Премини към съдържанието

Препоръчан отговор


Случи се нещо ужасно с лаптопа ми: http://prikachi.com/images/95/6788095O.jpg

Дръпнах му кабела и го включих наново и така се оправи - доста бавно и трудно докато зареди темата, тапета на десктопа и пр. като през между другото за кратко показа някакво прозорче в което пишеше нещо за Java (която инсталирах преди 2-3 дена). 

Ето и по подробно какво ми каза уин-а за синьоекранната грешка след като се възстанови:

 

Problem signature:
  Problem Event Name: BlueScreen
  OS Version: 6.1.7601.2.1.0.256.1
  Locale ID: 1026
 
Additional information about the problem:
  BCCode: 7f
  BCP1: 0000000000000008
  BCP2: 0000000080050033
  BCP3: 00000000000406F8
  BCP4: FFFFF80001ECE437
  OS Version: 6_1_7601
  Service Pack: 1_0
  Product: 256_1
 
Files that help describe the problem:
  C:WindowsMinidump112513-21309-01.dmp
  C:Users*********AppDataLocalTempWER-51511-0.sysdata.xml
 
Read our privacy statement online:
 
If the online privacy statement is not available, please read our privacy statement offline:
  C:Windowssystem32en-USerofflps.txt
 
Някой може ли да разтълкува за какво става дума? 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

 

Случи се нещо ужасно с лаптопа ми: http://prikachi.com/images/95/6788095O.jpg

Дръпнах му кабела и го включих наново и така се оправи - доста бавно и трудно докато зареди темата, тапета на десктопа и пр. като през между другото за кратко показа някакво прозорче в което пишеше нещо за Java (която инсталирах преди 2-3 дена). 

Ето и по подробно какво ми каза уин-а за синьоекранната грешка след като се възстанови:

 

Problem signature:
  Problem Event Name: BlueScreen
  OS Version: 6.1.7601.2.1.0.256.1
  Locale ID: 1026
 
Additional information about the problem:
  BCCode: 7f
  BCP1: 0000000000000008
  BCP2: 0000000080050033
  BCP3: 00000000000406F8
  BCP4: FFFFF80001ECE437
  OS Version: 6_1_7601
  Service Pack: 1_0
  Product: 256_1
 
Files that help describe the problem:
  C:WindowsMinidump112513-21309-01.dmp
  C:Users*********AppDataLocalTempWER-51511-0.sysdata.xml
 
Read our privacy statement online:
 
If the online privacy statement is not available, please read our privacy statement offline:
  C:Windowssystem32en-USerofflps.txt
 
Някой може ли да разтълкува за какво става дума? 

 

Можеш ли да качиш някъде следните файлове, така че да могат да се изтеглят.

Намират се тук:

 

  C:WindowsMinidump112513-21309-01.dmp
  C:Users*********AppDataLocalTempWER-51511-0.sysdata.xml

Това са файлове, които могат да ни помогнат да потърсим причината.

Архивирай ги и ги качи примерно тук:

http://file.bg/

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Възможно е проблем със Zone Alarm или със рам -та . За начало опитай с рам-та , т.е , не си казал с колко рам си ,но извади плочката (плочките ) и ги сложи една след друга ,като между временно стартираш системата след всяка размяна. Слагай плочките една по една на различните слотове и пробвай .

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Възможно е проблем със Zone Alarm или със рам -та . За начало опитай с рам-та , т.е , не си казал с колко рам си ,но извади плочката (плочките ) и ги сложи една след друга ,като между временно стартираш системата след всяка размяна. Слагай плочките една по една на различните слотове и пробвай .

Ти къде го прати да отваря лаптопа.

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ти къде го прати да отваря лаптопа.

