Премини към съдържанието

Костадин Янев

Потребител
  • Публикации

    4
  • Регистрация

  • Последно онлайн

Харесвания

0 Неутрална репутация

Всичко за Костадин Янев

  • Титла
    Новобранец
  1. Всичко за ЕМАГ - тук

    Развитие с моя въпрос има. Оказа се, че радиаторът не подлежал на ремонт и не могат да го заменят, а уж е в гаранция. Няма нищо, поне ми предложиха да ми върнат парите. Върти, сучи, 2 седмици след и-мейла си ги получих. Сега с гордо вдигната глава мога да кажа, от Е-маг не е хава! Наслука!
  2. Всичко за ЕМАГ - тук

    Пробвай да звъниш от 8:45. При мен се получи с малко постоянство.
  3. Всичко за ЕМАГ - тук

    Здравейте.Упорито звънях от 8:45 сутринта и да не повярваш, вдигнаха. Попитах за процедурите и те хората си казаха за този формуляр. Аз си мислех, че за рекламации е един, а за отказване е друг, но явно е един и същ. По принцип исках да ми го заменят в рамките на седмица максимум, ама те нагло ми обясняват, че ще отнеме НАЙ-МАЛКО месец да го закарат, ремонтират и върнат. Че аз купувам нов продукт, те ще ми го ремонтират и върнат същия, вместо да го заменят с нов и да се извинят. Сега ще им го връчвам с чантичката и обратно, парите мога да ги чакам 1-2 месеца, ама да се надявам като пристигне наново, тоя радиатор да работи и да нацеля пак гредата, няма да стане. На мен ми трябва отопление за зимния сезон, за какво ми е да ми пристига Март, примерно. Аз затова се чудех какво да го правя - да го ремонтират или да връщат парите. Исках да чуя от тях какви са им процедурите. Да знаете, такава опция да го заменят нямало, нямали такава политика. Просто ви го ремонтират и връщат същия артикул - сверете си серийният номер.
  4. Всичко за ЕМАГ - тук

    Здравейте. Аз също се интересувам от това дали някой е успял да направи рекламация като да върне стока за ремонт, да замени дефектна стока с работеща такава, да си върне парите? При мен проблемът е следния. На 21.12.2013. поръчах един маслен радиатор, който пристигна на 23.12.2013. Тъпото е, че нямах възможност да си взема лично продукта, а помолих един роднина да го вземе вместо мен. Остана ми време да го тествам чак на 27.12.2013. и нацелих гредата. Следвайки инструкциите от книжката, термовентилатора заработи, ама радиатора, нъцки! Имам чувството, че или аз съм някакъв олигофрен или печката е дефектна. Та решил съм да пробвам някакъв контакт с тях да видим какво ще правим, но след като почетох малко отзиви из нета за тях, мисля въобще да не се занимавам да го връщам за ремонт въпреки гаранцията, а направо да си им го връчвам с чантичката и да си ми връщат парите, но за целта ми трябва телефон, който ще вдигнат или имейл на който ще отговорят. Поздрави и весели празници.
  • Разглеждащи в момента   0 потребители

    Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.

×

Информация

Този сайт използва бисквитки (cookies), за най-доброто потребителско изживяване. С използването му, вие приемате нашите Условия за ползване.