Премини към съдържанието

Nikolay Penev

Потребител
  • Публикации

    4
  • Регистрация

  • Последно онлайн

Харесвания

7 Неутрална репутация

Всичко за Nikolay Penev

  • Титла
    Новобранец
  1. Пуснете оплакване до Теленор, че услугата е нежелана, впоследствие поискайте спиране на ДЦБ услугите. На този етап Теленор сторнират задължението.
  2. Как никой не се е сетил? В тази тема открих над 6 човека подали сигнал и до тях, в други още над 30. КРС, КЗП, оператори, омбудсман, президенство, прокуратура...никой не реагира. Материалният интерес е изключително голям при зависими от телефоните си жертви! Изпратете темата на господарите ако сте убедени в думите си.
  3. Ще ви помоля да изчетете внимателно цялата тема и да спрете да се заблуждавате, че в България само изпратените от вас СМС-и се таксуват. Аз лично изчетох над сто такива теми и това, което разбрах е: 1. Чужди компании ползват изключително слабото ни законодателство и реализират огромни печалби с тази схема. 2. Ползват неясните канали, липса на следи и всички форми на възприятия от типа "ти нещо си цъкнал" 3. У нас всеки гледа сеир докато не е на гърба му и вика "е що не на мен, а на вас?!" 4. Мобилните оператори участват дружно и ползват схемата с огромни комисионни, иначе щяха да имат отговорно поведение и адекватно становище 5. Мобилните оператори мънкат и сумтят и се чудят как да откажат информация, разпечатка, справка, информация за разходите и формирането на задължението, както и неговия произход 6. Някои от компаниите прилагащи схемата доброзорно връщат парите, когато стигнете до тях, с идеята това да продължи докато е възможно 7. Специален отдел на измамниците обслужва вежливо клиента за да не търси отговорност и омаян да каже "Е, супер...аз спасих кожата!" 8. 90% от писалите смятат, че това е законно и плащат, защото законът не го коментира. Е не е, на ръба на закона е и далеч от морално-етичните норми и добрите бизнес практики. 9. Всички, на които им се случи при техен възрастен роднина или дете обвиняват него, че нещо е натиснало или "цъкнало" и затова. 10. Ако всичко посочено по-горе беше така както го мислите нямаше да има бели скандинавски държави регламентирали такива сделки и формите за отказ. 11. Всички входящи СМС-и от тези компании се таксуват и генерират изходящи от телефоните ви СМС-и със знанието и ползата за операторите. В противен случай нямаше да са защитени корпоративните клиенти, нямаше да отказват информация, нямаше да отхвърлят масово жалби, нямаше да превишават уж случайно и многократно кредитният ви лимит, нямаше да продължавате да получавате смс-и веднага след отказ от други номера. Намерили са си невероятно стадо без пастир и историята е същата от 2011-та година, когато са регистрирани тези фирми у нас. А ние още обсъждаме на кого да се жалваме...
  4. Обадих се преди час на Теленор и пожелах да ми спрат DCB услугите на двата телефона. Ама какво има, ама защо? Казвам така искам. Ама то може да ги спрете след като направите плащане някакво. Не, искам сега. Ама как така. Голяма борба, ще се обадим след малко. Обажда се, какви са операционните системи на телефоните ви, казвам различни. Не можело. Накрая уточнихме и версията на андроида ми, а старата нокия ми казаха, че нямало как да няма операционна система! И вкрайна сметка я вкараха само в блеклист за рекламни от тях, но не и от други техни партньори. "Експертката" ми обясни, че като няма ОС няма как да се получи СМС с добавена стойност, парирах я че рутер може, а телефон не може така ли?! Взе да заеква и се отказах, гласно и благодарих за уверението, че няма да получавам смс-и с добавена стойност и съвсем заби Сигнализирал съм и Биволъ за терора над половин България.
  • Разглеждащи това в момента   0 потребители

    Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.

×
×
  • Добави ново...