Премини към съдържанието
sight

Помощ за задача с MatLab

Препоръчан отговор

Здравейте,
Първо да си кажа - аз лично нищо не разбирам и никога не съм ползвал MatLab, няма време да го научавам, а и за решението на казуса няма време.
За това моля , който може да помогне , и има желание да помогне , освен да пише във форума , и да ме потърси на 0894699936

Във RAR-а е файлът и описанието

Крайният срок е Неделя - 03/08/2013 - от него зависи да продължи образованието си едно момче... Проблемът е Крайният срок ... за задача спусната преди 2 часа ... 

HitchhikerPlusNoise-1.zip

Сподели този отговор

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Та това момче, защо не е седнал да научи МатЛаб, след като от него му зависи образованието? И защо ти се захващаш с на някой друг проблема, без да имаш опит и знания по този проблем?  И според теб, ако някой ти напише задачата как ти или твоя приятел ще обясни какво е направил. Аз съм бил учител 4 години и мога да ти кажа от пръв поглед дали един ученик или студент е подготвен и знае материала или не.

Редактирано от Emokostov (преглед на промените)

Сподели този отговор

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

То ясно, че е трябвало да "учи" ама той си знае. Факт е че в петък след обяд са спуснали задачата , и ако не я реши до понеделник, неможе да запише годината.

И не, аз не съм се захванал с нещо което не разбирам - единствения ангажимент който поех, е да попитам във форумите в които знам че има хора които си помагат когато с каквото могат ;)

Сподели този отговор

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

Регистрирайте се

Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

Нова регистрация

Вход

Имате регистрация? Влезте от тук.

Вход

• Разглеждащи това в момента   0 потребители

Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.

• Подобни теми

• от Pepi Litkov