Премини към съдържанието
15 години Kaldata.com – време е да почерпим! Прочети още... ×

Препоръчан отговор


Иска ми се да споделя болката си с някого, дори само да  пиша, за да я излея някъде. знам , че има хора с много по- големи и страшни проблеми от моя и до някъде се чувствам гадно, че се комплексирам от такова нещо. Някои ще кажат, че съм повърхностна може би, но това е нещо, което адски ми тежи и  повярвайте ми опитвах по какви ли не начини да реша проблема  си.На 23 години съм. Родих сина си на 21.  Изкарах сложна бременност и имах  много проблеми с хормоните. Когато забременях бях 46 кг., когато родих бях 85 кг. никои  не  ти казва как една  бременност променя  тялото  ти. Никои не  те подготвя  за това.  Лекарите казаха, че е от хормоните, че когато спра  да  кърмя  малко  по  малко  ще  си върна килограмите. Е,  да но  не беше  така.  Опитвах  с  диети  ,  свалих  ги  до  62  и повече  не можах. Започнах д а  спортувам  и  скоро  след  това започнаха  проблеми с  колената  ми. Не мога да  тичам, повече  от  500 метра  без болка. Започнах  да  се  уморявам  по- бързо , задъхвах  се  и от леки  ежедневни  задачи. Когато малкия  стана на 2 го  пуснах на  детска  градина. Отидох на лекар  за  да ми  спрат  кърмата,  защото  все  още  имах , предписаха ми хормонални лекарства. пих ги един  месец но  единствения ефект, които имаха върху  мен беше, че отново  качих  килограми.  В  момента  съм  82 килограма  и вече незнам  какво  да правя. Отчаяла съм  се. Мъжът  ми постоянно ми  повтаря, че съм дебела, свекърва  ми  и  тя  не  остава по- назад. Винаги съм се  стараела да  изглеждам и  да се  оличам  добре. Винаги  съм  отделяла  време за  себе  си,  но  след случката  онази  вечер, просто  се  сринах. Две годишният ми  син ми каза "Мама е дебела. Марш в кочината" , незнам от къде го е чул  и кой му го е казал, но това ме нарани страшно много.  Преди  да  се  срещна  с  мъжа  си  имах  период  в  които  нищо  не  ядях,  бях  на  15  години, висока  165 и тежах  31 килограма. Бях  стигнала  до  там, че  дори при  мисълта  за храна ми се  порвъщаше. Това беше  много  тежък  момент  за  мен и семейството ми. Не искам  пак  да  изпадна  в  такава  депресия.................

post-296038-0-40117800-1387112288_thumb.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Неприятен проблем, но не би трябвало да е неразрешим (или поне така се надявам).

От кой град си?

Ако си от София и ти дам контакт ще отидеш ли при един специалист по лечебно хранене?

Ще ти направи и пълни изследвания, разбира се и на 99% ще имаш ефект.

 

Относно подмятанията на роднините ти...гнусно и адски неприятно е, но там нямаш какво да промениш.

Човек първите 7 години ако му липсват няма как да си компенсира.

  • Харесва ми 9

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Здравейте!

Не са редки случаите, в които жени, които са поддържали ниско тегло чрез ограничаване на количеството храна и избягване на много хранителни продукти, по време на бременност да започнат да се хранят "като невидяли", намирайки оправдание в състоянието си.

Резултатът понякога е толкова смайващ, че често пъти води до дълбока депресия., която пък от своя страна задълбочава проблема.

Ако при Вас е било така, нищо чудно че сте натрупали толкова много килограми.

Но проблемът е решим, ако последвате съвета на algor.

Според мен по-сериозен е проблема Ви със семейството, в което сте попаднали по собствено желание.

С първични хора се живее трудно.

Ако сега Ви подмятат, че сте с наднормено тегло и настройват детето срещу Вас, когато отслабнете, ще се хванат за друго нещо и...така.

Помислете върху решаването и на този проблем.

 

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

мъжът ти и свекървата ти са боклуци, сори ама са такива

низши някакви двукраки

абе то като обичаш някой - го обичаш какъвто е нали

тия не осъзнават че дете си родила, отглеждаш - във физиката ти се втренчили

тегли им една майна, не си ги слагай изобщо

не им позволявай да те сринат, ти дали ще отслабнеш или не какво значение има че не мога да разбера

нали си човек

 

не се предавай

  • Харесва ми 9

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Здрасти. Искам само да ти кажа, че най-важното в момента е да успееш да намериш решение на проблема с килограмите не заради подмятанията на малоумните си съпруг и свекърва, а заради самата себе си! Със сигурност не се чувстваш добре с тези килограми, аз също съм бил дебел и те разбирам много добре. Спорта най-много ще помогне да решиш проблема, виждам, че си силна жена с хъс и вече си успяла да свалиш килограмите драстично. Не е казано, че веднага трябва да започваш с тичане, първоначално може да наблегнеш на по-дълги и изморителни разходки, разтягания, йога и така нататък. После от само себе си ще се почувстваш по-енергична и нахъсана за интензивен спорт. Мога да си представя колко ти е болно, че детенцето ти е казало такова нещо, но в крайна сметка помни, че то не го мисли, та то е вчерашно, как би могло съзнателно да каже подобно нещо и то на майка си? Да знаеш, че това е летяща фраза в главата му, която е чул от свекърва ти.Стегни се, бъди уверена в себе си, върни си предишното аз и дай на отвратителните си "роднини" да разберат, че ти не си човека с който могат да се подиграват!!!  И още един съвет, детенцето, колкото се може по-далеч от тези "хора", докато не е станало твърде късно. :) 


