Премини към съдържанието
sheky

Компютъра се рестартира

    Препоръчан отговор


    Привет! Наскоро събрах нов компютър със следните части: CPU Type QuadCore Intel Core i5, 2933 MHz (22 x 133) Motherboard Name Asus Sabertooth 55i (2 PCI, 3 PCI-E x1, 2 PCI-E x16, 4 DDR3 DIMM, Audio, Gigabit LAN, IEEE-1394) Motherboard Chipset Intel Ibex Peak P55, Intel Lynnfield System Memory 4096 MB (DDR3-1333 DDR3 SDRAM) DIMM1: A-Data DDR3 1600G 2 GB DDR3-1333 DDR3 SDRAM (8-8-8-22 @ 609 MHz) (7-7-7-20 @ 533 MHz) (6-6-6-17 @ 457 MHz) DIMM3: A-Data DDR3 1600G 2 GB DDR3-1333 DDR3 SDRAM (8-8-8-22 @ 609 MHz) (7-7-7-20 @ 533 MHz) (6-6-6-17 @ 457 MHz) BIOS Type AMI (12/14/10) Video Adapter NVIDIA GeForce GTS 450 (1024 MB) Захранването е FSP - 750W Компютъра работи перфектно. Няма засечки, на тестовете не показва отклонение на рам, видео или друго. Но ако постои изключен някакво време - при пускане малко преди да се стартира windows 7 ultimate дава син екран. Ако го оставя така ще дава сини екрани и ще се рестартира постоянно. Но след първия син екран - изключвам захранването от бутона, включвам го и всичко тръгва. Пробвах да го натоваря със тежки игри, музика и филми едновременно пуснати... Няма проблем. Ако не се изключва всичко работи. Дано да знае някой как се оправя това. Благодаря!

    Редактирано от sheky (преглед на промените)

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    Виж в Device manager диспечер на задачите май беше има ли нещо в жълто с удивителна въпросителна.Антивирусна има ли?Драйвери какви инсталира?

    Редактирано от Alex&Ramesses_B.H.Л (преглед на промените)

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    Няма проблем с драйвери - свалих и инсталирах от сайта. А и с драйверите от диска съм пробвал. Няма неисталирани устройства в Диспечер на задачите

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    и какво пише на този син екран ?!

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    Пише че има непредвидена грешка.. Не уточнява каква и къде. Не е като да има проблем с определен файл и ми изписва на кой адрес във файла е проблема. Пише - Има неустановен проблем. Обърнете се към администратор...


    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    В Event viewer трябва да пише за грешката, погледни там или направо качи една снимка тук.

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    Файловете от посочената дир

    http://shekyto.hit.bg/New%20folder.rar

    Проблемите са ти в хард диска и паметта,а те си получават от повреден драйвър,хард диск,захранване и вируси.Както са те посъветвали по горе виж Event Viewer за грешки.

    Провери за повредени драйвъри .Провери си диска за лоши сектори.Пусни проверка на паметта с windows memory diagnostic .Ако имаш възможност пробвай друго захранване.

    На прави проверка за вируси и си почисти темп файловете и регистъра.Ако искаш изчакай и някой друг да види дъмп файловете и той да си каже мнението.

    • Харесва ми 1

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    Току що купен, форматиран и инсталиран компютър е. Не мисля, че са вируси Тествал съм със диск на Гийк Скуад за отклонения в хардуера - няма такива. Само захранването нямам как да го тествам и си мислех, че е от него. Но разбирате, че трудно се анализира тъй като тази грешка я дава само първия път при стартиране /след няколко часово изключване/ при следващи изключвания или рестарти няма проблем. Или пък - възможно ли е да е от Биоса? Да му сложа нов фърмуеър?!?... ПС. Ползвам НОД32 - легален.

    Редактирано от sheky (преглед на промените)

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    Cold boot проблем. Препоръчвам ти да тестваш харда и след това оперативната памет за грешки.

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    Cold boot проблем. Препоръчвам ти да тестваш харда и след това оперативната памет за грешки.

    Ако беше Cold boot проблем нямаше ли да се стартира сам след два три сини екрана... като се постопли?

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    Ето какво показват дъмп файловете,ако искаш чети в интернет за тези проблеми.Публикувано изображение

    • Харесва ми 1

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    Ако беше Cold boot проблем нямаше ли да се стартира сам след два три сини екрана... като се постопли?

    Ами нали точно това си казал...

    ...тази грешка я дава само първия път при стартиране /след няколко часово изключване/ при следващи изключвания или рестарти няма проблем.

    Да се стартира сам..не съм виждал компютър да се стартира сам. Какво имаш предвид ?

    Дъмповете доколкото виждам показват точно грешки в паметта и файловата система.

