Премини към съдържанието

cap_caveman

Потребител
  • Публикации

    1
  • Регистрация

  • Последно онлайн

Харесвания

0 Неутрална репутация

Всичко за cap_caveman

  • Титла
    Новобранец
  1. Идентичен казус и при мен. Получен смс от номер 14703 - че съм абониран за услугата Boomobi (www.boomobi.com). Ще Ви спестя сарказма. Свързах се с посочения тел. за информация 02/4917071 и оттам ми обясниха, че съм се абонирал, вероятно натискайки някой рекламен банер. След разговора по телефона ме увериха, че ще спрат абонамента ми и получих смс, че абонаментът е прекратен. Изисках e-mail на когото да пиша, за да получа повече информация относно начина на регистрация, както и данни за моето абониране (вкл. дата, час и ip адрес) info.bg@ccsupport.biz.Писах им дали ще ме таксуват, затова че уж съм ползвал услугата им - очаквам техния отговор. В случая компанията е уж регистрирана в Испания - ACCA Activities, S.L. - Paseo de la Castellana 141, Edif. Cuzco IV, 28046, Madrid. Макар че мобилния телефон доскоро е бил регистриран към Ен ти ейч медия България ( съгл. публикувано съобщение от още един "изгорял" гражданин.). Интересното е че, услугата абонамент се предлага само от 2 оператора Мтел и Теленор. Има ли хора, които ползват услугите на Теленор и да са били абонирани неправомерно? Хора, имам предложение - да се обединим в една обща жалба. Най-малкото се надявам, че Мтел като видят обема на предполагаеми измами извършени върху техни потребители, ще преразгледат отношенията си с компанията. Пишете на лична, за да се обединим под една обща жалба към Мтел, КЗП и КРС.
  • Разглеждащи в момента   0 потребители

    Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.