Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Архивирана тема

Темата е твърде стара и е архивирана. Не можете да добавяте нови отговори в нея, но винаги можете да публикувате нова тема, в която да продължи дискусията. Регистрирайте се или влезте във вашия профил за да публикувате нова тема.

Ramboy

Проблем с преинсталиране на Windows 7

Препоръчан отговор


Здравейте, започнах да си инсталирам Windows 7 и всичко вървеше добре, но когато стигнах до дяловете не ми се показва синият надпис с разширените опции и не мога да си форматирам хард диска.

 

http://media.snimka.bg/s1/3405/033053474-big.jpg?r=0

 

Та въпроса ми е къде е проблема? Мерси предварително. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Да не би вместо чиста инсталация,да си почнал надграждане?

Опитай с друга дистрибуция на Уиндоус.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Здравейте, започнах да си инсталирам Windows 7 и всичко вървеше добре, но когато стигнах до дяловете не ми се показва синият надпис с разширените опции и не мога да си форматирам хард диска.

 

http://media.snimka.bg/s1/3405/033053474-big.jpg?r=0

 

Та въпроса ми е къде е проблема? Мерси предварително. 

 

Пише си отдолу, какво трябва да направиш.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Съветвам те да си направиш дяла в който искаш да инсталираш в  Primary.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ще може ли да ми пишете по- подробно, защото съм новобранец?  :(


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ще може ли да ми пишете по- подробно, защото съм новобранец?  :(

 

Рестартирай компютъра и зареди от DVD-то или от флашката, които използваш за преинсталиране.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Пробвах така и с флашка, и с DVD. Windows зарежда файловете, изписва ми Starting windows  и ми излиза син екран с черна лента в левият ъгъл и колкото и да чакам си стои така.

 

http://media.snimka.bg/s1/3405/033053610-big.jpg?r=0

 

http://media.snimka.bg/s1/3405/033053612-big.jpg?r=0

 

http://media.snimka.bg/s1/3405/033053613-big.jpg?r=0

 

 

 

 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Точно лентата не си заснел,или аз нещо не съм довидял.

Според мен,имаш нужда от тестване на хардуера на машината си.

Всъщност,какво наложи преинсталацията?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Точно лентата не си заснел,или аз нещо не съм довидял.

Според мен,имаш нужда от тестване на хардуера на машината си.

Всъщност,какво наложи преинсталацията?

 

Преинсталирам го, защото започна да лаги и наистина не съм заснел лентата.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Явно "пиратката" е пипана. Затова и имаш проблем с преинсталирането виж някой, който е MSDN.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Много "пиратки" се моделират и тестват на виртуалки. Там работят, но често на живо резултата е плачевен...

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Е,трябвало да е видиш каква точно е причината за лагването.Ако все още можеш да зареждаш операционната си система,аз предлагам по-добре първо да ни кажеш какви са работните температури в покой и при натоварване.След това тествай хард-а и рам-паметта за грешки.Пък може и да се наложи да се направи една проверка за вируси.Но кажи ни каква е конфигурацията ти и при какви ситуации забеляза това лагване.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Пробвайте с друг релийз на Windows. Другото което може да опитате е: когато стигнете до въпросния екран, да изчакате няколко минути и да видите дали ще тръгне инсталацията, но това не е сигурно - би трябвало да тръгва веднага.
 
Преди да прибегнете към преинсталация, може да направите следното:

1. Изтеглете TFC и я запишете на вашия работен плот.

  • [*]
Стартирайте програма и кликнете върху Start. [*]Програмата ще затвори всички активни приложения и ще почисти компютъра от временни файлове. [*]Когато почистването приключи, натиснете ОК и вашата система ще се рестартира.

 

2. Изтеглете SecurityCheck.

  • [*]
Стартирайте програмта и натиснете произволен клавиш. [*]Изчакайте програмата да сканира вашата система. [*]Когато сканирането приключи, ще ви се отвори текстови прозорец. [*]Копирайте съдържанието му и го поставете в следващия си отговор.

 

3. Изтеглете SpeedFan и го инсталирайте.

  • [*]
стартирайтепрограмата. [*]Направете снимка на екрана и я прикачете в следващият ви пост.

Публикувано изображение

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Вероятно кофти релийз си изтеглил,не показва разширеното меню при надграждане /когато стартираш инсталацията под OS/