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    Ето какво показват дъмп файловете,ако искаш чети в интернет за тези проблеми.

    mergy_1, това е от файловете които пратих ли?

    Как се отварят

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    Благодаря!

    Ето какво показва WhoCrashed :

    Welcome to WhoCrashed HOME EDITION v 3.01

    This program checks for drivers which have been crashing your computer. If your computer has displayed a blue screen of death, suddenly rebooted or shut down then this program will help you find the root cause and possibly a solution.

    Whenever a computer suddenly reboots without displaying any notice or blue screen of death, the first thing that is often thought about is a hardware failure. In reality, on Windows most crashes are caused by malfunctioning device drivers and kernel modules. In case of a kernel error, many computers do not show a blue screen unless they are configured for this. Instead these systems suddenly reboot without any notice.

    This program will analyze your crash dumps with the single click of a button. It will tell you what drivers are likely to be responsible for crashing your computer. If will report a conclusion which offers suggestions on how to proceed in any situation while the analysis report will display internet links which will help you further troubleshoot any detected problems.

    To obtain technical support visit www.resplendence.com/support

    To check if an update of this program is available, click here.

    Just click the Analyze button for a comprehensible report ...

    Home Edition Notice

    This version of WhoCrashed is free for use at home only. If you would like to use this software at work or in a commercial environment you should ge the professional edition of WhoCrashed which also allows analysis of crashdumps on remote drives and computers on the network and offers a range of additional features.

    Click here for more information on the professional edition.

    Click here to buy the the professional edition of WhoCrashed.

    System Information (local)

    computer name: KRASI-PC

    windows version: Windows 7 Service Pack 1, 6.1, build: 7601

    windows dir: C:\Windows

    CPU: AuthenticAMD AMD Athlon™ 64 X2 Dual Core Processor 5600+ AMD586, level: 15

    2 logical processors, active mask: 3

    RAM: 2147000320 total

    VM: 2147352576, free: 1974517760

    Crash Dump Analysis

    Crash dump directory: C:\Windows\Minidump

    Crash dumps are enabled on your computer.

    On Mon 28.3.2011 г. 16:35:41 GMT your computer crashed

    crash dump file: C:\Windows\Minidump\032811-18938-01.dmp

    This was probably caused by the following module: ntoskrnl.exe (nt+0x71F00)

    Bugcheck code: 0x19 (0x20, 0xFFFFF8A0042951A0, 0xFFFFF8A0042951F0, 0x5050405)

    Error: BAD_POOL_HEADER

    file path: C:\Windows\system32\ntoskrnl.exe

    product: Microsoft® Windows® Operating System

    company: Microsoft Corporation

    description: NT Kernel & System

    Bug check description: This indicates that a pool header is corrupt.

    This appears to be a typical software driver bug and is not likely to be caused by a hardware problem. This might be a case of memory corruption. More often memory corruption happens because of software errors in buggy drivers, not because of faulty RAM modules.

    The crash took place in the Windows kernel. Possibly this problem is caused by another driver which cannot be identified at this time.

    On Mon 28.3.2011 г. 07:27:51 GMT your computer crashed

    crash dump file: C:\Windows\Minidump\032811-19422-01.dmp

    This was probably caused by the following module: ntoskrnl.exe (nt+0x71F00)

    Bugcheck code: 0x1A (0x41790, 0xFFFFFA80033AA790, 0xFFFF, 0x0)

    Error: MEMORY_MANAGEMENT

    file path: C:\Windows\system32\ntoskrnl.exe

    product: Microsoft® Windows® Operating System

    company: Microsoft Corporation

    description: NT Kernel & System

    Bug check description: This indicates that a severe memory management error occurred.

    This might be a case of memory corruption. More often memory corruption happens because of software errors in buggy drivers, not because of faulty RAM modules.

    The crash took place in the Windows kernel. Possibly this problem is caused by another driver which cannot be identified at this time.

    On Fri 25.3.2011 г. 18:21:59 GMT your computer crashed

    crash dump file: C:\Windows\Minidump\032511-28766-01.dmp

    This was probably caused by the following module: ntoskrnl.exe (nt+0x71F00)

    Bugcheck code: 0x1A (0x41790, 0xFFFFFA8000367950, 0xFFFF, 0x0)

    Error: MEMORY_MANAGEMENT

    file path: C:\Windows\system32\ntoskrnl.exe

    product: Microsoft® Windows® Operating System

    company: Microsoft Corporation

    description: NT Kernel & System

    Bug check description: This indicates that a severe memory management error occurred.

    This might be a case of memory corruption. More often memory corruption happens because of software errors in buggy drivers, not because of faulty RAM modules.

    The crash took place in the Windows kernel. Possibly this problem is caused by another driver which cannot be identified at this time.

