Премини към съдържанието

kami4ka

Потребител
  • Публикации

    17
  • Регистрация

  • Последно онлайн

Харесвания

0 Неутрална репутация

Всичко за kami4ka

  • Титла
    Потребител
  • Рожден ден 27.11.1989

Информация

  • Пол
    Жена
  1. Преводи на чужди песни

    Здравейте! Ще може ли превод на песента на Timbaland & Keri Hilson & Nicole - Scream I got a plan for you and I Let’s journey across the Venetian skies Can I have some of your cookies, can I have some of your pie May I cut the first slice, so won’t you Scream, at the top of your lungs, everybody’s feeling right Scream, at the top of your lungs, everybody’s feeling right Scream, at the top of your lungs, everybody’s feeling right Scream, at the top of your lungs, everybody’s feeling right Intoxicated with desire And you’re the designated driver, yeah I’m not afraid, ’cause I’m a rider, yeah Ain’t nothing wrong with feeling right, so won’t you Scream, at the top of your lungs, everybody’s feeling right .. Scream Scream, at the top of your lungs, everybody’s feeling right (Oh) Scream, at the top of your lungs, everybody’s feeling right .. You make me scream Scream, at the top of your lungs, everybody’s feeling right I love it babe, got me here doing things I don’t ever do You hold me down thats why I’m here making sure, things are up for you (get it) Like a getaway, the lights go off, you turn on I love your place, cause I can hear the echo when you make me ah Scream, at the top of your lungs, everybody’s feeling right (If your feeling good) Scream, at the top of your lungs, everybody’s feeling right (Let me know) Scream, at the top of your lungs, everybody’s feeling right (Scream) Scream, at the top of your lungs, everybody’s feeling right (Show me it feels good) In the car, at the party Got his hands, On your body Don’t fight it, Ooh If you like it, Ooh In your room, on the rooftop Feels good, don’t stop Don’t fight it, Ooh (Don’t you fight it) If you like it, Ooh (Why don’t you) Scream, at the top of your lungs, everybody’s feeling right (Scream) Scream, at the top of your lungs, everybody’s feeling right (Scream) Scream, at the top of your lungs, everybody’s feeling right Scream, at the top of your lungs, everybody’s feeling right .. Ugh, Sing it If you love me girl Why don’t you If it feels good why don’t you .. sing it Uh, if you love me girl, why don’t you just ‘Coz when it feels good it .. don’t fight it If you like it Yeah Don’t fight it, ooh Yeah If you like it, ooh Don’t you like that It feels so good, don’t it? Grab my hand baby Take a walk on the beach, clear your minds Hold your string here Don’t you like that beat You do? What else you like? Hhmm I can accommodate that Oh you like my swagger? You like how I changed it up? I like it too baby But for now Hey the beat is going a little bit too long Oh you like it this long? Hhmm That means you like to make love long? Yeah, I feel that Ooh I like how you shaking your hips to it It’s about to end baby, but don’t you stop Keep it going Keep it going Keep it going Bring it over here Sit on my lap Kiss me No no no, right here Yeah Ohh I like that Ooh I like that Ooh
  2. Преводи на чужди песни

