Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Архивирана тема

Темата е твърде стара и е архивирана. Не можете да добавяте нови отговори в нея, но винаги можете да публикувате нова тема, в която да продължи дискусията. Регистрирайте се или влезте във вашия профил за да публикувате нова тема.

Препоръчан отговор


Здравеите! Темата може и да се повтаря, но ще попитам. Имам проблем с една флашка за мобилен интернет взета от Глобул. Закъснях със сметката и сега ми казват, че трябва да платя неустойка в размер на 200лв. Струва ми се смешно за сметка 15лв да има такава голяма неустойка. Та въпроса ми е може ли да се избегне ярез жалба или плащане само на сметката, и ако не, може ли да се плати неустойката на вноски?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

К`ва е тая неустойка бе? Ти да няма да купуваш целия глобул, че да ти искат такива пари?

Обикновено неустойки има при предсрочно прекратяване на договор.

Нещо те пързалят. Виж си внимателно в договора най-малките букви какво пише за неустойка и в какви случай се плаща?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Можеш да платинш неустойките на вноски :)Не се учудвай, все пак живеем в България всичко е възможно ;)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

В повечето договори за мобилни услуги има стандартно условие: Операторът има право да прекрати едностранно договора по твоя вина, ако не си плащаш сметките навреме. Като при това му дължиш месечните такси до крайния срок, посочен в договора.

Провери си дали и при теб е така.

 

ПП. Знам за случай, в който Глобул са прекратили по този начин договор с клиент, дължащ 1 ст.  :shock11:

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Гост

Здравеите! Темата може и да се повтаря, но ще попитам. Имам проблем с една флашка за мобилен интернет взета от Глобул. Закъснях със сметката и сега ми казват, че трябва да платя неустойка в размер на 200лв. Струва ми се смешно за сметка 15лв да има такава голяма неустойка. Та въпроса ми е може ли да се избегне ярез жалба или плащане само на сметката, и ако не, може ли да се плати неустойката на вноски?

"Закъснях със сметката и сега ми казват, че трябва да платя неустойка в размер на 200лв."

Вие сте закъснял със сметката но тенденциозно ли не сте написал с колко време сте закъснял" Задавайте си въпроса  сус всички уточнения и от Ваша страна. Иначе съдим понякога операторите за неща, в които нямат вина. И това са Ваши и на оператора отношения, а не на форума.


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

ПП. Знам за случай, в който Глобул са прекратили по този начин договор с клиент, дължащ 1 ст.  :shock11:

 

Много мъка има по тоя свят... Тези са трагичен случай. Аз също имам горчив опит с тях, но не е със сметки или подобни, а чисто технически проблеми с пращането на смс-и в 4.00 часа сутрин в продължение на месец, след което с кеф хвърлих картата на жена ми в кофата. Тотални некадърници. Слаба мрежа с безумно покритие или по-скоро липса на такова дори и в големите градове, високо цени, посредствен съпорт, не ми се изброява. Не знам как все още има хора, които им се връзват, но народ всякакъв...

 

Що се отнася до неустойките и това, което пита автора - договора си е договор, но той не е със силата на закон. Имам предвид, че много често дори и доброволно подписан договор м/у две страни, ако не е законосъобразен си отпада в съда като стой та гледай и това без да се гледа казуса по същество.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

×
×
  • Добави ново...