Премини към съдържанието
chuvajhujo

проблем със сканиране с принтер IR2520

Препоръчан отговор


Здравейте,

 

Може ли някой да помогне как да накараме този проклет принтер да сканира?

Не можах да пусна сканиране като процес изобщо - нито от самата машина нито отдалечено от компютър.

Следвам всички инструкции но .... 

 

 

Постоянно дава грешка 9001  каквото и да значи тя.

 

Предварително благодаря!

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Здравейте,

 

Може ли някой да помогне как да накараме този проклет принтер да сканира?

Не можах да пусна сканиране като процес изобщо - нито от самата машина нито отдалечено от компютър.

Следвам всички инструкции но .... 

 

 

Постоянно дава грешка 9001  каквото и да значи тя.

 

Предварително благодаря!

От съпорта на Канон какво казват за тази грешка?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

От съпорта на Канон какво казват за тази грешка?

Майната им на Canon! Вместо да пишат на 100 езика да не хвърляме касетите, а да ги рециклираме и как да си включим кабела в контакта да бяха написали как да я пуснем в действие.

Уж всичко работи, но преклетата машина не се вижда в мрежата. Печата, но скенета не помръдва, дори от самата машина не сканира /по-скоро може би не знаем как да го пуснем и настроим/ Не допускам, че не работи.... все пак е чисто нова..

Четем упътвания, гласим менюта - Не та НЕ! Отпопържах си!

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Майната им на Canon! Вместо да пишат на 100 езика да не хвърляме касетите, а да ги рециклираме и как да си включим кабела в контакта да бяха написали как да я пуснем в действие.

Уж всичко работи, но преклетата машина не се вижда в мрежата. Печата, но скенета не помръдва, дори от самата машина не сканира /по-скоро може би не знаем как да го пуснем и настроим/ Не допускам, че не работи.... все пак е чисто нова..

Четем упътвания, гласим менюта - Не та НЕ! Отпопържах си!

бе то аз на работата имам малко скенерче на канон, помня че имаше една лента, която се махаше, или ключ, който трябва да се включи преди да се ползва скенера?

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Майната им на Canon! Вместо да пишат на 100 езика да не хвърляме касетите, а да ги рециклираме и как да си включим кабела в контакта да бяха написали как да я пуснем в действие.

Уж всичко работи, но преклетата машина не се вижда в мрежата. Печата, но скенета не помръдва, дори от самата машина не сканира /по-скоро може би не знаем как да го пуснем и настроим/ Не допускам, че не работи.... все пак е чисто нова..

Четем упътвания, гласим менюта - Не та НЕ! Отпопържах си!

А вие прочетохте ли всички ръковоства или карате на принципа: пробвам три пъти, ако не става че та документацията?


  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

;) Търси , търси да не би да има механично блокиране на скенера :D

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
публикувано (редактирано)

Ако наистина сте закупили тази машина като чисто нова и то от официален реселър на Canon, от Canon ви се полага БЕЗПЛАТНА инсталация и обучение.

От кой е закупена машината ?

Освен това грешките на Canon започват с буква E - напишете точно грешката.

Също не можах да разбера - искате да пуснете сканиране от локалния компютър вързан към копира, или искате да пуснете сканиране през мрежата ?

На каква операционна система искате да го подкарате ?

Инсталирате ли Color Network ScanGear v2.71 ?

Напишете малко по-подробно стъпките...

 

PS.

Колега JONOV, много ми допада аватара ти. И аз съм крайно недоволен от Blizoo... но това е една друга тема... :)

Редактирано от Sofronii (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

 

PS.

Колега JONOV, много ми допада аватара ти. И аз съм крайно недоволен от Blizoo... но това е една друга тема... :)

Доста съм си изпатил :(:offtopic_s:

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ако наистина сте закупили тази машина като чисто нова и то от официален реселър на Canon, от Canon ви се полага БЕЗПЛАТНА инсталация и обучение.

От кой е закупена машината ?

Освен това грешките на Canon започват с буква E - напишете точно грешката.

Също не можах да разбера - искате да пуснете сканиране от локалния компютър вързан към копира, или искате да пуснете сканиране през мрежата ?

На каква операционна система искате да го подкарате ?

Инсталирате ли Color Network ScanGear v2.71 ?

Напишете малко по-подробно стъпките...

 

PS.

Колега JONOV, много ми допада аватара ти. И аз съм крайно недоволен от Blizoo... но това е една друга тема... :)

Да, машината е закупена чисто нова от фирма "Вали". Четохме всички инструкции и правим точно каквото пише, но въпреки това не се получава. Имаме подобна, но по-малка машина, която също като тази е включена в мрежата с UTP кабел и се разпознава по IP address. Незнайно защо настройваме на машината 192.168.3.206 - тя обаче упорито казва, че е на 192.168.3.204. Приехме това и печата тръгна. За разлика обаче от малката машина 5900, която се вижда в мрежата тази не се появява по никакъв начин. Нормално би било когато тръгнеш да я инсталираш на компютър да се види като мрежов принтер и да се разпознае и инсталира. Тук ощаче не става. Само след като сложиш оригиналния диск и тръгнеш да инсталираш тогава ти дава да създадеш порт и там указвам IP addressa и всичко е "6" - печата няма проблем  / въпреки това пак не се вижда като устройство в мрежата/.  

Програмата, за която питате също инсталирахме, пускаме, настройваме - казва, че и принтера и скенера са "ОК" - пускаш да сканира -> "дърво"  -> " Internal error 9001" И с това всичко приключва. Правих го поне на 6 компютъра в мрежата и все един и същи резултат. Пробвах и на Windows XP и на Windows 7 -> все тая.

Само ще добавя, че и от самата машина не успяваме да сканираме! избираш режим "сканиране" натискаш бутона -> нищо. Нито помръдва, нито изпищява - нищо. Нито на отдалечено сканиране, нито на близко.

Всичко каквото знаех направих, но без резултат и затова се обръщам за помощ. Може и други да са се сблъсквали с такъв проблем.

Купухме и оригинално устройства за ADF  и сменяха капака отгоре. С него ли нещо не се харесват, но поне нещо да изпише на нея, да изпищи ..... - нищо!

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

А защо не повикате колегите от Вали да ви помогнат ? Не вярвам да ви откажат.

От Горна Оряховица ли сте ? Там ли е машината ?

 

Иначе за win 7 е хубаво да пуснеш Color Network Scangear v2.71 в Windows XP compatibility mode.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
 

Така направихме - обадихме се и другата седмица ще дойдат. Все пак Благодаря както за отделеното време така и за съветите. Благодаря!

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

Регистрирайте се

Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

Нова регистрация

Вход

Имате регистрация? Влезте от тук.

Вход

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.