  • Харесва ми 2

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Най-голямата битка е битката със себе си !.......Най-често това означава непрестанно преодоляване на природния биологичен закон за съхраняване на енергията (!) и трупане на запаси , вродената ни склонност към ленност , мързел (в смисъл на естествено биологично състояние) по отношение на физическата работа .Казано с други думи - защо да свърша тази (физическа) работа утре , като мога да я свърша в други ден....  (с умствената дейност нещата стоят обратно - колкото повече , толкова повече! Изтъкани сме от вътрешни противоречия...!)  :)

 

Решението е просто , но трудно !

Дебел концлагерист няма ! - малко ядене (не гладуване или други био-химически въздействия!) и много  ( постепенно увеличаваща се ) физическа дейност до степен на мускулна треска ! Е , от начало всичко те боли (мускулна треска ) , но после всичко си идва на мястото . 

Някакво утешение е :"Сутрин като се събудиш , ако никъде не те боли - значи си умрял! " :)

Повече кисело мляко и газирана вода (за мускулната треска) . Със седене на задника и гълтане на хапове , дори и да гладувате пак се дебелее - не става !

Тялото само "знае" какво да прави !

По-далеч от компютрите ! Иначе искате , не искате се обездвижвате !

Намерете си работа свързана с усилена физическа дейност , а не канцеларско бюро ! Така искате , не искате ще се движите.....Макар някои да я намират за непрестижна , тя е здравословна....!Така няма да имате нужда от джогинг , фитнес или друг спорт със съответното загубено време и средства..... :)

Редактирано от by_chechi (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

Регистрирайте се

Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

Нова регистрация

Вход

Имате регистрация? Влезте от тук.

Вход

  • Горещи теми в момента

  • Подобни теми

    • от apostoloff
      ДЕСЕТ ПРАВИЛА ЗА НАМАЛЯВАНЕ НА ТЕЛЕСНОТО ТЕГЛО


       

       

       

       
      Предлагам на вашето внимание десет правила за безболезнена редукция на телесното тегло. Те се основават на многобройни научни изследвания и са публикувани в американското издание Diets in Review.





      1. Направете менюто си разноцветно!


      Плодовете и зеленчуците са незаменим източник на целулоза, витамини, минерали и антиоксиданти. Те съдържат малко калории, създават усещане за ситост и се съчетават добре с всички ястия.


      2. Хранете се редовно!


      Когато се храните редовно, обмяната на веществата се извършва равномерно и калориите се изразходват през целия ден. Ако интервалът между приемането на храна е твърде голям, организмът се старае да изразходва по-малко енергия т.е. изгаря по-малко калории. Задължително закусвайте. Яжте не по-малко от 3 пъти всеки ден и от време на време похапвайте допълнително по-лека здравословна храна.


      3. Дайте време на стомаха си!


      От ранно детство ни учат да не похапваме преди обяд за да не развалим апетита си. В действителност приемането на малко количество храна може да предотврати преяждането. Усещането за ситост се появява след 10-15 минути и затова ние често изяждаме повече, отколкото е необходимо. Когато се храните у дома, обръщайте внимание на порциите. В ресторантите често сервират големи порции. Не се старайте да изяждате всичко.


      4. Избирайте пресни продукти!


      За да могат продуктите да се съхраняват по-дълго време, в тях се добавят всевъзможни консерванти, а това често води до намаляване на съдържанието на техните витамини и други полезни вещества. Старайте са да употребявате по-малко полуфабрикати, защото те са високо калорични, по-мазни и по- солени.


      5. Движете се!


      Човешкият организъм не е приспособен за безкрайно седене на бюрото. За да запазите своето здраве, вие трябва да се движите. Натоварването укрепва мускулите и сърцето, подобрява съня и настроението. Не е важно дали спортувате в спортната зала или просто се разхождате около дома си – главното е да се движите.


      6. Поглезете се!


      Много от вкусните неща са вредни, но без тях се живее много по-трудно. Ако постоянно се лишавате от нещо, можете да се “пречупите” и да изядете наведнъж твърде голямо количество от “забранената храна”. Хапнете си от най-любимото, но бъдете умерени.


      7. Четете етикетите!


      Ако не знаете съставките на продукта (т.е. ако те не са посочени на опаковката), по-добре не рискувайте и оставете продукта в магазина. Същото се отнася и за продуктите с безкрайно много съставни компоненти. Обръщайте внимание дали са посочени калориите и съдържанието на мазнини за една порция или за цялата опаковка.