    Може ли преводчето на marylin manson - this is the new shit ShitEverything has been said before There's nothing left to say anymore When it's all the same You can ask for it by name Babble, Babble, Bitch, Bitch Rebel, Rebel, Party, Party Sex, sex, sex, and don't forget the violence Blah, blah, blah got your lovey-dovey sad and lonely Stick your stupid slogan in: Everybody sing along Babble, Babble, Bitch, Bitch Rebel, Rebel, Party, Party Sex, sex, sex, and don't forget the violence Blah, blah, blah got your lovey-dovey sad and lonely Stick your stupid slogan in: Everybody sing Are you motherfuckers ready For the new shit? Stand up and admit, Tomorrows never coming This is the new shit Stand up and admit Do we get it? NO! Do we want it? YEAH! This is the new shit Stand up and admit Babble, Babble, Bitch, Bitch Rebel, Rebel, Party, Party Sex, sex, sex, and don't forget the violence Blah, blah, blah got your lovey-dovey sad and lonely Stick your stupid slogan in: Everybody sing along Everything has been said before There's nothing left to say anymore When it's all the same You can ask for it by name Are you motherfuckers ready For the new shit? Stand up and admit, Tomorrows never coming This is the new shit Stand up and admit Do we get it? NO! Do we want it? YEAH! This is the new shit Stand up and admit And know it's you know who I got the you know what I stick it you know where You know why you don't care And know it's you know who I got the you kno what I stick it you know where You know why you don't care Babble, Babble, Bitch, Bitch Rebel, Rebel, Party, Party Sex, sex, sex, and don't forget the violence Blah, blah, blah got your lovey-dovey sad and lonely Stick your stupid slogan in: Everybody sing мерси предварително
  3. RQ: Текстове на песни

    Здравейте! Може ли текста на Natural Born Grooves - Candy On The Dancefloor мерси предварително
  4. RQ: Текстове на песни

    Здравейте Ще може ли текста на Thanos Petrelis - Adiortoti мерси предварително
  5. Преводи на чужди песни

    Може ли превода на Shannon - Give me tonight Walking sadly through the park I hear crying in the darkness And though I act like I cannot hear The situation is very clear A girl who's trying to tell her guy The time has come that they say goodbye And his answer tears my heart apart Chorus: Give me tonight Baby if you don't want to stay Girl, I'll just go get you You'll see I'm right You won't get to go away Love ain't gonna let you Walking with you through the park Now it's my voice in the darkness Just like a girl trying to tell her guy I'm telling you we must say goodbye I can't believe when I hear once more The very words that were said before Comes from deep within your broken heart Your voice echo's in the dark, your voice echo's in the dark Chorus I give you one more night Chorus I'll give you one more night His voice echo's in the darkness
  6. Преводи на чужди песни

    Може ли преводчето на Hilary Duff - Someone's watching over me Мерси предварително "Someone's Watching Over Me" Found myself today Oh I found myself and ran away Something pulled me back The voice of reason I forgot I had All I know is you're not here to say What you always used to say But it's written in the sky tonight So I won't give up No I won't break down Sooner than it seems life turns around And I will be strong Even if it all goes wrong When I'm standing in the dark I'll still believe Someone's watching over me Seen that ray of light And it's shining on my destiny Shining all the time And I wont be afraid To follow everywhere it's taking me All I know is yesterday is gone And right now I belong To this moment to my dreams So I won't give up No I won't break down Sooner than it seems life turns around And I will be strong Even if it all goes wrong When I'm standing in the dark I'll still believe Someone's watching over me It doesn't matter what people say And it doesn't matter how long it takes Believe in yourself and you'll fly high And it only matters how true you are Be true to yourself and follow your heart So I won't give up No I won't break down Sooner than it seems life turns around And I will be strong Even if it all goes wrong When I'm standing in the dark I'll still believe That I won't give up No I won't break down Sooner than it seems life turns around And I will be strong Even when it all goes wrong When I'm standing in the dark I'll still believe That someone's watching over Someone's watching over Someone's watching over me Someone's watching over me
  7. Преводи на чужди песни

