Премини към съдържанието

Milena Velikova

Потребител
  • Публикации

    3
  • Регистрация

  • Последно онлайн

Харесвания

7 Неутрална репутация

Всичко за Milena Velikova

  • Титла
    Новобранец

Последни посетители

Информацията с последните посетители на профила ви е изключена и не се показва на другите потребители.

  1. Все още не съм платила нищо. От два дни съм с просрочена фактура. Очаквам всеки момент да ми спрат всички услуги (дом. и работен интернет, телевизия, стационарен телефон, два мобилни номера). От ГДБОП (а и от КЗП) очаквам съдействие, защото към случая има интерес от телевизионна медия и се готви разследване и репортаж. Те ги натискат да си вършат работата. Вероятно ако бях сама, щях да съм поредният "глас в пустиня" ...
  2. Малък ъпдейт по моя казус. В отговор на жалбата ми към мобилния оператор Виваком, изпратиха писмо, в което пише, че услугите били коректно отчетени при тях, потърсили сме ги и сме се абонирали по съответния начин и те не носят отговорност за реалния ползвател на апарата, защото услугата е на мое име. Един вид вдигат рамене, всичко е коректно от тяхна страна. ОБАЧЕ, видите ли, заради клиентски ориентираната политика на тяхната фирма, в най-кратък срок щели да предприемат ЧАСТИЧНО възвръщане на част от начислената свръх висока сума. Два часа по-късно получих на мейла си кредитна фактура за 120 лв. към сумата от 560. Остатък за ллащане - 440 лв. Остава въпросът, Vivacom, какво правим със сумата над финансовия ми лимит от 300 лв.? КОЙ носи отговорност за тази сума и защо, след като очевидно не сте изпълнили задължението си да ограничите услугата до този таван, искате от мен да ви платя 140 лв. над него? И колко удобно само, сторнирате половината от надвишеното, пък за 140 лв. средностатистическия клиент ще си каже "Айде.. къде да ходя сега да ги съдя, то разходите ми ще са повече от това..", и ще иде и чинно ще плати. Благодаря за жеста, приемам го, но все още имаме сметки за разчистване с вас. От КРС (Комисия за регулиране на съобщенията) бяха така добри да обърнат внимание на случая ми и след извършени проверки от тяхна страна, разследването е прехвърлено към ГДБОП - отдел Киберпрестъпления. Защото заразяването на един телефонен апарат с вирус (или каквото там е), който автоматично да изпраща съобщения с добавена стойност (за съдържанието дори няма да коментирам), си е чисто и просто ПРЕСТЪПЛЕНИЕ и нарушителите трябва да бъдат открити и подведени под отговорност. Очаквам в най-скоро време с мен да се свържат от горния орган и битката да продължи. От КЗП все още нямам отговор.
  3. Здравейте! Попаднах на тази тема, след като установих, че съм жертва на телефонна измама и разрових нещата в интернет. Явно схемата е нова, защото не видях друг с такъв казус. Измамата е буквално от 3-4 дни назад. Получих смс, че съм достигнала максималния си финансов лимит, почти веднага след това изходящите ми обаждания и мобилния интернет бяха спряни. При проверка в офис на оператора - Виваком, на следващия ден, стана ясно че имам натрупана сметка от 560 лв!!! - за предходния отчетен период и в деня, в който започва новото отчитане, за по-малко от 24 часа вече имам 320 лв. натрупани по новата сметка. Поисках да видя подробна фактура - не е излязла още, казаха. Звънях на 123, от там ми казаха същото, а когато обясних, че номерът се ползва от дъщеря ми, която е на 9 години и е ученичка, дамата отсреща заяви, че то секс смс-и можело да се изпращат и от училище... НЯМАМ ДУМИ!!! ИЗРОДИ! След преглед на телефона й, установихме, че има входящи и изходящи съобщения от 144333 и 181888, които представляват чат с еротично съдържание, с който моята невръстна дъщеря няма нищо общо!! Апаратът си комуникира сам докато седи вкъщи (тя не носи телефон със себе си в училище). За броени минути са се завъртяли десетки смс-и които са генерирали въпросните суми. Вече изпратих мейл до горепосочената компания ЕН ТИ ЕЙЧ Медия България и очаквам с нетърпение техния отговор. Описах случая и заплаших, че ако не решат казуса, ще сезирам прокуратура за сексуален тормоз над ДЕТЕ чрез постоянно изпращане на секс съобщения на нейния номер. В понеделник ще подам жалби в КЗП, КРС и Виваком. Ще информирам и Господари на ефира. Тази мръсна сган трябва да се спре! .............
  • Разглеждащи това в момента   0 потребители

    Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.

×
×
  • Добави ново...