Премини към съдържанието

Руслана

Потребител
  • Публикации

    12
  • Регистрация

  • Последно онлайн

Харесвания

10 Добра репутация

Всичко за Руслана

  • Титла
    Потребител

Последни посетители

Информацията с последните посетители на профила ви е изключена и не се показва на другите потребители.

  1. Утре ми изтича абонамента за една от въпросните простотии, отказана устно писмено и незнам колко пъти при това. Сега съм със спрени мобилни данни и интернет и искам да видя утре какво ще се случи. Писала съм до всички инстанции, няколко предавания, Мая Манолова и N на брой жалби до Виваком и няколко мейла до въпросните измамници. В сайта на Нова нали може да се добави новина и там нищо. Модератор явно е преценил, че не важна. Отговор от никой не съм получила за 5 дена
  2. По странното ми е, че нито една телевизия или предаване не отговарят на написаното от нас. Доста хора писаха, че са подали сигнали и никой не смее да отоговри на тези сигнали.
  3. Аз им писах, че искам разпечатка кога съм посетила въпросния сайт също искам и SMS с моето съгласие да се абонирам за тази простотия. При мен всичко се случва при изключен телефон с изключени мобилнни данни. 12 часа е изключен включвам го, без да влизам където и да било и на момента идват поне два СМС единия да ми напомни за абонамента, който уж съм прекратила, а втория че вече съм си избрала нещо ново и третия, че вече съм си го купила успешно. Олигофрена в Кол центъра каза тлефона ви е забил и си праща СМС - и рестартирайте го От днес изключени мобилни данни плюс Wi fi и бан на номера на тези уроди - за сефте от пет дена не съм си купила нищо, но е рано да се каже. Деня е пред нас
  4. Теленор добре го дават, но Виваком мълчат при мен 5 дена - ни вопъл ни стон
  5. на мен днес от виваком ми заяваиха че ще ми деактивират услугата, но не ми дават гаранция кога пак ще се активира отново
  6. Писах им уж ми блокираха номера и на следващата сутрин се почна отново, обадих се на телефона даден в СМС докато говрих с онзо получих два СМС за прекаратен абонамент и по савет на мобилния оператор пратих и СМС СТОП - четвърти ден си ме цаката всяка сутрин с нови кинти. Та незнам от кое има файда до тук от нищо Са да не поискаш да ти пратим и на тебе някой СМС за абонамент да ми споделиш тайната споко Писах до Нова и сега ще спретна едно за кибер отдела на ГДБОП не ги издържам вече тия да ме моткат
  7. Еми ти какво предлагаш 4 ти ден сутрин с включванео на телефона си купувам нещо - пазара на ден ми е между 12 и 18 лева. И по няколко СМС стоп МОП на ден - да ги пиша у паспорта
  8. ето това е номера 0882190530 Обаждаш се вдига ти един ръб, който ти отказва да ти даде мейл за кореспонденция.
  9. А те как ще докажат, че аз съм предявила желание да закупя услугата - поръчка, мейл .....
  10. Е във фактурата как точно ще ми го напишат - абонамент за ...Това не е ли документ ?. Той не отрича по телефона нищо за сумата, казва пратете ми писмен отказ от оператора, че отказва да ви върне парите, но оператора казва нямаме практика да пеащаме подобно нещо.
  11. Проблема е, че нито съм решавала тест нищо изключен телефон, сутринта го включвам и вече съм абонирана и това продължава 4 ти ден. След обаждания на мобилния оператор, на тези изроди и незнам колко СМС Стоп и тн. Днес при изключени мобилни данни и WIFi на път за работа пак си купих нещо за 6 лева. До тук са ме цакали 40 лева, ония играчи казват търсете си парите от мобилния оператор, казвам те казват, че трябва от вас да си ги взема. Онзи ми иска писмен отказ от оператора, че отказва да ми върне сумата, тези от Виваком нямат практика да ми пратят писмен отговор и кръга си става омагьосан.
  12. Не мога да кача видео тук, признавам си не съм много в час с това. Дайте да им пратим тук една новина в рубриката пълен абсурд , някой да качи малко снимки, тук в темата има доста. https://nova.bg/mynews/add
  • Разглеждащи това в момента   0 потребители

    Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.

×
×
  • Добави ново...