    мерси много за преводчето Ще може ли някой да ми преведе на Rihanna - don't stop the music Please don't stop the music (4x) It's gettin late I'm making my way over to my favorite place I gotta get my body moving shake the stress away I wasn't looking for nobody when you looked my way Possible candidate (yeah) Who knew That you'd be up in here lookin like you do You're makin' stayin' over here impossible Baby I must say your aura is incredible If you dont have to go don't Do you know what you started I just came here to party But now we're rockin on the dancefloor Acting naughty Your hands around my waist Just let the music play We're hand in hand Chest to chest And now we're face to face I wanna take you away Lets escape into the music DJ let it play I just can't refuse it Like the way you do this Keep on rockin to it Please don't stop the Please don't stop the Please don't stop the music (Repeat) Baby are you ready cause its getting close Don't you feel the passion ready to explode What goes on between us no one has to know This is a private show (oh) Do you know what you started I just came here to party But now we're rockin on the dancefloor Acting naughty Your hands around my waist Just let the music play We're hand in hand Chest to chest And now we're face to face I wanna take you away Lets escape into the music DJ let it play I just can't refuse it Like the way you do this Keep on rockin to it Please don't stop the Please don't stop the Please don't stop the music Please don't stop the music (3x) Ma say ma sa, Ma ma coo sa Ma say ma sa, Ma ma coo sa (4x) Please don't stop the music (2x) I wanna take you away Lets escape into the music DJ let it play I just can't refuse it Like the way you do this Keep on rockin to it Please don't stop the Please don't stop the Please don't stop the music (2x) Ma say ma sa, Ma ma coo sa Ma say ma sa, Ma ma coo sa(6x)
  8. Преводи на чужди песни

    Може ли превода на песента на Enrique Iglesias - Ring my bells Ring my bell, ring my bells.. Ring my bell, ring my bells.. Ring my bell, ring my bells.. Ring my bell, ring my bells.. Sometimes you love it Sometimes you don't Sometimes you need it then you don't and you let go.. Sometimes we rush it Sometimes we fall It doesn't matter baby we can take it real slow.. Coz the way that we touch is something that we can't deny And the way that you move oh you make me feel alive Come on Ring my bell, ring my bells.. Ring my bell, ring my bells.. You try to hide it I know you do. When all you really want is me to come and get you You move in closer I feel you breathe It's like the world just disappears when you around me oh [Ring My Bell lyrics on http://www.metrolyrics.com] Coz the way that we touch is something that we can't deny oh yeah And the way that you move oh you make me feel alive so come on Ring my bell, ring my bells.. Ring my bell, ring my bells.. Ring my bell, ring my bells.. Ring my bell, ring my bells.. Say you want, say you need I can tell by your face love the way it turns me on I say you want, I say you need I will do all it takes I would never do you wrong Coz the way that we love is something that we can't fight oh no I just can't get enough oh you make me feel alive so come on Ring my bell, ring my bells.. Ring my bell, ring my bells.. Say you want say you need I can tell by the way you're looking at me I turn you on Ring my bell, ring my bells.. say you want say you need if you have what it takes we don't have to wait lets get it on Ring my bell, ring my bells.
  9. Преводи на чужди песни

