Премини към съдържанието

Препоръчан отговор


Здравейте, днес ми смениха модема. Не знам дали е от това или от нещо друго, но като се опитам да отворя сайта google.com ми отваря my.contact.bg. Настроих браузъра да ме пита, ако се наложи пренасочване към друг сайт, обаче нищо не излезна, явно не е пренасочване. Прикачвам файл, за да се види как на google.com ми се показва логото на my.contact,bg (не съм сигурен как се казва :D )

Надявам се съм уцелил раздела. :D

 

 

post-328409-0-53990400-1389997398_thumb.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Гост

Здравейте, днес ми смениха модема. Не знам дали е от това или от нещо друго, но като се опитам да отворя сайта google.com ми отваря my.contact.bg. Настроих браузъра да ме пита, ако се наложи пренасочване към друг сайт, обаче нищо не излезна, явно не е пренасочване. Прикачвам файл, за да се види как на google.com ми се показва логото на my.contact,bg (не съм сигурен как се казва :D )

Надявам се съм уцелил раздела. :D

Погледни в настройките на браузера. Ето ти картинка.

Редактирано от Гост (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Здравейте, днес ми смениха модема. Не знам дали е от това или от нещо друго, но като се опитам да отворя сайта google.com ми отваря my.contact.bg. Настроих браузъра да ме пита, ако се наложи пренасочване към друг сайт, обаче нищо не излезна, явно не е пренасочване. Прикачвам файл, за да се види как на google.com ми се показва логото на my.contact,bg (не съм сигурен как се казва :D )

Надявам се съм уцелил раздела. :D

 

Когато се опитвам да отворя страница, единствено my.contact.bg се отваря. Какво да направя?

Този проблем е резултат от промяна на настройките на Вашия модем. За да възстановите Вашата връзка, моля, въведете Вашите текущи VIVACOM Net потребителско име и парола. Ако след това връзката не се възстанови, моля, свържете се с Обслужване на клиенти, по всяко време на номер:

123  ако сте частен клиент

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ако ти се отваря само my.contact.bg или модема не е активиран или браузъра ти се е кеширал. Ако е първия вариант може да си активираш модема чрез потребителско име и парола от договора или да се обадиш на 123 да ти го активират дистанционно. Ако е втория вариант просто трябва да изтриеш кеш паметта на съответния браузър и да рестартираш компютър и модем.

  • Харесва ми 2

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Проблемът се появяваше, само когато се опитвах да отворя google.com. След изчистване на кеша се оправи. Благодаря за съвета :)


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

Регистрирайте се

Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

Нова регистрация

Вход

Имате регистрация? Влезте от тук.

Вход

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.