Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Архивирана тема

Темата е твърде стара и е архивирана. Не можете да добавяте нови отговори в нея, но винаги можете да публикувате нова тема, в която да продължи дискусията. Регистрирайте се или влезте във вашия профил за да публикувате нова тема.

Slayer90

Проблем с XP мисля, че е вирус

Препоръчан отговор

Здравейте..! Не знам дали знаете но операционната ви система е спряна от поддръжка от  един месец...или Windows XP е вече в историята..!

 

Публикувано изображение Изтеглете прикачения файл и го запазете там, където сте свалили FRST.exe =>  fixlist.txt
Стартирайте отново FRST.exe и натиснете бутона Fix веднъж и изчакайте.
Ще се създаде нов лог файла FixLog.txt. Прикачете съдържанието му в следващия си коментар.

 

 

Публикувано изображение  Моля, изтеглете Malwarebytes Anti -Malware и го запомнете на вашия работен плот .
  Кликнете два пъти върху mbam-setup-consumer-2.0.0.1000.exe и следвайте инструкциите, за да инсталирате програмата .
  В краяна инсатлацията  , трябва да има отметка на следното :

  • [*]Launch Malwarebytes Anti-Malware (Стартиране на Malwarebytes Anti -Malware) [*]14-дневен пробен период  е предварително избран . Можете да премахнете отметката от това, ако желаете, това няма да се ограничи възможностите за сканиране и премахване на програмата.

Щракнете върху Finish.

  • [*]В секцията
Settings = > Detection and Protection => Detection Options, се поставя отметка в квадратчето 'Scan for rootkits'. [*]В главния прозорец на програмата , щракнете върху 'Update Now' [*]След актуализацията завърши, кликнете на бутона " 'Scan Now  " . [*]Ако има налична актуализация , щракнете върху бутона Update Now button . [*]Ще стартира Threat Scan. [*]Когато сканирането приключи, ако има някакви открити зарази , щракнете върху Apply Actions за да се позволи на Mbam да почисти засеченото. . [*]В повечето случаи , ще се изиска рестартиране [*]   След рестарта ,стартирайте Mbam още веднъж. [*]   Кликнете на History tab > Application Logs . [*]   Кликнете два пъти върху реда , който показва датата и часа на сканирането . [*]   Кликнете върху " Copy да Clipboard " [*]   Поставете  съдържанието на клипборда в следващия си  отговор. 

 

 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Malwarebytes Anti-Malware
www.malwarebytes.org
 
Scan Date: 21.4.2014 г.
Scan Time: 21:52:59
Logfile: 
Administrator: Yes
 
Version: 2.00.1.1004
Malware Database: v2014.04.21.05
Rootkit Database: v2014.03.27.01
License: Free
Malware Protection: Disabled
Malicious Website Protection: Disabled
Chameleon: Disabled
 
OS: Windows XP Service Pack 2
CPU: x86
File System: NTFS
User: dinko
 
Scan Type: Threat Scan
Result: Completed
Objects Scanned: 222598
Time Elapsed: 11 min, 58 sec
 
Memory: Enabled
Startup: Enabled
Filesystem: Enabled
Archives: Enabled
Rootkits: Enabled
Deep Rootkit Scan: Enabled
Shuriken: Enabled
PUP: Enabled
PUM: Enabled
 
Processes: 0
(No malicious items detected)
 
Modules: 0
(No malicious items detected)
 
Registry Keys: 0
(No malicious items detected)
 
Registry Values: 0
(No malicious items detected)
 
Registry Data: 3
PUM.Disabled.SecurityCenter, HKLMSOFTWAREMICROSOFTSECURITY CENTER|AntiVirusDisableNotify, 1, Good: (0), Bad: (1),Replaced,[659b5ba5bb452dd320baa3812dd7af51]
PUM.Disabled.SecurityCenter, HKLMSOFTWAREMICROSOFTSECURITY CENTER|FirewallDisableNotify, 1, Good: (0), Bad: (1),Replaced,[c63af50b08f8659bbd1e64c007fdd927]
PUM.Disabled.SecurityCenter, HKLMSOFTWAREMICROSOFTSECURITY CENTER|UpdatesDisableNotify, 1, Good: (0), Bad: (1),Replaced,[649c748c30d0cf31cb1139ebd72df808]
 
Folders: 0
(No malicious items detected)
 
Files: 0
(No malicious items detected)
 
Physical Sectors: 0
(No malicious items detected)
 
 
(end)

Fixlog.txt


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Преди да пристъпим към следващи стъпки горещо препоръчвам да инсталирате Windows XP Service Pack 3 RTM Build 5512 !Стартирайте файла и следвайте инструкциите докато се инсталира. Ще последва рестарт и след това можете да изтриете exe файла.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Публикувано изображение Изтеглете ComboFix Публикувано изображение от тук и го запазете на десктопа си.
How to use ComboFix
Публикувано изображение Изключете вашата антивирусна и антишпионска програма, обикновено това става чрез натискане на десния бутон на мишката върху иконата на програма в системния трей.
Бележка: Ако не можете я спрете или не сте сигурни коя програма да изключите, моля прегледайте информацията от този линк: How to disable your security applications by amateur
Публикувано изображение Стартирайте Combo-Fix.com Публикувано изображение и следвайте инструкциите.
Когато процесът приключи успешно, инструментът ще създаде лог файл. Моля, включете съдържанието на C:ComboFix.txt в следващия Ви коментар в тази тема.
Публикувано изображение Моля, не прикачвайте лог файла/овете от програмата, а го/ги копирайте и поставете в следващия Ви коментар в тази тема.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Копирайте текста в карето на notepad и го запазвате с име CFScript.txt на десктопа си:
 

KILLALL::File::c:windowssystem32driversepfwtdir.sysc:program filesMcAfee Security Scan3.8.141McCHSvc.exeFolder::c:documents and settingsLocalServiceApplication DataMcAfeec:documents and settingsAll UsersApplication DataMcAfee Security Scanc:documents and settingsAll UsersApplication DataMcAfeeDriver::epfwtdirMcComponentHostService

След съхранението преместете  CFScript.txt на иконата на ComboFix.exe

Публикувано изображение

Генерирания рапорт копирайте  и го поставете в следващия си коментар...!
 
