Премини към съдържанието

Архивирана тема

Темата е твърде стара и е архивирана. Не можете да добавяте нови отговори в нея, но винаги можете да публикувате нова тема, в която да продължи дискусията. Регистрирайте се или влезте във вашия профил за да публикувате нова тема.

kantaris

Проблем с Nokia 113

Препоръчан отговор


Здравейте! Имам следният проблем: преди около месец майка ми е подписала договор с Globul и уж като подарък са и дали най-обикновен телефон Nokia 113, но от тук тръгва проблемът. Започна да ми се оплаква, че по няколко пъти телефона сам си се свързва с интернет вероятно заради ъпдейти на софтуера, а тя самата интернет през телефона не използва. Операторът на 123 я посъветвал да си сложи картата на друг телефон, защото този бил такъв и така щяло да си продължи. Та въпросът ми е следният дайте някакъв съвет мога ли да се справя с това телефонче, за да рабори нормално без да ми прави сметка по 5-10 лева на ден от свързване през нета или просто да го хвърля. Не ме е яд за телефона, колкото за това какви измекяри са операторите като цяло.

 

Поздрави! ;)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

При положение, че от оператора са отговорили не виждам какво може да се допълни.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

В настройките на телефона трябва да се забрани тази възможност. Ако не може от оператора могат да забранят картата да има интернет свързаност.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

До колкото знам въобще не са си направили и труда да забранят свързаността на картата от страна на оператора. В настройките на телефона в директория Свързване няма опция, която да го забранява. Затова ми е истранно.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Би трябвало да имаш опция за изключване на 3g.Или им звънни да изключат gprs-a.


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Звъняхме им, аз затова и пиша тук. Единственото, което ме посъветваха е да си сменя телефона. То на това ме и хвана яд де, все едно телефона ми казва какво да правя не аз на него. :)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

За съжаление от глобул не предлагат спиране на GPRS услугата. Пробвай следните неща:

1.Влез в настройки -> Телефон -> Актуализации -> Авт. актуализациа -> направи го на никога.

2.Влез в настройки -> Конфигурация -> Настр.подразб. конф. и триеш всички настройки . В конфигурация трябва да има и препочитани т.достъп. От там също трябва да изтриеш всичко. :)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

За съжаление от глобул не предлагат спиране на GPRS услугата. Пробвай следните неща:

1.Влез в настройки -> Телефон -> Актуализации -> Авт. актуализациа -> направи го на никога.

2.Влез в настройки -> Конфигурация -> Настр.подразб. конф. и триеш всички настройки . В конфигурация трябва да има и препочитани т.достъп. От там също трябва да изтриеш всичко. :)

Благодаря за описанието! Направил съм нещата, но това означава ли, че телефона сам няма да ги възстанови отново? Авт.актуализации бяха спрени, а точка за достъп ми беше Globul и я изтрих. На свързване-пакети данни имам активна точка за достъп те са от 2 до 10, Globul GPRS. При мен е поставено 2.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Има ли опция да се изключи тази активна точка за достъп? А след като изтри настройките свързвал ли се е отново телефона с интернет?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Има ли опция да се изключи тази активна точка за достъп? А след като изтри настройките свързвал ли се е отново телефона с интернет?

За точката за достъп няма опция за изключване. А за свързването незнам в момента, трябва да проверя, защото в момента картата е в друг телефон.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Би трябвало от настройките да можеш да го спреш.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Аз пък имам една Нокиа C3-00 взета от Виваком но се ползва с карта на М-тел. По един-два пъти в месеца ми взима пари без причина. Няма пуснати авт. актуализациа и е с изтрити настройки в конфигурация. Няма никакви настройки за интернет и т.н. и пак ми взима пари, ако някой може да помогне да пише! Поздрави  :)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.