Премини към съдържанието

huston1440

Потребител
  • Публикации

    34
  • Регистрация

  • Последно онлайн

Харесвания

19 Добра репутация

Всичко за huston1440

  • Титла
    Потребител

Информация

  • Пол
    Мъж
  • Град
    Бургас
  1. MB - Asrock Z77 Extreme3 CPU - i5 3570K VC - MSI GTX760 2GB HDD - Seagate 2 TB 7200 RAM - GEIL EVO Leggera 2x4 GB 1600MHz CASE - FD ARC Midi PSU - FD Integra R2 650W
  2. Intel 3570K + Z77 = цепи!!!

  3. MB - Asrock Z77 Extreme3 CPU - i5 3570K HDD - Seagate 2 TB 7200 RAM - GEIL EVO Leggera 2x4 GB 1600MHz CASE - FD ARC Midi PSU - FD Integra R2 650W
  4. А, бе колега да не ти е умрял процесора? Какви са тези клонящи към минуса температури?! Тези температури при IDLE или LOAD си ги засякъл? Niko..., не знам компютъра ти дали е за хвалба, защото поради някаква причина не мога да видя изображението, което си публикувал, но приятелката ти определено е! Поздрави!
  5. И като ти си нямаш проблеми с този оператор, значи ли, че всички останали нямат проблеми с него. Значи ли това, че Globul е перфектен?! Да не би да ти плащат хонорар?! Аз съм абонат на Globul от 5 години - първо B-connect, после на абонаментен план и досега не бях ощетяван /поне не съм разбирал/. Но сега нямаше как да приема факта, че оператора греши за моя сметка. И друг пример за тяхна грешка имам, пак наскоро лично го констатирах: Синът ми е на B-connect. Един ден взех телефона му да проверя колко лева има в сметката му. При прослушването ми направи впечатление, че проведен 5 секунден р
  6. И мен ме цакнаха от Globul. Но не само мен цакат, а и всички потребители на абонаментни планове с безплатни минути. Засичат ми сметката на 25 число. На 24.06 по обяд си проверих използваните минути от Globul Smart Group и установих, че са изразходвани 390 минути. След получаване на фактурата се оказа, че само половин ден е достатъчен остатъка от 110 минути да бъде изразходен и допълнително са таксувани още 60 минути. Естествено това ми направи впечатление, при положение, че в този ден съм говорил не повече от 30 минути. Оплаках се в отдела "Грижа за клиента" чрез електронно писмо. Евала, за
  • Разглеждащи това в момента   0 потребители

    Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.

×
×
  • Добави ново...

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите Условия за ползване