Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Боядисване на шосеен велосипед


Kolo98

Препоръчан отговор

Искам да си си боядисам колелото с някакъв тъмносив металик,обаче преди бодисването се правило нещо друго за да може боята да не се надрасквва лесно и да не се улющва.

Ще ви бъда много благодарен ако ми помогнете,защото много се стимулирах напоследък да поизляза да покарам,даже си купих ново кормило и предна капла,сега си търся и задна понеже бая я изкривих,пък каплите с които преди бях не бяха от тези тънките.Та ако може да помогнете. 

 

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Искам да си си боядисам колелото с някакъв тъмносив металик,обаче преди бодисването се правило нещо друго за да може боята да не се надрасквва лесно и да не се улющва.

Ще ви бъда много благодарен ако ми помогнете,защото много се стимулирах напоследък да поизляза да покарам,даже си купих ново кормило и предна капла,сега си търся и задна понеже бая я изкривих,пък каплите с които преди бях не бяха от тези тънките.Та ако може да помогнете. 

Ясно забрави с две думи. Дай го в някой сервиз де боядисват коли защото то да пръскаш металик не е като да боядисваш великденски яйца.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

За да не пада боята,трябва да се матира добре,с финна  шкурка (№400 или 500).После се пръска боята металик.След като изсъхне се лакира,обаче  с авто лак...Ако е разглобено и матирано предварително,в някой автосервиз,че ти го боядисат,на тънка цена.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Най-добре е прахово боядисване ,свалят се всички пластмасови и гумени неща от рамката ,боядисва се и се изпича .Така правят алуминиевата дограма,скъпо е но е много издръжливо.Металика е лесен за боядисване ,пръска се боята първо тя е матова не прави гланц после се полагат 2-3 ръце лак ,Преди всяка операция се обезпрашава и обезмаслява повърхността,ако нямаш условия дай го в сервиз няма да е кой знае колко скъпо.Предварително може да свалиш старата боя с Терминатор,за да не си играеш да шкуриш и да не ти вземат пари за подготовк.Ако не ти се дават много пари ,взимаш един спрей за 10 лева,след като свалиш старата боя нанасяш грунд ,изчакваш да изсъхне и пръскаш,трябва ти сухо помещение естествено .Успех

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Ясно забрави с две думи. Дай го в някой сервиз де боядисват коли защото то да пръскаш металик не е като да боядисваш великденски яйца.

Не там ще ми излезе скъпо.

А аз знам такива металик спреове с такъв няма ли да стане?

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Най-добре е прахово боядисване ,свалят се всички пластмасови и гумени неща от рамката ,боядисва се и се изпича .Така правят алуминиевата дограма,скъпо е но е много издръжливо.Металика е лесен за боядисване ,пръска се боята първо тя е матова не прави гланц после се полагат 2-3 ръце лак ,Преди всяка операция се обезпрашава и обезмаслява повърхността,ако нямаш условия дай го в сервиз няма да е кой знае колко скъпо.Предварително може да свалиш старата боя с Терминатор,за да не си играеш да шкуриш и да не ти вземат пари за подготовк.Ако не ти се дават много пари ,взимаш един спрей за 10 лева,след като свалиш старата боя нанасяш грунд ,изчакваш да изсъхне и пръскаш,трябва ти сухо помещение естествено .Успех

Просто ми е интересно. Вие някога в живота си боядисвал ли сте с металик ? (еднокомпонентен , двукомпонентен) Да металика е един от най лесните за боядисване (няма начин щом казваш няма да спорим). Ясно терминатор !!! Грунд !!! Ти май си мислиш че ще се боядисват винкели на остъклена тераса на панелка.

То кучето с гледане касапин да е станало ...

Не там ще ми излезе скъпо.

А аз знам такива металик спреове с такъв няма ли да стане?

Ще стане зависи какво разбираш под "боядисване".

Може и със сребърен феролит и четката, не те знам какво качество гониш.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Просто ми е интересно. Вие някога в живота си боядисвал ли сте с металик ? (еднокомпонентен , двукомпонентен) Да металика е един от най лесните за боядисване (няма начин щом казваш няма да спорим). Ясно терминатор !!! Грунд !!! Ти май си мислиш че ще се боядисват винкели на остъклена тераса на панелка.

То кучето с гледане касапин да е станало ...

Ти за колело какво искаш,момчето иска да му е ефтино аз му изброих варианти да си избира.С терминатора сваля боята до голо желязо грундирва и после пръска със спрея.А автобояджийница ще му вземат поне 100 за тази работа.

Моята кола майстора я боядисва с автоемайллак,и едвам го накарай щото видиш ли не бил боядисвал а само металик е работил.Металика му викат хайдушка боя автоджамбазите ,боядисваш и след няколко часа има кола в друг цвят ;) ,а до колко е удачно колело да се боядисва металик е друг въпрос.

Ти като си шпециалист още ли "продухваш" лаптопи с компресора :) ?Щото бях чел да се хвалиш колко удачно било ,то с гледане ако ставаше касапите щяха да са сърдечно-съдови хирурзи.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Ти за колело какво искаш,момчето иска да му е ефтино аз му изброих варианти да си избира.С терминатора сваля боята до голо желязо грундирва и после пръска със спрея.А автобояджийница ще му вземат поне 100 за тази работа.

