Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Архивирана тема

Темата е твърде стара и е архивирана. Не можете да добавяте нови отговори в нея, но винаги можете да публикувате нова тема, в която да продължи дискусията. Регистрирайте се или влезте във вашия профил за да публикувате нова тема.

lannister

2 Сини екрана за 3 дни.

Препоръчан отговор


Преди 2 дни получих син екран с този код:0х00000024.Не се притесних,защото се случва на всички и просто си рестартирах компютъра.Днес получих просто черен екран,но когато му казах да "Идентифицира" ерора,ми излиза това:

 

Problem signature:  Problem Event Name:  BlueScreen  OS Version:  6.1.7600.2.0.0.256.48  Locale ID:  1033Additional information about the problem:  BCCode:  124  BCP1:  0000000000000000  BCP2:  FFFFFA800508A338  BCP3:  0000000000000000  BCP4:  0000000000000000  OS Version:  6_1_7600  Service Pack:  0_0  Product:  256_1Files that help describe the problem:  C:WindowsMinidump042414-20716-01.dmp  C:Users*****AppDataLocalTempWER-49233-0.sysdata.xmlRead our privacy statement online:  http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=104288&clcid=0x0409If the online privacy statement is not available, please read our privacy statement offline:  C:Windowssystem32en-USerofflps.txt 

Линк към дъмп файла.

Проблемите ми се случиха докато гледах ФБ,и Ютюб видео.Не ми се е случвало при гейминг.

От какво може да е проблема?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Преди 2 дни получих син екран с този код:0х00000024.Не се притесних,защото се случва на всички и просто си рестартирах компютъра.Днес получих просто черен екран,но когато му казах да "Идентифицира" ерора,ми излиза това:

Линк към дъмп файла.

Проблемите ми се случиха докато гледах ФБ,и Ютюб видео.Не ми се е случвало при гейминг.

От какво може да е проблема?

Помогни ми да стигна до Дъмп Файла.От този линк не можах!

И ако са повече файловете, можеш да ги архивираш, и самият архив да качиш.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Най често това се дължи на хардуерен проблем и може да е причинено от много неща. Вижте ТУК и ТУК. Какви са последните промени които сте правили преди да се появи проблема? Добавяно ли е нещо към системата? Понякога проблема може да е причинен от бъг в софтуера и да е фалшива тревога. 1. Разкачете всички компоненти, извадете и сложете процесора - след това почистете компютъра от прах и ги закачете.2. Уверете се че нямате overclock на системата и направете reset на BIOS.3. Проверете температурите.4. Направете стрес тест с Aida64 и Prime95.

5. Тествайте рамта с memtest86.

6. Обновете всички драйвери.

7. Обновете BIOS.

 

Следвайте стъпките по оказания ред и ги изпълнявайте една по една, като след всяка стъпка поработете с компютъра известно време като гледате, дали проблема ще се появи.

Пишете, ако не знаете как да изпълните някоя от горепосочените стъпки, за да ви инструктирам подробно.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Готово,поправено е.

Ами това което е във дъм файла е за хардуерна грешка.

Във такъв случай е по добре да се занесе във сервиз и там да го прегледат.

Тук във форума са малко нещата със които можем да помогнем.

Аз бих ти препоръчал да направиш тест със Prime95.

Надявам се да ни насочи към причинителя на синият екран.


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Само захранването е сменяно(От никем) В момента е Corsair VS450.

Едит:Грешката ми е 024,не 124,а като гледам те са различни грешки.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Само захранването е сменяно(От никем) В момента е Corsair VS450.

Едит:Грешката ми е 024,не 124,а като гледам те са различни грешки.

Колко време преди да се появи проблема е сменено захранването?

Файлът който сте предоставил показва че грешката е 0x00000124.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Колко време преди да се появи проблема е сменено захранването?

Файлът който сте предоставил показва че грешката е 0x00000124.

около 3 седмици.

1вият еррор ми показа 024.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

около 3 седмици.

1вият еррор ми показа 024.

Ако е имало други грешки трябва да има и други файлове в C:WidnowsMinidump. Ако виждате такива, прикачете ги.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Това ли са всичките файлове в папката Minidump? Този проблем най-често се причинява от проблеми с файловата система или лоши сектори.

Как се държи системата като цяло? Други проблеми имате ли?

 

Изпълнете следните инструкции:

 

Стъпка 1:

 

Свалете файла chkdsk.bat и го стартирайте.

Компютъра ви ще рестартира, ще направи проверка на файловата система и ще отстрани грешките ако има такива.

Проверката отнема малко време - бъдете търпеливи.

 

Стъпка 2:
Свалете Hard Disk Sentinel и го инсталирайте.
Публикувано изображение
Изберете Report>Save TXT report.
Запишете файла и го прикачете в следващия си пост.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Check-disk-а не направи нищо,просто ми рестартира компютъра?Някакви идеи имате ли?Колко ще отнеме горе долу?

Ето репорта от HD Sentinel без chkdsk.

Само да добавя,че Windows-a ми е пиратска 7ца която не е "Genuine".Може ли да е от това?

EDIT:Като гледам май видеото си заминава.Показаха се някви черни черти в горния ляв ъгъл на екрана.Температурата си е ниска(46 градуса).Клока на видео картата е на 910,та предполагам,че е фабрично клокната.

Disk report 2014 04 25.txt

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Check-disk-а не направи нищо,просто ми рестартира компютъра?Някакви идеи имате ли?Колко ще отнеме горе долу?

Ето репорта от HD Sentinel без chkdsk.

1. Харддиска ви е в добро състояние

 

2. Чекдиск би трябвало да работи. Може би заради UAC така се е получило.