Да , прав си донякъде , но отдавна е ясно че с програми за тестване на паметта ,се стига до реални отчети за проблемите в малък процент от случаите . Все пак автора на темата сам си знае дали лаптопа му е в гаранция или не . " Отварянето"  за смяна на плочките рам се изчерпва с развиване на 2 винта и сваляне на капачето,  става за има-няма 1 минута . В противен случай ще му отнеме часове тестове със съмнителен резултат. Естествено че човека ако не е запознат със нещата ,каквото и да му се напише тук ,накрая все ще финишира я в сервиз ,или  някой познат който е в част с нещата ще направи същото . Поздрави и лек ден .

Редактирано от PC doctor (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Колегата правилно е тръгнал да те упътва ... 

 

Възможно е проблем със Zone Alarm или със рам -та . За начало опитай с рам-та , т.е , не си казал с колко рам си ,но извади плочката (плочките ) и ги сложи една след друга ,като между временно стартираш системата след всяка размяна. Слагай плочките една по една на различните слотове и пробвай .

но после не го е докарал .. може да е  Zone Alarm а както е казъл колегата ... UNEXPECTED_KERNEL_MODE_TRAP

Прочети ЦЪК  ... 

Редактирано от s_rox9 (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Бачо Киро, качих тук първия файл http://file.bg/c271657MwvJE

Втория го нямам.

Лаптопа е в гаранция така че не е добра идея да го отварям. Ако почне да прави системно проблеми ще направя рекламация, засега се интересувам просто от любопитство какво може да е това чудо. Имам RAM колкото си е стандартно за модела - 4 ГБ (една плочка).

А това в "ЦЪК" е само за 32-битови, аз съм с Win 7 Ulti x64 SP1, пропуснал съм да го спомена явно. 

Редактирано от Krasimir Trifonov (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Бачо Киро, качих тук първия файл http://file.bg/c271657MwvJE

Втория го нямам.

Лаптопа е в гаранция така че не е добра идея да го отварям. Ако почне да прави системно проблеми ще направя рекламация, засега се интересувам просто от любопитство какво може да е това чудо. Имам RAM колкото си е стандартно за модела - 4 ГБ (една плочка).

А това в "ЦЪК" е само за 32-битови, аз съм с Win 7 Ulti x64 SP1, пропуснал съм да го спомена явно. 

Няма причина за притеснение.

Грешката е на драивера за безжичната връзка athrx.sys .

Може да се каже че е случайна грешка.

От тук нататък какво може да се направи.

Първо да се поработи така, за да се види дали ще има и други сини екрани.

Може да се пробва да се обнови драйвера.

И като последна мярка, може да се пусне един Verifier, за да се направи един тест за повредени драйвери.

За сега си мисля, ще е по добре да изчакаш, за да се види, дали ще се повтори.

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Oтново се случи:

http://prikachi.com/images/959/6797959p.jpg

Информацията на windows за грешката е същата както в първоначалния пост. Ето файла от Minidump http://file.bg/c272417ZNoQO другият отново липсва.

Излязох от ситуацията по същия начин (с дърпане на шалтера) като го пуснах наново докато зареди десктопа някъде 1/2 - 1 минута стоя ей-така на черен екран http://prikachi.com/images/961/6797961o.jpg

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ако е нова машината, е малко вероятно да е хардуерен проблем. Виж дали уин-а ти предлага някакви ъпдейти, особено на драйверите. В краен случай, ако се появява често, може да преинсталираш.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Отново се случи - два поредни пъти. Този път нещата изглеждат така: http://prikachi.com/images/386/6998386D.jpg

Това е информацията от доклада на уин-а след като го включих наново(от първия път):

Problem signature:
  Problem Event Name: BlueScreen
  OS Version: 6.1.7601.2.1.0.256.1
  Locale ID: 1026
 
Additional information about the problem:
  BCCode: 7f
  BCP1: 0000000000000008
  BCP2: 0000000080050033
  BCP3: 00000000000406F8
  BCP4: FFFFF80002ED3D6E
  OS Version: 6_1_7601
  Service Pack: 1_0
  Product: 256_1
 
Files that help describe the problem:
  C:WindowsMinidump012714-23758-01.dmp
  C:Users**************AppDataLocalTempWER-51480-0.sysdata.xml
 
Ето го първия файл: http://file.bg/c273874zAjnw
Вторият не съществуваше.
 