      8. Консумирайте пълнозърнест хляб!

       
      Белият хляб няма никаква стойност, докато пълнозърнестият е богат на целулоза и други полезни вещества. Той е способен да ни предпази от резките спадове в нивото на гликоза и удължава чувството за ситост.


      9. Избирайте “правилните” мазнини!


      Мазнините не винаги са вредни. Наситените мазнини действително способстват за натрупването на излишни килограми и предизвикват сърдечно-съдови заболявания, но ненаситените са полезни за организма. Можете спокойно да използвате зехтин за  подправяне на салата си. А и за приготвяне на ястия.


      10. Избягвайте “течните” калории!


      В една единствена чаша кола се съдържа твърде много захар. Всеки ден в стомаха заедно с напитките попадат излишни калории, които не създават чувство за ситост, но способстват за добавянето на излишни килограми. Рекламата обикновено толкова добре представя тези напитки, че човек ги смята за полезни и не обръща внимание на захарта, която се съдържа в тях.


       

       
      АПОСТОЛ АПОСТОЛОВ


       
    • от Black Dragon 777
      Здравейте,миналото лято хедех на фитнес 2-3 месеца всеки ден , но от тогава не съм ходил,от тогава общо взето спрях да спортувам каквото и да е , и в резултат на това,а и на бирите , качих доста излишни килограми,и преди не бях много слабичък но сега е още повече,186 съм , 100 кг .на 18 г съм.От тренировките по футбол счупвах 2 пъти ръка и там се поолежах около 1 месец за едната и след месец два след като счупих и другата още 1 месец,след това пак започнах да си тернирам но не след дълго и глезен изкълчих и там още 1 месец отиде ... и се докарах до това положение .. Та искам да попитам сега ще започвам да ходя на фитнес сериозно не за месец,два,дали да взимам елкарнитин и да бягам докато не смъкна поне 20 кг(или пове4е,колкото се налага)  и след това да почвам за мусколи и оформяне да работя . Или направо да си почвам за мусколи тренировки.Нищо не разбирам и затова ви моля за помощ .Благодаря ви предварително !
    • от Epuk Bogdanov
      Много хора на днешно време спазват хранител режим. Проблема с наднорменото тегло е голям за много хора. Има няколко причини които от които идват проблемите с теглото. Хората на днешно време отделят много малко време за спорт, който е изключително полезен за здравето на човека. Хубаво е на човек и малко време да му остане за спорт, нека не го пропуска а напротив трябва да спортува. Спорта дава сила на организма подобрява имунитета на човека. Човек има ли желание дори на работното място може с упражнения пак да е във форма. Некачествените храни също водят до затлъстяване.Стресът също води до по голям апетит и от там става лошо. Хубаво е човек да си изгради хранителен режим. Трябва да се храним с повече зеленчуци и плодове в които има важни съставки за организма ни. Пържените храни, полуфабрикатите, храните богати на мазнини, трябва просто да ги отбягваме. Хубаво е човек да се храни по често през деня. Много хора през деня не се хранят а вечерта наваксват с огромно количество храна и алкохол, това е много вредно храната вечер не успява организма да я усвои което не е добре. Сутрин трябва задължително да се закусва и през деня човек поемайки храна на малки порции организма успява да усвои от храната и преработи.Човек напълнява и почва да спазва различни диети. За борба с килограмите най добрия вариант е спорт и често хранене с полезна храна през деня. Полезните храни са зеленчуци, плодове,мляко всички храни с по малко мазнини. Веднъж човек отслабнал след спазване на хранителен режим той задължително трябва да продължи с него. Много хора прекратяват спазването му и в последствие се връщат към стария начин на хранене. Това води до бързо натрупване на старите килограми дори и в повече. Постоянството на спазване на хранителния режим също е много важно нещо. Човек веднъж отслабнал вижда предимството на хубавото и здраво тяло. Алкохола също е вреден в по големи количества, препоръчително е вечер по една малка чаша ободрява организма.И така спорт,полезни храни често поемани през деня,малко количество алкохол,спазване на хранителен режим водят до здрав дух и здраво тяло.
    • от Elisaweta
      Здравейте! Работя на компютър, спрях цигарите, никаква активност и стигнах до 90кг. (жена; 21г.), но сега ми се налага да отслабна светкавично... Запозната съм с риска от рязкото отслабване, но ми е жизненоважно. Пускам тази тема за да попитам как да го направя без да забавя метаболизма си? Аз си мислех да карам 3 дни на вода, 1 ден да приема 1200-1500 кал. и отново 3 дни глад - 2 месеца. След това ще продължа храненето си главно с 80% плодове и зеленчуци. Мога да тренирам всеки ден у дома. Имам вело, гирички (3кг.) ластици и т.н. Неща, които хващат прах. Моля за помощ!
  • Разглеждащи в момента   0 потребители

    Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.

  • Дарение

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.