Премини към съдържанието

dakiss

Потребител
  • Публикации

    17
  • Регистрация

  • Последно онлайн

Харесвания

0 Неутрална репутация

Всичко за dakiss

  • Титла
    Потребител

Контакти

  • Twitter
    dakiss1
  • ICQ
    157108876
  1. Може да пробваш с Windows 7 .... Майтап де, ама щом имаш тези проблеми питането ти звучи като виц И да не вземеш да ми се разсърдиш сега ..... нямаш си идея как се отговаря на твоя въпрос
  2. 'S-U-F-F-E-R' Явно го прие "много навътре" . Човека просто питаше .... Това става за толкова време за колкото писах ... поне за мен е така, а и за доста други колеги ..... кабели си имаме Иначе консултантите във веригите магазини са на заплата и ако не правят затруднения за фирмата са, си по-добре и излизат по-кадърни - издигат се и т.н., а това им провокира наглостта да връщат хората за най-дребното. Бил съм свидетел на подобни случки, а и доста такива недоволни от "консултантите" им са дошли после при мен да свърша работата на "големите вериги" по подръжката на каквато и да
  3. 'S-U-F-F-E-R' първо погледни от коя дата е питането и второ дано не се литне княкой по съвета ти. Просто отива в сервиза и за 5 минути е готов с картата памет, а ако не може да отиде лично с куриер става за следващият ден. И на мен да ми я донесе или изпрати пак е същото за времето, ама ще му взема 5 лева - колкото да почерпи Така и доста разправии ще си спести с мурафетите на големите вериги по приемане на рекламациите, а и е по негова вина ......
  4. Извинявай за безпокойството .... просто въпроса беше адресиран до мен видно от цитата ....... успехи още веднъж
  5. Ами на външен вид изобщо нямат разлика. Не считаш ли че не е редно да ти дава акъл човек който продава такива неща, та да си поръчваш при друг, който не разбира.
  6. Ами значи проблема ти е решен ....... успехи и честита нова придобивка
  7. Ако става дума за следваща доставка за този телефон и какво ще има в нея .... не знам. Тази доставка с екстрите които съм писал е от 21 март и е в продажби от тази седмица. Днес /в неделя/ няма как нещо конкретно да отговоря. Шанса да се предлагат все още от старата пратка е май доста голям. Все пак ако кажеш, че си наред с инфото, че има нова пратка с JAVA и т.н. може и да не се минеш с по-стария модел. Другото сигурно е че при мен няма вече от предната пратка със сигурност. Подсещане утре как ти звучи?
  8. Новият модел не се различава външно по нищо от по-стария от предната доставка. Просто е надграден фабрично с това което съм писал по-горе. Единственият начин е да се види в документите, или с проверка дали ги има новите неща. Цената му е по-ниска от предната доставка /според моите цени предната беше 340 лева, а сега е 300 лева/, а може и следващата да е с с други нови екстри и с по-ниска цена ....... китайците не са като западняците и реагират бързо на изискванията на пазара. Който не му харесват китайските неща .... да си купува НОКИЯ - ама да си отваря очите да не е румънска
  9. Всяко начало е трудно ...... Новата доставка вече дойде. Новото при тази доставка на PRIVILEG X6 е наличието на JAVA, блутут към втората СИМ карта и фабрично заложени GPRS/MMS/WAP настройки за MTEL, GLOBUL и VIVATEL! Окомплектовката е същата. Сега вече е редно да си отваря очите човек за да не се обзаведе с телефон от по-старата доставка. Освен това цената им вече е 300 лева ...... а тръгна от над 400 .... А за картата .... дали е била сложена правилно? Съществуват и други начини да се работи с картите - с четци, а не с телефона само.
  10. Оопсс не е 24 битова PHILIPS 190X7FB 19" /TN TFT LCD/ 1280x1024 /5:4 /0.294 /Матово 300 cd/m2 /Динамичен контраст /800:1 /160°/160° @ 10:1 /16.2 M с FRC /2 ms 1xDVI-D, 1xD-Sub / 1xUSB2.0 2x3 W черно и сребр. наклон MPRII вграден PerfectPanel; SmartImage Light; SmartResponse; HDCP; сензорни бутони
  11. По първата част .... май на тези "офиси" им казват "компютърни зали", защото според мен е недопустимо да се тълпят много служители на един компютър и никоя фирма уважаваща себе си не би нарушила това правило. Останалите надали ще са клиенти на тези доставчици По второто .... много яка статия. Дано последното не се ползва от много служители
  12. Ей така ако беше почнала статията, нямаше да се чудя защо не е споменато за климатиците, особено каналните които са развъдник на вируси. То излезе, че кой ли не пипа компютъра на всеки служител, като в повечето случаи е един за дадената длъжност и го е пипал само предшественика, както и че няма чистачки из офисите. Най ме напуши смях, че служител от бюро за социално подпомагане рискува да се зарази от мишката си, а не от посетителите - обикновено брат'чеди и болни хора.
  13. dakiss

    Проблем при принтиране

    Ето така трябваше да започнеш Пище отгоре как, но си подготви и помпата от колата, а ако касетата ти е с тампон отвътре /не с резервоар/ не се мъчи изобщо да я отпушваш, ами си купувай нова.
  14. dakiss

    Проблем при принтиране

    1. Предполагам, че си сложил драйверите за съответната операционна система с която си. 2. Трябва да се чува, че главите се движат. 3. Ако е нов прочети какво трябва да се махне от опаковъчните неща в принтера. 4. Ако е нов го носи при тези от които си го взел .... има гаранция. Друго не се сещам за сега.
  15. dakiss

    Проблем с Bizhub C350

    Ами ето две неща които да се погледнат: 1. След подаването на команда за печат виж реалния размер на файла като отвориш списъка с документите за печат. Може да стане и десетократно по-голям от размера на файла. 2. Пробвай да смениш начина на печат. Виж къде е опцията за директен печат. Така ако става повече от паметта на машината се ползва компютърната памет. За друго поне сега не се сещам.
  • Разглеждащи това в момента   0 потребители

    Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.

×
×
  • Добави ново...

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите Условия за ползване