Премини към съдържанието

Милена Янева

Потребител
  • Публикации

    2
  • Регистрация

  • Последно онлайн

Харесвания

0 Неутрална репутация

Всичко за Милена Янева

  • Титла
    Новобранец

Последни посетители

Информацията с последните посетители на профила ви е изключена и не се показва на другите потребители.

  1. Може ли някой да ми каже след колко време ви възстановяват сумите, след като изпратите необходимите данни?
  2. Здравейте. Написах гневен имейл на Ен Ти Ейч ..., след като ни "ужилиха" с coolland: "Здравейте! Неколкократно бях таксувана с смс на стойност 6,01 лв. с ДДС за непоискани от мен услуги от номер 14703. Заявяват ми, че съм абонирана за някакви игри, които нито съм искала, нито съм се съгласила да бъда абонирана за тях. Задължават ме да изпращам съобщения, за да се откажа от нещо, което никога не съм искала да ми бъде предоставяно като услуга. През м. януари 2018 г. сметката ми беше завишена с 25.00 лв Свързах се с М-тел /оператора си/ на 23.01. 2018 г. и оттам ме увериха, че услугата е спряна. Вчера отидох да си платя новата сметка- отново е завишена с 25.00 лв. Свързах се с М-тел и отново ми казаха, че услугата coolland е прекратена. Но отново имам начислена сметка от 6.01 лв. /???/ Обадих се на номер 02/ 491 70 71, който ми дадоха от М-тел и на него отговаря фирма Ен Ти Ейч Медия България ЕООД. Операторът първо ми каза, че днес / 06.02. 18 г./ е прекратена услугата, но когато повиших тон, почна да ми се извинява и да обяснява, че уж е спряна на 24.01. 18 г. Моля да бъдат предприети мерки за прекратяване от страна на въпросния сайт на този тормоз над абонати на мобилните оператори. Изрично възразявам срешу завишената сметка от 50.00 за двата месеца и настоявам парите да ми бъдат възстановени. В противен случай ще уведомя КЗП, Комисията за регулиране на съобщенията, "Господари на ефира" и правораздавателните органи. " На следващия ден получих отговор от тях: " Уважаеми, Информираме Ви, че проверихме номера който ни изпратихте. На номер 0887 ..... намерихме услуга която вече е прекратена. Става въпрос за услугата Coolland активирана на 06.12.2017 г. Услугата предлага достъп до игри и имате възможност да играете различни игри. Услугата се aктивира с натискане на бутона "Абонирай се" и потвърждаване на общите условия. Тъй като сте недоволни, а ние не искаме да имаме недоволни потребители, съгласни сме да върнем парите. Парите можем да върнем чрез PayPal или по банков път. Ако имате PayPal моля изпратете ни следващите данни: Име и фамилия на който е регистрирана PayPal PayPal (и-мейл) на който трябва да се върнат парите В случай ако нямате PayPal моля изпратите ни следващите данни за да можем да върнем парите по банков път: Име,фамилия и адрес (град, квартал, улица, блок) на латиница включително и пощенски код (трябва да се съвпадат с данните на собственика на банковата сметка) Международният номер на банкова сметка IBAN (Intenational Bank Account Number) BIC код Името на банката в която е банковата сметка. Всички данни са ни необходими на латиница. Благодаря предварително! Оставаме на Ваше разположение, ако имате нужда от допълнителна информация. С уважение, Драгомир Младенов Много ми е интересно, при положение че нямам Pay Pal, защо е необходимо да ми искат толкова подробни данни- адрес, град и т.н. Не е ли достатъчна само банковата сметка?
  • Разглеждащи това в момента   0 потребители

    Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.

×
×
  • Добави ново...