    Мерси много
  10. Преводи на чужди песни

    Може ли превода на тази песен - Outlandish - I've seen (ft. Sami Yusuf) Sami Yusuf (chorus) I wish you were here here next to me Im missing you so… so desperately But lately I feel like you feel and I see what I see how Im missing you.. Waqas : What happend to the Ummah once known so well? ..(chorus).. You used to inspire others with your way of thinking and speech People came from afar just to hear us teach What happend to the Ummah once known so well? Greatness was known but now can you tell Mosques are empty, refrigerators are stocked We lost our deen, we feel secure because our mansions are locked In my teen years salat really wasnt that tight Now i gotta pray each one of them twice. What happend to the Ummah once known so well? Greatness was known but now can you tell Brother we prefer light skinned women while righteously maintain our deen against raicism (and tribalism)… What happend to the Ummah once known so well? Greatness was known but now can you tell can you ..(chorus).. Isam: What happend to the Ummah once known so well? Greatness was known but now can you tell Kids in Africa starving cant afford to cry I’ll pay the bank interest on a car I cant afford to buy What happend to the Ummah once known so well? Greatness was known but now can you tell We used to smile at each other with faces full of light Now we frown on each other, we bicker, and we fight Pops in the mosque praying, kids in the streets haitin kids on the corner selling pot and in the mosque preaching… What happend to the Ummah once known so well? Greatness was known but now can you tell The Quran has left our hearts - stranded hanging on our walls 6,232 verses so strong 9 out of 10 of us cant even read it or write 1924 seems distand like way before Christ ..(chorus).. Lenny: que le paso a la masa como puede ser la grandesa conosida no la puedo ber he bisto como mi figura cahe en tentation al pesar que la vida ha esido buena con luce e ilusion he bebido! perdon por mis pecados tengo la cruce sobre mi cama e il diablo a mi lado que le paso a la masa como puede ser la bellesa conosida no la puedo ber e sentido incompetentia buscando la verdad todos disen conoserla solo beo la maldad que le paso a la masa como puede ser la puressa conosida no la puedo ber >> translation: << (( what happened to the uma how can that be? the greatness known once i can’t see it no more i have seen my eyes falling in temptation although life has given me light and ilussions i have drinked!forgiveness for my sins i have the cross on the wall over my bed and the devil at my side what happened to the uma how can that be? the beauty i known i can’t see it no more i have felt the incompetence in my way to truth everybody pretends to know it, but all i see is evil what happened to the uma how can that be? the purity i known i can’t see it no more )) Isam: If I was to fall on my knees and ask you to forgive everything and anyone out of love for the one… oh oh oh I’ve seen.. And if you were to fall on your knees and ask me the same but I dont even think about it…, lets just break out of the darkness of ignorance.
  11. Преводи на чужди песни

    Може ли превода на тази песничка.. Lindsay Lohan - Rumors Saturday, stepping into the club The music makes me wanna tell the DJ, turn it up I feel the energy all around And my body can't stop moving to the sound But I can tell that you're watching me And you're probably gonna write what you didn't see Well, I just need a little space to breathe Can you please respect my privacy Why can't you just let me do The things I wanna do I just wanna be me I don't understand Why would you wanna bring me down I'm only having fun I'm gonna live my life (but not the way you want me to) [chorus] I'm tired of rumors starting I'm sick of being followed I'm tired of people lying Saying what they want about me Why can't they back up off me Why can't they let me live I'm gonna do it my way Take this for just what it is Here we are, back up in the club People taking pictures Don't you think they get enough I just wanna be all over the floor And throw my hands up in the air to a beat like (what) I've gotta say respectfully I would love it if you would take the cameras off of me Cause I just want a little room to breathe Can you please respect my privacy Why can't you just let me do The things I wanna do I just wanna be me I don't understand why Would you wanna bring me down I'm only having fun I'm gonna live my life (but not the way you want me to) [chorus] I'm tired of rumors starting I'm sick of being followed I'm tired of people lying Saying what they want about me Why can't they back up off me Why can't they let me live I'm gonna do it my way Take this for just what it is I just need to free my mind (my mind) Just wanna dance and have a good time (good time) I'm tired of rumors (rumors) Followed (followed, followed, followed, followed, followed) What they want of me Why can't they (they, they, they, they, they) let me live Take this for just what it is [chorus] ×2 I'm tired of rumors starting I'm sick of being followed I'm tired of people lying Saying what they want about me Why can't they back up off me Why can't they let me live (live) I'm gonna do it my way Take this for just what it is
  12. Преводи на чужди песни

    Ще може ли превода на песничката на Kat Deluna & Elephant Man - Whine up
  13. RQ: Текстове на песни

    Някой може ли да ми каже текста на тази песничка... Armani - armani.mp3 http://www.data.bg/f.php?fid=18797996 мерси
  14. Преводи на чужди песни

    Ще може ли някой да ми даде превода на песничките : Brick & Lace - Love is wicked и Brick & Lace - Repent
  15. Преводи на чужди песни

    мерси много
  • Разглеждащи в момента   0 потребители

    Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.

×

Информация

Този сайт използва бисквитки (cookies), за най-доброто потребителско изживяване. С използването му, вие приемате нашите Условия за ползване.