    On Fri 25.3.2011 г. 18:09:36 GMT your computer crashed

    crash dump file: C:\Windows\Minidump\032511-23337-01.dmp

    This was probably caused by the following module: ntoskrnl.exe (nt+0x71F00)

    Bugcheck code: 0x1A (0x41201, 0xFFFFF68000002098, 0xA500000130DA4847, 0xFFFFFA8005B669F0)

    Error: MEMORY_MANAGEMENT

    file path: C:\Windows\system32\ntoskrnl.exe

    product: Microsoft® Windows® Operating System

    company: Microsoft Corporation

    description: NT Kernel & System

    Bug check description: This indicates that a severe memory management error occurred.

    This might be a case of memory corruption. More often memory corruption happens because of software errors in buggy drivers, not because of faulty RAM modules.

    The crash took place in the Windows kernel. Possibly this problem is caused by another driver which cannot be identified at this time.

    On Mon 21.3.2011 г. 17:40:23 GMT your computer crashed

    crash dump file: C:\Windows\Minidump\032111-21278-01.dmp

    This was probably caused by the following module: ntoskrnl.exe (nt+0x71F00)

    Bugcheck code: 0x19 (0x20, 0xFFFFF8A0009DB7D0, 0xFFFFF8A0009DB7F0, 0x5020115)

    Error: BAD_POOL_HEADER

    file path: C:\Windows\system32\ntoskrnl.exe

    product: Microsoft® Windows® Operating System

    company: Microsoft Corporation

    description: NT Kernel & System

    Bug check description: This indicates that a pool header is corrupt.

    This appears to be a typical software driver bug and is not likely to be caused by a hardware problem. This might be a case of memory corruption. More often memory corruption happens because of software errors in buggy drivers, not because of faulty RAM modules.

    The crash took place in the Windows kernel. Possibly this problem is caused by another driver which cannot be identified at this time.

    On Tue 15.3.2011 г. 16:36:07 GMT your computer crashed

    crash dump file: C:\Windows\Minidump\031511-21621-01.dmp

    This was probably caused by the following module: ntoskrnl.exe (nt+0x71F00)

    Bugcheck code: 0x19 (0x20, 0xFFFFF8A001E031A0, 0xFFFFF8A001E031F0, 0x5050405)

    Error: BAD_POOL_HEADER

    file path: C:\Windows\system32\ntoskrnl.exe

    product: Microsoft® Windows® Operating System

    company: Microsoft Corporation

    description: NT Kernel & System

    Bug check description: This indicates that a pool header is corrupt.

    This appears to be a typical software driver bug and is not likely to be caused by a hardware problem. This might be a case of memory corruption. More often memory corruption happens because of software errors in buggy drivers, not because of faulty RAM modules.

    The crash took place in the Windows kernel. Possibly this problem is caused by another driver which cannot be identified at this time.

    On Wed 2.3.2011 г. 08:04:33 GMT your computer crashed

    crash dump file: C:\Windows\Minidump\030211-20841-01.dmp

    This was probably caused by the following module: ntfs.sys (Ntfs+0x213D8)

    Bugcheck code: 0x24 (0x1904FB, 0xFFFFF880033A7C88, 0xFFFFF880033A74E0, 0xFFFFF880014C8933)

    Error: NTFS_FILE_SYSTEM

    file path: C:\Windows\system32\drivers\ntfs.sys

    product: Microsoft® Windows® Operating System

    company: Microsoft Corporation

    description: NT File System Driver

    Bug check description: This indicates a problem occurred in the NTFS file system.

    The crash took place in a standard Microsoft module. Your system configuration may be incorrect. Possibly this problem is caused by another driver on your system which cannot be identified at this time.

    On Sat 5.2.2011 г. 09:46:56 GMT your computer crashed

    crash dump file: C:\Windows\Minidump\020511-23166-01.dmp

    This was probably caused by the following module: ntoskrnl.exe (nt+0x71F00)

    Bugcheck code: 0xC0000221 (0xFFFFF8A0001D8480, 0x0, 0x0, 0x0)

    Error: STATUS_IMAGE_CHECKSUM_MISMATCH

    file path: C:\Windows\system32\ntoskrnl.exe

    product: Microsoft® Windows® Operating System

    company: Microsoft Corporation

    description: NT Kernel & System

    Bug check description: This indicates that a driver or a system DLL has been corrupted.

    This might be a case of memory corruption. More often memory corruption happens because of software errors in buggy drivers, not because of faulty RAM modules. There is a possibility this problem was caused by a virus or other malware.

    The crash took place in the Windows kernel. Possibly this problem is caused by another driver which cannot be identified at this time.

