Премини към съдържанието

Todor Grigorov

Потребител
  • Публикации

    2
  • Регистрация

  • Последно онлайн

Харесвания

0 Неутрална репутация

Всичко за Todor Grigorov

  • Титла
    Новобранец
  1. Здравейте. КАто че ли тази тема се превръща в епидемия. Аз получавам от Виваком услугата мобилен интернет. Sim картата се използва само в Wi-Fi рутер . ОТ известно време във фактурите ми за мобилният интернет се начислява допълнителна такса " покупка на услуги" . Без никакви други детайли - от кого , за какво. Обадих се на Виваком и от там ми казаха че съм се абонирал за мобилен хороскоп на сайта на mobico horol.bg. Пурво не се нуждая от хороскоп и то мобилен. Второ няма начин да се абонирам защото картата се използва само в рутера. Сега се питам как Виваком защитава клиентите си от такива недобросъвестни практики и дали ще ми върнат парите ? Може би ГДБОП Киберпрестъпления трябва да се занимае с такива случаи защото виждам че са много. Но и мобилните оператори трябва да поемат своята отговорност.
  2. При мен случаят е следният. От няколко месеца във фактурите на Виваком за мобилен интернет ми се начисляват суми за покупка на някакви услуги. От 20 до 35 лв месечно. НЕ се посочва във фактурата какво се купува. Когато се обадих за да искам подробности ми казаха че съм се абонирал за мобилен хороскоп на сайта на mobico horol.bg . Но парадокса е че sim картата се ползва само в Wi-Fi рутер и няма начин да съм се регистрирал за такава услуга през мобилен телефон. И няма начин как да се откажа от абонамента ако не преместя картата в мобилен телефон и пусна sms за отказ. Как да си потърся правата пред Виваком ? Виваком би трябвало да има договор с mobico horol.bg за да им прехвърля сумата която ми удържа. Но тогава би трябвало във фактурата ясно да показва какви услуги се купувата. Чудя се дали много хора са станали жертва на подобни практики.
  • Разглеждащи това в момента   0 потребители

    Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.

×
×
  • Добави ново...