Премини към съдържанието
15 години Kaldata.com – време е да почерпим! Прочети още... ×

Препоръчан отговор


Здравейте проблема е следния. След като закупих въпросния СМОТАН рутер Tenda W316R и го монтирах в къщи , започнах да имам постоянно проблем с отварянето на страници на настолния компютър. Свързал съм си компа към рутера чрез кабел , а безжичната мрежа ползвам от време на време заради лаптопа и таблета. Интернета на настолния компютър след като го свързах към рутера като цяло през повечето време е добър, НО да кажем на 2-3 минути , за около половин -1 минута направо все едно изчезва....почва едно мъчене на зараждането на страници, чуди се сумати време докато ги отвори (все едно временно е спрял нета) и да кажем след около минута всичко се оправя. Лошото е че проблема се появява доста често и тва е изключително дразнещо .........направо ме изкарва от нерви на моменти. В моментите  в които не може да отвори дадена страница , Бит Комета си показва че си теглят от мен, скаипа ми работи....абе с други думи уж си имам връзка. Като въпросния Биткомет съм го ограничил и повече от 1,5МБ/с не теглят от мен. Но странно е защо се появява тоя проблем. Лошото е че немога да вържа вече директно кабела към настолния компютър защото трябва да звъня на доставчика за интернета ми че да ми сменя мак адрес или нещо подобно.

Та не съм много наясно с тази и материя и въпроса ми е има някакъв начин чрез настроиките на рутера да се отстрани този проблем, защото ползвам интернета главно на настолния копмютър. ??? Мерси предварително!

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

1. Пробвайте със спрян биткомет дали ще има такива проблеми.

2. Пробвайте да включите кабела в друг порт на рутера (имате 4 за локалната мрежа)

3. Пробвайте друг кабел ако имате наличен.

 

Аз предполагам, че рутера не смогва на заявките от биткомета от време на време и за това се проявява този проблем. Ако това е ситуацията или трябва да ограничите броя на връзките към интернет от опциите в биткомета или да си потърсите по качествен рутер.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

1. Пробвайте със спрян биткомет дали ще има такива проблеми.

2. Пробвайте да включите кабела в друг порт на рутера (имате 4 за локалната мрежа)

3. Пробвайте друг кабел ако имате наличен.

 

Аз предполагам, че рутера не смогва на заявките от биткомета от време на време и за това се проявява този проблем. Ако това е ситуацията или трябва да ограничите броя на връзките към интернет от опциите в биткомета или да си потърсите по качествен рутер.

Пробвах с друг порт но не става. Как да огранича броя на връзките към интернет от опциите на Бит комета???

Благодаря за бързия отговор !!!

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Пробвах с друг порт но не става. Как да огранича броя на връзките към интернет от опциите на Бит комета???

Благодаря за бързия отговор !!!

Не мога да ти отговоря с точност. Нямам инсталиран такъв. От години ползвам Vuze. Изчакай някой с биткомет да се включи в темата. А през това време може да пробваш ако го спреш дали ще се проявява същия проблем.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

да пробвам от около половин час съм спрял Бит комета и този проблем го няма. Кажете има ли начин чрез промяна настроиките на програмата да се оправи без да го спирам? 

Мерси още веднъж!


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

моля за помощ , как да оправя настройките на този биткомет че да не ми пречи на отварянето на страници ?????

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

Регистрирайте се

Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

Нова регистрация

Вход

Имате регистрация? Влезте от тук.

Вход

  • Подобни теми

    • от Bokeem
      Здравейте, значи моят проблем като цяло не ми пречи на работата , но със сигурност е налице такъв. Та става въпрос за индикатора интернет статус (земното кълбо), който е на самия рутер . Постоянно мига в оранжев цвят
      в PDFа е описано като 'amber blinking' , състоянието е - Router is attempting to connect to the internet ), а трябва да свети като останалите - синя икона без мигания. Като резултат в менюто на рутера дава (No Connection),но интернет си има и си работи безупречно.
      Четох по форуми...като цяло коментара е че няма проблем, но по този начин в log файла на за SYSTEM LOG дава само едно и също въпреки нормалното сърфиране -  а именно :
      Internet verification fail => Fri Mar 16 01:00:32 2018
      Internet verification fail => Fri Mar 16 01:00:58 2018
      internet verification fail => Fri Mar 16 01:01:22 2018
      Internet verification fail => Fri Mar 16 01:01:48 2018
      Internet verification fail => Fri Mar 16 01:02:11 2018
      Internet verification fail => Fri Mar 16 01:02:37 2018
      Internet verification fail => Fri Mar 16 01:03:02 2018
      Internet verification fail => Fri Mar 16 01:03:28 2018
      Internet verification fail => Fri Mar 16 01:03:54 2018
      Де факто рутера и "модема" в който е интернет кабела не се сработват нещо като хората. Ситуацията продължава близо месец, иконата така си мига в оранжево нонстоп 24/7... На известен интервал от време за кратко става синя, но е за 2-3 секунди и пак продължава оранжево мигане... Пробвал съм рестарти, ресет, вадене на кабели - няма ефект. Веднъж звънях на доставчика, но както и очаквах - като казах че нета си работи и оня ми вика "Проблема не е от нас... Няма какво да ресетна от тук, или да променям..."                   С последния фърмуер съм - 5.000
      някакви идеи ????
       
