Премини към съдържанието

toromanova73

Потребител
  • Публикации

    3
  • Регистрация

  • Последно онлайн

Харесвания

1 Неутрална репутация

Всичко за toromanova73

  • Титла
    Новобранец
  1. Оф, явно продължава измамата. При мен –майка ми- Теленор любезно, но НАГЛО отказаха да върнат парите, аз махнах игрите от таблета, явно оттам изскачаха абонаментите. Детето не може да играе сега зарадии простотиите на теленор. За справка , у нас си ги играе и няма такива простотии от лок. доставчик. Естествено, че Теленор са в играта! Аз съм работила към Виваком та им знам простотиите на операторите- ама знам и какво значи изрично съгласие, база данни..аз сезирах КРС, явно са препратили на КЗП, получих писмо, че още проверяват и изискват доп.инфо от теленор. Да им разгонят фамилията дано! Парите ги прежалихме, ама гаврата на Теленор - не! Ясно ми е че са си опекли работата телекомите и все пак имам надежда , че тая порочна практика ще спре, колкото повече хора се разсмърдят! Е.си абонаментите, е.аси вирусите и глупостите! Пишете по електронен път, не отнема вр еме и си търсете правата! Ако не за вас, ще помогнем на бъдещи жертви!
  2. На мен теленор ми отказаха да преизчислят фактурата, твърдят че съзнателно е станал абонамента и е въведен дори пин. Детето не е сигурно какво е станало, абе направо съм бясна. Писах до КРС да си ги гонят те. Уж обещаха че повече няма да има нежелани абонаменти- махнах и смс ите .За да няма пинове за верификации и подобни. Би трябвало да е ясно след тоя отговор на Теленор защо е нужно да се забранят смс ите. Затова го пускам . След като се запознах с вашето писмо направих детайлна проверка на потреблението от номер..... в периода 10/09/2017г.-09/10/2017г. Установих, че на 19/09/2017г. от номера е бил направен абонамент за ArcadeManiac, който предоставя услуга с добавена стойност. Активиран е в следствие на подадената заявка за абониране към сайт, чийто доставчик е външна фирма, а не Теленор. Всички условия на посочената услуга, включително и информацията за начина на таксуването и прекратяването й са публикувани на адрес: http://bg.arcade.buzz-mob.com. Също така бихме искали да уточним, че абонаментът се активира чрез действия от страна на потребителя, като след въвеждане на мобилен номер, същият получава кратко текстово съобщение със съдържание ПИН, с който потребителят се верифицира. След успешно направения абонамент сте получили съобщение както с информация за това, така и за седмичната цена при продължаване на абонамента и за начина за отказ. Посочената услуга е прекратена успешно на 10/102017г., отново чрез действия от телефона с който се ползва номер ..........., за което отново сте получили уведомително съобщение. Теленор като международна уважавана компания притежава сертификат, удостоверяващ качеството на процесите по изготвяне на телефонни сметки и ви уверяваме, че технически не е възможно да бъдат отразени услуги без реално те да бъде инициирани от номера. С оглед на горното, считаме че услугата е коректно таксувана. Разбираме неприятната за вас ситуация. Уверяваме ви, че от наша страна сме предприели всички необходими действия за преустановяване изпращането на рекламни съобщения от Теленор към номер ... . Не можем да контролираме абонирането за услуги, предоставяни чрез различни интернет страници и/или други и в тази връзка ви препоръчваме да бъдете внимателни при посещенията в непознати за вас сайтове, тъй като може отново да направите абонамент.
  3. Хора и аз при вас. На сметката на Теленор на майка ми са набили смс - и оттук http://bg.arcade.buzz-mob.com/landing-page/ През таблета е станало , добре че ми каза тя, не е обръщала внимание на 3 смс за абонамент именно , защото е мислила че е измама, тя е на 70 все пак. Хоп и сега фактурата към Теленор е + 25 лева. Служител ги е спрял засега с смс на 14703 STOP ARCADE. Как е станал абонамента не знаем. Детето ми 3 клас си е свалило две игри- Том и някаква подобна, която играе вкъщи и явно оттам е кликнала, въпреки че е внимателна и знае доста неща, вкл.платени игри- тези не са такива; но като чета тук, отвсякъде в нета могат да те натоварят Само че вкъщи сме на локален доставчик и нямам проблеми. Телекомите са в играта явно. Не е платено още , искам преизчисляване на фактурата за непоисканата съзнателно услуга, нали било вирус, така казаха. Писах и на КРС да си знаят за новата практика и как се предоставят бази данни. Сега , от Теленор съветват уж да се забранят смс те.Това не ми е много ясно. Смисъл ако не те уведомят измамниците с смс , няма абонамент ли дори и да си кликнал неволно на измамен банер примерно? Телефона на майка не е смарт има някакъв нет,но не влиза, дали мога само на таблета да ги забраня?Че жената си получава смс отвън чат пат. Другото , което ми хрумна, детето да излиза от мобилния докато играе, ама не е хич сигурно ,че оттам са влязли гадовете. Все пак ползва и ви бокс, фейс, гледа си клипчета по нета.. Е това ми казаха Теленор *33*0000*16# зелена слушалка - това за изходящи *35*0000*16# зелена слушалка - това за входящи Това от тел ли да се набере, че от таблета няма как? И ще ми спре и към таблет и към тел смс -ите? Не искам вбъдеще проблеми. Е@аси наглеците! п.п.Така направиха скоро и мтел-близу с некъв канал спортен, автоматично абонираха всички клиенти сигурно и трябваше обратен смс с егн. Аз обаче имам много против да си пращам егн то по смс и къде ли не, махнах абонамента от близу по нета, специално се регистрирах. Много хора не обръщат внимание обаче. Ама там поне беше 4 лв месечно, а тия 6 лв седмично. Гледам, че има вече и по 9! Не е истина, това трябва да се спре!
  • Разглеждащи това в момента   0 потребители

    Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.

×
×
  • Добави ново...