус неможе да се случи на всеки .....дори на най- големия специалист . Това ,че бизнесът им е законен и са намерили хитър начин да печелят лесни пари с най- голямата си наглост прави обикновенния потребител невеж , така ли е според Вас ? Така ли помагате тук на измамените и нуждаещи от съвет или помощ ?Всеки бил мрънкал , а Вие какво правите? С моите уважения намерете си други занимания .....

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Такаа.Както писах в началото на седмицата писах молба в Теленор да ми се изключат всякакви плащания пре телефона.Преди машко включвам мобилните данни на таблета,на секундата изкача реклама,затварям я от х и получавам след секунди смс.Проверих си сметката,няма. начислена някаква сума.Според мене това е решението.Ще тествам и със сърфиране из сайтовете и ще пиша.

FF6BC4A7-045A-448D-8C3C-7ACF61AE1AFE.png

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Докато има балъци, ще има и тарикати. Винаги е било така и винаги ще бъде.
Човек каквото сам си направи, друг не може да му го направи.
Няма как да си стоите и изведнъж да ви таксуват 5-6-7-8-10 лева за нещо. Вие си теглите някакви измислени приложения, давате им достъп до всичко във вашия телефон и накрая се жалвате. Ще си следите децата какво правят с телефоните.
Легално ви вземат парите.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Stoichev - един Тарикат(илюминат) дава съвет на група Балъци - случайност? едва ли .

Децата ни са виновни?...ти май не си чак такъв тарикат за какъвто се мислиш -по скоро си балък с амбиции да станеш тарикат .

В Швеция децата нямат право да извършват плащания, така че при покупки от непълнолетни / деца възстановяването не може да бъде отказано.""https://merchants.fortumo.com/going-live/exceptional-countries/

 а тук са поместени и част от правата които би трябвало да се гарантират от предоставящите подобни услуги на  "балъците"    https://fortumo.com/terms-of-service/

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
на 02 Февруари 2018 г. в 21:01, M.Hristova написа:

при нас проблема възникна от приложение в Google Play магазина за фонов тапет

Благодаря, ето нещо смислено за какво да внимават другите потрябители за да не ги нахендрят изманиците. Не е от полза да се правят реклами на всевъзможни непоискани абонаменти за бол пари. Важното е да се реши генерално проблема - да се мрънка писмено на регулаторните институции да си свършат работата и да премахнат рекета и тормоза. Въпросът е не да се коментира следствието, а начина - операторите ли правят нещо, сайтове ли имат зловредни препращания или нещо друго. Тогава да си правят проверка и изводи. Защото иначе ще връщат типови отговори каква е стандартната процедура че сами сте се амонирали. А след като толкова хора пищят значи има нещо ненормално.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.

Гост
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Добави ново...