Не знам колко ще му вземат (честно). Но ако правиш нещо или го прави както трябва или поне не го разваляй. Аз боядисвам доста често на любителско ниво и вадя доста добри резултати но за ползване на терминатор при подготовка чувам за първи път. То и с бензинова горелка ставаше май да се сваля боята или се лъжа ?

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Терминатора сваля стара и упорира боя,която ще шкуриш до като се скапеш ,върши доста добра работа.Ами за боядисване на калник в металик взимат 100 лева ,даже някъде по -скъпо.Ако автора не гони някакъв визуален ефект ,сребърния феролит наистина е добра идея ,но пак си иска подготовка ,шише обезмаслител и желание да се оцапа доволно ,но после да каже "Сам го направих".

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Терминатора сваля стара и упорира боя,която ще шкуриш до като се скапеш ,върши доста добра работа.Ами за боядисване на калник в металик взимат 100 лева ,даже някъде по -скъпо.Ако автора не гони някакъв визуален ефект ,сребърния феролит наистина е добра идея ,но пак си иска подготовка ,шише обезмаслител и желание да се оцапа доволно ,но после да каже "Сам го направих".

Боя не се сваля, сваля се гланца и и не е кой знае какво шкурене. Прикитват се язвички от удари на камъчета или одраскани по дълбоки места, шприцва се тънко, пак се шкури фино и му се хвърля основния цвят. Това е технологията. Не споменавай някъде по сервизи за терминатори че хората ще помислят че се бъзикаш.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Нали не говорим за кола ,за тенекии и прочие,а за рамка на колело от тръби като за асмалък за грозде .Дай по-сериозно сега,човека иска качество на ниска цена.Сваля до голо желязо боята грундирва и после боядисва ,нищо сложно,ти го изкара сякаш ще пръска болид от Формула 1.Дали винкел или тръби все тая ,дебело желязо  е ,не тенекиите на кола

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Нали не говорим за кола ,за тенекии и прочие,а за рамка на колело от тръби като за асмалък за грозде .Дай по-сериозно сега,човека иска качество на ниска цена.Сваля до голо желязо боята грундирва и после боядисва ,нищо сложно,ти го изкара сякаш ще пръска болид от Формула 1.Дали винкел или тръби все тая ,дебело желязо  е ,не тенекиите на кола

Аз бих искал да видя резултата. Като съответно преди и след. И аз като дете съм си боядисвал велосипеда евтино но определено не по твоята технология.

Аз го подготвях а баща ми го пръскаше, в последствие почнах да си боядисвам моторите сам, след това и колите (два броя преди 25 години)

С боядисване разбрах че няма да мога да се изхранвам и го зарязах но ми е останало като хоби.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

То ясно , че не е за всеки ,но тъкмо ще се научи човека.

Едно време по соца нямаше терминатор ,само шкурка и обикновенна боя .

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

С терминатора сваля боята до голо желязо...

Кажи  в някой автосервиз,че искаш да свалиш боя,до желязо,за да ти се смеят.Това се прави само в краен случай,когато основата е много зле и има ръжда.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Кажи  в някой автосервиз,че искаш да свалиш боя,до желязо,за да ти се смеят.Това се прави само в краен случай,когато основата е много зле и има ръжда.

Бате ,това е колело не кола с 1,5 мм тенекия .Дебело желязо пръскано с пистолет в завода на конвейр после изпечена боята.Ами ако на места е олющена до голо желязо ,какво правим ?Ша шприцваме с кит ли ?Вие май не правите разлика между калници на кола и тръбна рамка на колело :(

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Ами ако на места е олющена до голо желязо ,какво правим ?Ша шприцваме с кит ли ?

Aко е олющена боята частично,се матира около него до желязо.По преценка,може да се шприцва само участъка или направо да се боядисва,ако е малко.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Aко е олющена боята частично,се матира около него до желязо.По преценка,може да се шприцва само участъка или направо да се боядисва,ако е малко.

Бате това е рамка на колело ,с което се очаква да караш по неравен терен да хвърчат камъчета и т.н..Честно сефте чувам някой да полага шприцкит на рамка на колело.Това все едно да китнеш парапета дето е направен от подобни тръби.Тая боя ако реши да я сменя всяко лято щото на места се е одраскала или е олющен лака ,колко ката ще станат заедно с оригиналната?В авто сервизите никога не свалят до тенекия поради една причина,повечето коли имат покритие против корозия и може да се нарушу от абразивните материали.После нали имаш шприц кит ,ако сваляш до голо ще развалиш и него което води до увеличаване на работата и сумата по ремонта.Тук имаш една рамка пръскана с обикновенна боя

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Архивирана тема

Темата е твърде стара и е архивирана. Не можете да добавяте нови отговори в нея, но винаги можете да публикувате нова тема, в която да продължи дискусията. Регистрирайте се или влезте във вашия профил за да публикувате нова тема.

  • Разглеждащи това в момента   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.
×
×
  • Добави ново...

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите Условия за ползване