 
 
 
Публикувано изображение Изтеглете Security Check (автор: screen317) от тук

  • [*]Кликнете два пъти върху
SecurityCheck.exe и следвайте инструкциите. [*]Когато програмата завърши работата си, ще се отвори един текстов документ: checkup.txt. [*]Копирайте съдържанието на checkup.txt с Копирай (Copy) и с Постави (Paste) го поставете в следващия си коментар.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Какво е положението със системата ви след процедурите..?

Наблюдавате ли проблеми..?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Досадното забиване изчезна, но ми се струва, че стана малко муден ...

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Публикувано изображение Изтеглете програмата: ESET Online Scanner

  • [*]Стартирайте esetsmartinstaller_enu.exe
Публикувано изображение [*]Сложете отметка на YES, I accept the Terms of Use и изберете Start:

  • [*]
Публикувано изображение

  • [*]Скенерът ще започне да изтегля компонентите, които са му необходими:

  • [*]
Публикувано изображение

Уверете се, че е премахната отметката от:

  • [*]
Remove found threats

Уверете се че са маркирани следните позиции:

  • [*]
Scan Archives

Кликнете върху Advanced Settings и маркирайте следните опции:

  • [*]
Scan for potentially unwanted applications [*]Scan for potentially unsafe applications [*]Enable Anti-Stealth Technology

Накрая изберете Start
Скенерът ще започне да изтегля последните дефиниции и ще започне сканиране на вашия компютър.
Моля, бъдете търпеливи, тъй като това може да отнеме известно време.

  • [*]След, като сканирането завърши кликнете на
List of found threats. [*]Щракнете върху Export, и запишете файла на вашия работен плот с  име  ESETScan. Копирайте съдържанието на този доклад, в следващия си отговор. [*]Изберете бутона Back. [*]Изберете бутона Finish.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
C:Documents and SettingsdinkoApplication DataGRETECHGomPlayerGrLauncherTempSetup.exe Win32/OpenCandy potentially unsafe application
C:FRSTQuarantineCDocuments and SettingsdinkoLocal SettingsTempAskToolbarInstaller.exe.xBAD a variant of Win32/Bundled.Toolbar.Ask potentially unsafe application
C:FRSTQuarantineCDocuments and SettingsdinkoLocal SettingsTempsetup.exe.xBAD a variant of Win32/Bundled.Toolbar.Ask potentially unsafe application
D:igriO&O DiskRecovery v6.0.6236Keygenkeygen.exe a variant of Win32/Keygen.DD potentially unsafe application
D:PROGRAMIUniblue.Spy.Eraser.v2.0.1.1530spyeraser.exe a variant of Win32/UbSpyEraser potentially unwanted application

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Копирайте текста в карето на notepad и го запазвате с име CFScript.txt на десктопа си:
 

KILLALL::File::C:Documents and SettingsdinkoApplication DataGRETECHGomPlayerGrLauncherTempSetup.exe 

След съхранението преместете  CFScript.txt на иконата на ComboFix.exe

Публикувано изображение

Генерирания рапорт копирайте  и го поставете в следващия си коментар...!

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Имате ли нужда все още от помощ..?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Здравейте..!

 

Деинсталирайте ComboFix така:

  • [*]Натиснете Start ==> Run ==> въведете командата
Combofix /Uninstall ==> OK

  • [*]
Публикувано изображение

  • [*]Моля, следвайте инструкциите, за да деинсталирате ComboFix. Ще получите съобщение, в което се казва ComboFix е деинсталиран успешно.

 

Изтеглете следния файл и го запазете в папката от която стартирахте FRST.exe.
Стартирайте FRST.exe и натиснете бутона Fix веднъж!
След като приключи публикувайте лог файла - fixlog.txt, който ще се създаде след работата. Той трябва да изтрие карантинната папка на инструмента разположена в C:FRSTQuarantine.

 

Изтеглете Delfix.exe и го стартирайте. Сложете отметка пред Remove disinfection tools и след това натиснете бутона Run
Инструмента ще се самоизтрие след като приключи своята задача!

 

 

Публикувано изображение Деинсталирайте ESET Online Scaner.

  • [*]
Start => Run, въведете control appwiz.cpl в полето.След това натиснете ENTER. [*]Изберете ESET Online Scanner от списъка с приложения, а след това маркирайте Remove. Aко бъдете подканени рестартирайте компютъра си.

 

Препоръчвам програмата Malwarebytes' Anti-Malware да остане на вашия компютър и периодично да сканирате системата си с нея (поне един -два пъти в седмицата),като не забравяйте да обновите дефинициите и преди всяко сканиране..!

 

Ако има инструменти, папки или логове от използваните от нас неща и те не са се изтрили при горе-споменатите процедури, ги изтрийте ръчно.

 

Ако няма друго,маркиран случая за РЕШЕН. Лек ден и безопасен интернет ви пожелавам..! :)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

×
×
  • Добави ново...