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
 Results of screen317's Security Check version 0.99.82  
 Windows 7 Service Pack 1 x86 (UAC is enabled)  
 Internet Explorer 10 Out of date!
``````````````Antivirus/Firewall Check:``````````````
 Windows Firewall Enabled!  
 WMI entry may not exist for antivirus; attempting automatic update.
`````````Anti-malware/Other Utilities Check:`````````
 Adobe Reader XI  
 Mozilla Firefox (28.0) 
 Google Chrome 33.0.1750.154  
 Google Chrome 34.0.1847.116  
````````Process Check: objlist.exe by Laurent````````
`````````````````System Health check`````````````````
 Total Fragmentation on Drive C:  
````````````````````End of Log``````````````````````
 
 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Температурите са добре.
Забелязвам че нямате инсталирана антивирусна програма и компютъра ви може да е заразен.
 
Изпълнете следните инструкции:
 
1. Публикувано изображение Изтеглете Malwarebytes Anti -Malware и я запазете на вашия работен плот.

  • [*]Кликнете два пъти върху
mbam-setup-consumer-2.0.1.1004.exe. [*]Инсталирайте програмата като следвате инструкциите . [*]След превключване на инсталацията отметнете :
  • [*]
Launch Malwarebytes Anti-Malware (Стартиране на Malwarebytes Anti -Malware) [*]Опцията за 14 дневен пробен период е избрана по подразбиране. Ако не желаете да тествате защитата в следващите 14 дена, махнете отметката. [*]Натиснете Finish.

[*]След като стратирате програмата:

  • [*]Отидете в
Settings > Detection and Protection > Detection Options, отметнете Scan for rootkits. [*]В главния прозорец на програмата, кликнете върху Update Now. [*]Когато актуализацията приключи, кликнете върху Scan Now. [*]Програмата ще сканира за зловреден софтуер. [*]След като сканирането приключи, натиснете върху Apply Actions. [*]Изчакайте да ви се появи прозорец в който програмата изисква рестартирт и натиснете Yes. [*]След рестарта ,стартирайте MBAM още веднъж, ако не се зареди автоматично. [*]Кликнете върху History tab > Application Logs . [*]Кликнете два пъти върху доклада с последната дата и час . [*]Кликнете върху Copy to Clipboard (копиране) . [*]Поставете доклада в следващия си отговор.

 

 

2. Изтеглете ESET SysInspector в зависимост от версията на вашата операционна система.
 
След като стартирате програмата, натиснете I Accept.
Публикувано изображение

Изчакайте сканирането да приключи.
Публикувано изображение

Изберете File>Save Log.
Публикувано изображение

Запишете файла.
Публикувано изображение
 
Прикачете го към следващия ви отговор.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Публикувано изображениеSysInspector-JOHNYKHU-PC-140426-2248.zip

 

Доклада от Launch Malwarebytes Anti-Malware без да искам го изтрих.

Нищо - сканирайте пак и поставете новия доклад, като следвате инструкциите.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Malwarebytes Anti-Malware
www.malwarebytes.org
 
Scan Date: 27.4.2014 г.
Scan Time: 10:14:18 ч.
Logfile: 
Administrator: Yes
 
Version: 2.00.1.1004
Malware Database: v2014.04.26.01
Rootkit Database: v2014.03.27.01
License: Trial
Malware Protection: Enabled
Malicious Website Protection: Enabled
Chameleon: Disabled
 
OS: Windows 7 Service Pack 1
CPU: x86
File System: NTFS
User: Johny khu
 
Scan Type: Threat Scan
Result: Completed
Objects Scanned: 218247
Time Elapsed: 10 min, 20 sec
 
Memory: Enabled
Startup: Enabled
Filesystem: Enabled
Archives: Enabled
Rootkits: Enabled
Shuriken: Enabled
PUP: Enabled
PUM: Enabled
 
Processes: 0
(No malicious items detected)
 
Modules: 0
(No malicious items detected)
 
Registry Keys: 0
(No malicious items detected)
 
Registry Values: 0
(No malicious items detected)
 
Registry Data: 0
(No malicious items detected)
 
Folders: 0
(No malicious items detected)
 
Files: 4
PUP.Optional.BuenoSearch.A, C:UsersJohny khuAppDataLocalGoogleChromeUser DataDefaultLocal Storagehttp_www.buenosearch.com_0.localstorage, Quarantined, [946ce21e847c41bf44051a62f70b6c94], 
PUP.Optional.BuenoSearch.A, C:UsersJohny khuAppDataLocalGoogleChromeUser DataDefaultLocal Storagehttp_www.buenosearch.com_0.localstorage-journal, Quarantined, [34ccbd43b64a04fcc189bac256acd12f], 
PUP.Optional.BuenoSearch.A, C:UsersJohny khuAppDataLocalGoogleChromeUser DataDefaultPreferences, Good: (), Bad: (   "homepage": "http://www.buenosearch.com/?babsrc=HP_ss&mntrId=407374EA3A8DCDFF&affID=128492&tsp=5228",), Replaced,[6f9128d808f80bf51642332918ec7a86]
PUP.Optional.BuenoSearch.A, C:UsersJohny khuAppDataLocalGoogleChromeUser DataDefaultPreferences, Good: (), Bad: (      "startup_urls": [ "http://www.buenosearch.com/?babsrc=HP_ss&mntrId=407374EA3A8DCDFF&affID=128492&tsp=5228" ],), Replaced,[ce32b54b49b7f50b5a301745a4606997]
 
Physical Sectors: 0
(No malicious items detected)
 
 
(end)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Системата ви е заразена.

В лога от Sysinspector наблюдавам наличието на ILIVID.EXE=Trojan/Backdoor и малко адуер като WinToFlash Suggestor.
Не е нещо фатално, но не трябва да бъде пренебрегнато.
Съветвам ви да се обърнете към колегите от HJT Team, тъй като само те имат правата да използват специализирани инструменти за почистване, а и са добре подготвени.
Прочетете ТАЗИ тема. Направете нова тема в ТОЗИ раздел и опишете проблема.
 
Преди това може да направите следното.

  • [*]Деинсталирайте
Ask Toolbar. [*]Обновете Adobe Reader и Google Chrome. [*]Инсталирайте Avast Free.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

×
×
  • Добави ново...