    On Fri 4.2.2011 г. 08:28:14 GMT your computer crashed

    crash dump file: C:\Windows\Minidump\020411-33930-01.dmp

    This was probably caused by the following module: ntoskrnl.exe (nt+0x71F00)

    Bugcheck code: 0x19 (0x3, 0xFFFFF8A0074ED830, 0x3C60A60FFFFF8A0, 0xFFFFF8A0074ED830)

    Error: BAD_POOL_HEADER

    file path: C:\Windows\system32\ntoskrnl.exe

    product: Microsoft® Windows® Operating System

    company: Microsoft Corporation

    description: NT Kernel & System

    Bug check description: This indicates that a pool header is corrupt.

    This appears to be a typical software driver bug and is not likely to be caused by a hardware problem. This might be a case of memory corruption. More often memory corruption happens because of software errors in buggy drivers, not because of faulty RAM modules.

    The crash took place in the Windows kernel. Possibly this problem is caused by another driver which cannot be identified at this time.

    Conclusion

    9 crash dumps have been found and analyzed.

    Read the topic general suggestions for troubleshooting system crashes for more information.

    Note that it's not always possible to state with certainty whether a reported driver is actually responsible for crashing your system or that the root cause is in another module. Nonetheless it's suggested you look for updates for the products that these drivers belong to and regularly visit Windows update or enable automatic updates for Windows. In case a piece of malfunctioning hardware is causing trouble, a search with Google on the bug check errors together with the model name and brand of your computer may help you investigate this further.

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    Само да вметна , че прочита на дъмповете с тези инструменти не дава точна информация .В този случай още по-малко , да не кажа нищо .Свали си дебъгера на Майкрософт , не че и там нещата са точни и ясни , поне за по-неразбиращи като мен .Но все пак има възможност да се разбере нещо повече . -> http://msdn.microsoft.com/en-us/windows/hardware/gg463009 Послушай колегите и направи проверка на хард диска(http://hddguru.com/software/2006.01.22-HDDScan/) и рама (http://www.memtest.org/).

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    Само да вметна , че прочита на дъмповете с тези инструменти не дава точна информация .В този случай още по-малко , да не кажа нищо .Свали си дебъгера на Майкрософт , не че и там нещата са точни и ясни , поне за по-неразбиращи като мен .Но все пак има възможност да се разбере нещо повече .

    -> http://msdn.microsoft.com/en-us/windows/hardware/gg463009

    Послушай колегите и направи проверка на хард диска(http://hddguru.com/software/2006.01.22-HDDScan/) и рама (http://www.memtest.org/).

    След като още в първия пост е казал, че е проверил рамта и хард диска, не мисля, че е нужно да му го натякваш все едно нищо не е барнал.

    Може и релийза на Windows-a да е пипан

    Редактирано от dikidera (преглед на промените)

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    След като още в първия пост е казал, че е проверил рамта и хард диска, не мисля, че е нужно да му го натякваш все едно нищо не е барнал.

    Може и релийза на Windows-a да е пипан

    Е... пипан релийз пък прави сини екрани само веднъж примерно сутрин.. сякаш е в лошо настроение преди да си изпие кафето.

    Релийза е чист.

    Тестове направих :) ... както съм споменал. Теста за проверка на рамта на видеото заби, но едва ли това означава проблем с нея.

    Изглежда всички гадаем и никой не срещал такъв дефект. Дано открия проблема...

    Все пак ако има още идеи споделяйте..

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    Пробвай с друг SATA кабел, може и да оставиш кутията отворена, а Sata кабела да е колкото може по свободен за да няма никакъв страничен натиск при конекторите. Наскоро имах много подобен проблем, точно заради cable management...

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    След като още в първия пост е казал, че е проверил рамта и хард диска, не мисля, че е нужно да му го натякваш все едно нищо не е барнал.

    Може и релийза на Windows-a да е пипан

    Прочел съм поста , но не казва с какво е тествал.Всъщност казва , нещо което на мен лично не ми говори нищо .

    Тествал съм със диск на Гийк Скуад за отклонения в хардуера

    Програмите с които съм препоръчал да тества предполагам са известни на всички .

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    Прочел съм поста , но не казва с какво е тествал.Всъщност казва , нещо което на мен лично не ми говори нищо .

    Програмите с които съм препоръчал да тества предполагам са известни на всички .

    По сериозни програми за тест на хардуер от тези които съм споменал няма.

    Това е компилация от различни програми за всички части и поддръжки на дъно и проц.

    Пример ще ти дам.. за тестване на рам - ползва mem86 + още една която не помня като име но прави различни тестове от първата.-

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

    Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

    Регистрирайте се

    Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

    Нова регистрация

    Вход

    Имате регистрация? Влезте от тук.

    Вход


    ×

    Информация

    Този сайт използва бисквитки (cookies), за най-доброто потребителско изживяване. С използването му, вие приемате нашите Условия за ползване.