    • от iconi95
      Здравейте!
      До този момент ползвам услугите на варненският интернет доставчик TCV, ако това има значение, но напоследък имам едни spike-ове, които не се забелязват по време на браузинг, а по-скоро по време на геймнинга. Тези падения се оправят временно при рестарт на рутера, а от скоро вече и от това не се оправя. Направих и ъпдейт на фърмуера на рутера, белким нещо се промени - нищо. Хммм.., а защо не свържа направо ЛАН кабела към компютъра, лишавайки се от функциите на рутера? Устройва ме, така и направих. Свързах кабела,  (забравих да вметна, че до сега съм използвал интернетът безжично) влязох в IPv4 настройките, за да въведа предоставените ми от доставчика данни, а именно IP адрес, net mask, gateway и DNS и .. нищо - изписва ми неидентифицирана мрежа. Моля, помагайте!
    • от eysan
      Добър вечер.
      Мога ли да помоля за съвет относно нов рутер?
      Старият ми 1043N вече не може да поема трафика и често се налага рестартиране, пък и доста от устройствата у дома са с 5 ghz-ва свързаност, така че реших да се възползвам от новите технологии.
      Нужно ми е нещо стабилно до 200 лева.
      - AC свързаност.
      - Гигабитови портове.
      - Да покрива поне 150 кв.м. апартамент (сегашният ми ТП-Линк се справя добре поне с покритието).
      - ЮСБ, колкото повече, толкова повече.
      - Да поема спокойно трафика на поне 20 устройства (Десктопи свързани по лан, принтер, лаптопи, телефони, ТВ-та, ТВ боксове, екстендери, конзоли), като поне три от тях се използват за онлайн филми (естествено рядко всички са он-лайн по едно и също време).
      Въобще има ли  такъв чуден хардуер за тези пари, или трябва да се бръкна по-дълбоко?
      Благодаря предварително за всички препоръки.
      Приятна вечер.
    • от terrawar
      Здравейте,  рутерът ми се брикна наскоро, моделът е TP-Link Archer C7 v2, една сутрин просто се изключи и започна да се ресетва сам постоянно.
      Пробвах да го дебрикна с TFTP сървър - не става, пробвах и със serial връзка - успях да го флашна с DD-WRT, но ресетването не спира.
       
      Да знаете случайно кой разбира от тези настройки/ремонти за София?
    • от Ангел Богатинов
      Здравейте,
      От известно време имах проблем със стария рутер - губеше се мрежата или при стартиране на копа, след като не е бил ползван няколко дни, трябваше да се чака по 10-20 мин. за връзка.
      Смених рутера, защото мислих, че проблема е в него. Сега съм с TP-LINK TL-WR841N(EU). В началото всичко беше на ред, но няма и два месеца започна да се губи безжичната връзка. Реших, че локалния комп. може да създава проблем, за това го вкл. в допълнителния порт на медията. И отново се повтори същия проблем - ако локалния комп. не работи след няколко часа прекъсва връзката към рутера.
      Днес се оказа, че рутера не отчита връзка с интернет, а компа да. Проверих WAN порта на рутера - работи и не изгорял. Рестартирах до фабрични - нищо. Ъпдейтнах фърмуера до последна версия - отново нищо.
      Някакви идеи къде може да е проблема?
      П.П. Тествах кабелите първо на компа после и на рутера. Свързах и лаптопа към медията - след няколко минути го разпозна и свърза, т.е. имаше връзка към мрежата. Рутера е с клониран мак от настолния комп.
  • Разглеждащи в момента   0 потребители

    Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.

  • Дарение

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.