Данните от втория доклад са същите, Ето първия файл от втория път (втория файл отново не беше наличен) http://file.bg/c273877reSqpПредполагам че пак ще е свързано с Wi-fi адаптера, и двата пъти стана след като пробвах да се свържа с net365mobi и да ползвам прокси.
Редактирано от Шри Компютърджи (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Стартирай системата и си обнови драйвера на безжичната карта . Направи го това , но този път със сигурност . Изтегли си правилния драйвер , деинсталирай стария и тогава направи инсталацията на новия . Рестартирай системата и виж какво ще е положението .

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Това което ти изписва е когато се опитваш да правиш автоматичен ъпдейт на драйвера на устройството .А наа сайта на производителя на лаптопа ти няма драйвер за твоя модел ли ?????? И на сайта на производителя съм убеден че има драйвери за твоята карта . 

Пиши тук точния модел на лаптопа и дали аз ,дали друг ще ти даде линк към каквото търсиш .

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Точния модел на лаптопа е даден в линка в подписа ми. Там има драйвер за безжичната карта и именно той е инсталиран - Qualcomm Atheros WLAN Driver. Казвам, че на сайта на Qualcomm няма драйвер за моя модел безжичен адаптер.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Отново се случи. 

Ето шот: http://prikachi.com/images/824/7075824D.jpg

Доклада след рестартирането (с дърпане на кабел): 

 

Problem signature:
  Problem Event Name: BlueScreen
  OS Version: 6.1.7601.2.1.0.256.1
  Locale ID: 1026
 
Additional information about the problem:
  BCCode: 7f
  BCP1: 0000000000000008
  BCP2: 0000000080050033
  BCP3: 00000000000406F8
  BCP4: FFFFF80002F01437
  OS Version: 6_1_7601
  Service Pack: 1_0
  Product: 256_1
 
Files that help describe the problem:
  C:WindowsMinidump021714-22838-01.dmp
  C:UsersSecretary-in-chiefAppDataLocalTempWER-69529-0.sysdata.xml
 
Read our privacy statement online:
 
If the online privacy statement is not available, please read our privacy statement offline:
  C:Windowssystem32en-USerofflps.txt
 
Eто го първич файл: http://file.bg/c276205dhgoj
Втория не съществува. (Чудно защо всеки път е така, уж трябва да са два файла..)
 
И този път ли е от видеото?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

 

И този път ли е от видеото?

 

Кой е казал, че е от видеото.

И сега и преди е все една и съща грешка.На безжичният ядаптер:

 

STACK_COMMAND:  kbFOLLOWUP_IP:athrx+15866dfffff880`0677766d ??   ???SYMBOL_STACK_INDEX:  9SYMBOL_NAME:  athrx+15866dFOLLOWUP_NAME:  MachineOwnerMODULE_NAME: athrxIMAGE_NAME:  athrx.sysDEBUG_FLR_IMAGE_TIMESTAMP:  4fd99f6dFAILURE_BUCKET_ID:  X64_0x7f_8_athrx+15866dBUCKET_ID:  X64_0x7f_8_athrx+15866d

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Oффф, и аз какъв съм завеян забравих за кой адаптер ставаше дума. Ами хубаво, както казах съм с инсталиран драйвер за Wi-fi от сайта на samsung, на сайта на qualcomm (производителя на LAN-ката) няма драйвер за моя модел. Може ли да се измисли нещо да го оправя да не ми се случва повече щото като стане когато пиша лекции идва доста проблем.

Редактирано от Шри Компютърджи (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

По една или друга причина въпросния драйвер крашва . Сега как да кажа аз или някой друг причината за това . Може да е проблем и със самия ти безжичен адаптер . Може да се потърси по стар драйвер и да се опита . Сега просто нямам време да търся , по късно ще дам линк . Ще потърся и адаптер , може смяната му да реши проблема . 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

Регистрирайте се

Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

Нова регистрация

Вход

Имате регистрация? Влезте от тук.

Вход

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.