Направете следното:

 

Отворете Start менюто и напишете cmd.

Кликнете с десен бутон върху него и изберете Run as administrator.

Ще ви изскочи диалогов прозорец, натиснете Yes.

В командния панел въведете следното:

cdchkdsk /f /r

Когато ви излезе запитване въведете y, натиснете Enter и рестартирайте.

 

 

 

Само да добавя,че Windows-a ми е пиратска 7ца която не е "Genuine".Може ли да е от това?

3. Съмнявам са от това да са сините екрани.

 

 

EDIT:Като гледам май видеото си заминава.Показаха се някви черни черти в горния ляв ъгъл на екрана.Температурата си е ниска(46 градуса).Клока на видео картата е на 910,та предполагам,че е фабрично клокната.

4. Дайте снимка.

 

5. Днес появявали ли са се сини екрани. Имате ли други проблеми?

 

6. Изтеглете ESET SysInspector в зависимост от версията на вашата операционна система.

 

След като стартирате програмата, натиснете I Accept.

Публикувано изображение

Изчакайте сканирането да приключи.

Публикувано изображение

Изберете File>Save Log.

Публикувано изображение

Запишете файла.

Публикувано изображение

 Прикачете го към следващия ви отговор.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Днес не съм имал сини екрани.Чертите се махнаха,след като спрях Twitch.tv.

Ето лога.

 

SysInspector.zip

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Логът е чист. В момента как работи системата ви? Имате ли някакви проблеми?
 
Обновете следните програми:

  • [*]Google Chorme [*]Adobe Falsh Player

Версията на вашата антивирусна програма е AVAST 2014 R3 SP1 и е възможно да съдиража бъгове.
Съветвам ви да я деинсталирате и да инсталирате послдната версия.

 

Също така е добре да дефрагментирате с IObit SmartDefrag.

 

Изтеглете SecurityCheck.

  • [*]
Стартирайте програмата и натиснете произволен клавиш. [*]Изчакайте програмата да сканира вашата система. [*]Когато сканирането приключи, ще ви се отвори текстови прозорец. [*]Копирайте съдържанието му и го поставете в следващия си отговор.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Извинете,че не писах,но тия дни нямам време.Пак имах еррор преди малко,беше 0х0000003B.

Някви идеи?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

1. Свалете WhoCrashed и я инсталирайте.

[*]Стартирайте програмата.

[*]Натиснете Публикувано изображение Analyze намиращ се в горният ляв ъгъл.

[*]Отворете File>Export.. и запишете файла WhoCrashedOutput.htm

[*]Прикачете го към следващия си отговор.

2. Изтеглете SecurityCheck.

[*]Стартирайте програмaта и натиснете произволен клавиш.

[*]Изчакайте програмата да сканира вашата система.

[*]Когато сканирането приключи, ще ви се отвори текстови прозорец.

[*]Копирайте съдържанието му и го поставете в следващия ви отговор.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

 

 Results of screen317's Security Check version 0.99.82  

 Windows 7  x64 (UAC is enabled)  

 Out of date service pack!!

``````````````Antivirus/Firewall Check:``````````````

 Windows Firewall Enabled!  

avast! Antivirus   

 Antivirus up to date!   

`````````Anti-malware/Other Utilities Check:`````````

  Adobe Flash Player 12.0.0.70 Flash Player out of Date!  

 Mozilla Firefox (28.0)

 Google Chrome 34.0.1847.116  

````````Process Check: objlist.exe by Laurent````````  

 AVAST Software Avast AvastSvc.exe  

 AVAST Software Avast AvastUI.exe  

`````````````````System Health check`````````````````

 Total Fragmentation on Drive C: 0%

````````````````````End of Log``````````````````````

 

System check.

WhoCrashedOutput.htm

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

1 Свалете и инсталирайте Windows 7 Service Pack .

 

2 Препоръчвам обновяваване на всички драйвери. Дайте пълна информация за вашата конфигурация.
 
3 Натиснете Windows + r, въведете mdsched и натиснете Entrer.
Публикувано изображение

  • [*]Изберете
Restert now and check for problems (recommended). [*]Компютъра ви ще се рестартира и ще започне проверка на рамта. [*]Когато проверката приключи, компютъра ви ще се рестартира отново. [*]След като се логнете, ще видите резултат от сканирането. [*]Копирайте го или го снимайте и го прикачете към следващия ви отговор.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Теста на рамта свърши,нямаше грешки по това което пишеше,но нямах лог.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Теста на рамта свърши,нямаше грешки по това което пишеше,но нямах лог.

Добре. Тогава погледнете ТУК как да намерите лога.

 

Моля дайте пълна информация за вашата конфигурация.

 

Инсталирахте ли SP1?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Няма евент.СП1 не съм инсталирал,защото нета ми е много бавен в момента и ще се тегли 3 часа,а не мога да го оставя да работи,защото бил пречел на сестра ми -.-.

Конфигурацията е:

ASRock 980DE3/U3S3

AMD FX-6300

RAM 4 GB A-DATA 1600

PowerColor Radeon HD 7850 1 GB.

WD Blue 500GB.

Corsair VS450

Delux-MGC460.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

С тази кутия може ли да видиме температурите с Speccy - http://www.piriform.com/speccy/download/standard

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

[*]Инсталирайте и обновете всички драйвери от ТУК без Utilities.

[*]Обновете и драйвера за видео.

[*]Нека включим генерирането на пълни дъмп файлове които съдържат по-подробна информация за сините екрани.

[*]Свалете ТОЗИ файл, стартирайте го, натиснете ОК и рестартирайте.

Ако  се появи но син екран, генерирайте нов доклад с WhoCrashed и го прикачете.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

×
×
  • Добави ново...