Премини към съдържанието
15 години Kaldata.com – време е да почерпим! Прочети още... ×

Препоръчан отговор


Добър вечер имам един проблем с телефон самсунг галакси с андроид проблема е че съм вързан с моята мрежа но не мога да влизам в сайтове когато изключа и пак включа уифито от телефона се оправя но за кратко и после пак пада имам и друг подобен телефон но на него и на лаптопа нямам такива проблеми от какво може да е в чудо се видях  и вече идеите ми се изчерпиха да не би вече да е време да се ъпдеит софтуера на тела

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Добър вечер имам един проблем с телефон самсунг галакси с андроид проблема е че съм вързан с моята мрежа но не мога да влизам в сайтове когато изключа и пак включа уифито от телефона се оправя но за кратко и после пак пада имам и друг подобен телефон но на него и на лаптопа нямам такива проблеми от какво може да е в чудо се видях  и вече идеите ми се изчерпиха да не би вече да е време да се ъпдеит софтуера на тела

Съжалявам, ама нищо не разбрах.............................. В българският език има точки, запетаи. Главни букви също се намират. Тотално ми се губи връзката на мисълта и няма как да помогна, предполагам и колегите се чувстват също така сконфузени... Поздрави!
  • Харесва ми 3

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

1. Кажи точния модел галакси.? Има доста модели, не можем да гадаем. 2. Правил ли си нещо по телефона,да си инсталирвал някакви приложения.? 3. Ако имаш, гаранция право в сервиза.!!! 4. Върни фабричните настройки, и виж дали пак ще имаш проблем.!??

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

1. Кажи точния модел галакси.? Има доста модели, не можем да гадаем. 2. Правил ли си нещо по телефона,да си инсталирвал някакви приложения.? 3. Ако имаш, гаранция право в сервиза.!!! 4. Върни фабричните настройки, и виж дали пак ще имаш проблем.!??

 

Според мен, не е хардуерен проблема.

Настроил ли си уай-фай мрежата като дефоултска ? Ако не си, направи го като дефоултска точка за достъп и после не би трябвало да мръдне.

  Първо, за този проблем не ни трябва да знаем какъв му е модела, максимум версията на андроида ако ни каже ще ни е предостатъчно.

Второ, кво общо имат приложенията ? Ако е инсталирал някакви приложения, то гугъл плей стора ще иска когато премине на уай-фай да си прави ъпдейти на приложенията, ако има. Това го кара да си стои на уай-фай мрежата, не да излиза.

Трето, бе къв сервиз, ти нормален ли си ? Да разкарва и занимава хората със подобен елементарен проблем. Пак казвам - Проблема не е в wi-fi чипа на телефона. Просто нещо не прави както трябва, най-много нещо да се омазало в андроида.

Четвърто, нека да дава factory reset в най-краен случей. Имай впредвид, че този ресет ти убива всичко - всякакви типове информация на телефона, настройките на интерфейс, уиджети, home screens, включително ти изтрива софтуера на мобилният оператор, ако телефонът е взет от някой от трите оператора, не е задължително да е кодиран за да го има.

  • Харесва ми 2

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Мисля да го занеса в сервиз  още има гаранция тела няма и година вчера правих и хард ресет на рутера и пак същата работа явно нещо е от самия андроид

 

До модератора - кратко и ясно съм обяснил повредата ако не разбираш поне не спами и сега пак се повтарям - като изключа и включа уифито от ТЕЛА се оправя за 5 мин после пак пада на другия телефон и на лаптопа няма такъв проблем дефакто проблема не е в рутера а в софтуера на телефона рутера е TP LINK WR740N и той е нов скоро купен телефона е Samsung galaxy young


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Мисля да го занеса в сервиз  още има гаранция тела няма и година вчера правих и хард ресет на рутера и пак същата работа явно нещо е от самия андроид

 

До модератора - кратко и ясно съм обяснил повредата ако не разбираш поне не спами и сега пак се повтарям - като изключа и включа уифито от ТЕЛА се оправя за 5 мин после пак пада на другия телефон и на лаптопа няма такъв проблем дефакто проблема не е в рутера а в софтуера на телефона рутера е TP LINK WR740N и той е нов скоро купен телефона е Samsung galaxy young

 

Преди да го дадеш, опитай от телефона да настроиш уай-фай мрежата по default, щото като ти е вкючен wi-fi и си свързан към някоя мрежа и вече 5 минути не го ползваш, то си излиза от мрежата, защо да му хаби ток напразно. Ако я зададеш на default няма да мръдне и ще си стои на мрежата. А пък те модараторите са си такива - само спамят и дават забележки, не може да ти отговори на питането, щото си пропуснала 1 запетайка. Засега пробвай да го зададеш на default и после ще видим, ако не се получи.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Преди да го дадеш, опитай от телефона да настроиш уай-фай мрежата по default, щото като ти е вкючен wi-fi и си свързан към някоя мрежа и вече 5 минути не го ползваш, то си излиза от мрежата, защо да му хаби ток напразно. Ако я зададеш на default няма да мръдне и ще си стои на мрежата. А пък те модараторите са си такива - само спамят и дават забележки, не може да ти отговори на питането, щото си пропуснала 1 запетайка. Засега пробвай да го зададеш на default и после ще видим, ако не се получи.

Как да го задам  на default

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ами няма какво да се сърдиш, защото освен че си писл неграмотно, но и почти никаква информация не си дал... И то съществена. Не мисля, че сервиз е вариант, нито фабричните настройки... Пиша от телефона и е малко неудобно. Смени канала на рутера, кодировка и т.н. За сега, толкова.

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

Регистрирайте се

Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

Нова регистрация

Вход

Имате регистрация? Влезте от тук.

Вход

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.