Премини към съдържанието

Препоръчан отговор


Здравейте !Реших се и аз да напиша моя проблем тъй като прегледах доста теми и не видях хора с подобен проблем..Та.. днес си купих рутер на TP-LINK WR740N, инсталирах го на  PC-то всичко е наред.. имам си WiFi и се свързах с телефона.. Обаче лаптопа не ми позволява да се свържа към мрежата. До името на мрежата има един червен Х.. Пробвах какво ли не.. сумати време търсих и не намирам решение.. (модела на лаптопа е DELL INSPIRON N5010).. Та ако някой може да ми отдели време и да ми обясни как да се оправя ще бъда адски благодарен.. :)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Провери дали си си включил безжичната карта на лаптопа. Също така виж да не си инсталирал допълнителен софтуер, с който работи безжичната карта.

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

По-скоро в уиндоуса са запазени грешни настройки за мрежа с това име.

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Провери дали си си включил безжичната карта на лаптопа. Също така виж да не си инсталирал допълнителен софтуер, с който работи безжичната карта.

Ако ми обясниш как да проверя това... Само да кажа че без проблем се свързвам с други мрежи..

 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ако ми обясниш как да проверя това... Само да кажа че без проблем се свързвам с други мрежи..

Колегата ScD е прав. Кой е настройвал рутера? Имаш ли достъо до него. Безжичната мрежа с парола ли е или е свободна.


  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

По-скоро в уиндоуса са запазени грешни настройки за мрежа с това име.

 

 

Колегата ScD е прав. Кой е настройвал рутера? Имаш ли достъо до него. Безжичната мрежа с парола ли е или е свободна.

Смених името. Явно преди човека който е ползвал лаптопа е бил свързан с мрежа със същото име. Благодаря ви много ;д Честно.. цял ден си блъсках главата :|

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Незнам дали тук да задам този въпрос,но ще опитам и ще бъда благодарен ако ми отговорите!?  Купих си KINAMAX TS-9900 wi-fi усилвател,прехваща много мрежи но само две са свободни/некодирани/ но лаптопа ми /HP 620/ не мозе да се свърже-по точно уиндолс неможе да се свърже-така исписва!? Проверих мрежовата карта и нейният драйвър-дава че работи добре,с програмата за отстраняване на неисправности ми показва- проблем с мрежов адаптер или точка на достъп,и нещо свързано с DNS! Имам НОКИА Х-тя ги улавя всички!??-какво не е наред? Благодаря!

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

Регистрирайте се

Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

Нова регистрация

Вход

Имате регистрация? Влезте от тук.

Вход

  • Разглеждащи това в момента   0 потребители

    Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.

  • Подобни теми

    • от Людмил Йотов
      Здравейте, добри хора! 
      Като за начало искам да се извиня, ако темата ми е в грешния раздел! 
       
      Казусът е следния ; снощи вечерта, както си играя LoL и лаптопа просто изгасна. Помислих си, че е спрял тока, но всичко друго работеше. Махнах батерията и пробвах да го пусна, но греда. Когато обаче махнах жак-а за зарядното забелязах, че е доста хлабав, а и в ъгъла, където се пъха жака явно са ми се откачили щипките, защото при отваряне и затваряне се чува едно "тракане" 
      Мисълта ми е дали е възможно самия жак отвътре да се е разместил или повредил, или направо дъното се е предало? 
      При опит да го включа няма никакви светлини, дори и мишката не свети /която си свети постоянно, дори и да е затворен лаптопа/ - лаптопа е сръвнително нов, на около 3 години Lenovo G70-70
       
      ПП.
      На ясно съм, че лаптопа на 99% е за сървиз, просто искам да видя вашите мнения, като много по компетентни от мен и да си направя сметка с колко пари ще трябва да се изхвърля... 
      Поздрави! 
    • от Klin411
      Здравейте имам рутер TP-LINK Archer C2 AC900. Тази сутрин ми светна лампичката за интернета в оранжево и няма интернет... какво означава като светне в оранжево?

    • от Gust123
      Може ли да се смени процесора?
    • от barbuncela
      Здравейте!  Не знам какво да правя!
      Имам два лаптопа, единия в стаята, другия в кухнята. Рутера преди време го смениха тези от Мтел, някакъв HUAWEI, нямам достъп до него. От известно време този в кухнята започна да губи сигнала. Излиза удивителна на иконката за мрежата. Забранявам адаптора на WI-FI, разрешавам го, оправи се, кара няколко минути и пак удивителна! Хванах се за драйверите...и по-стари, и по нови, никаква промяна. Помислих си...мамка му хардуер! Сложих една флашка WI-FI, работи на пушка! Лаптопа е на три метра от рутера, през вратата на кухнята, стени няма.Другия лаптоп в стаята на около 5-6 метра през стената, няма проблем. Преди няколко дена спря нета, някакъв проблем...Реших да се вържа с тоя на съседа...Правим си тази услуга когато някой не си е платил сметката!    Хвана веднага. На 15 метра през 4 стени панел. По едно време нещо се сетих, махнах флашката и включих неговият си WI-FI. Моментално свърза, без проблем! И си работи! Пуснаха нета. Въртях антените на моя, нищо и половина. А онзи в стаята си работи.
      Естествено се обаждам На Мтел и обяснявам случката. Слушах 5 минути музика, обажда ми се мацката и ми обяснява, че са проверили, да включа и изключа рутера и т.н. Тоя номер съм го правила много пъти не става. При тях всичко било наред!?   Тръгна нета за около час и пак удивителната!   Пак се обадих, пак същото, при тях проблем нямало?!?! С този на съседа връзва моментално хем е доста далече!
      Тая сутрин кара 30 минути, и сега съм пак с флашката! Домашния комп дето си е с кабел от рутера, проблем също няма! 
       Не знам какво да правя?                                                                
  • Дарение

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.