Премини към съдържанието
Kolo98

Самонагаждаша външна гума

Препоръчан отговор


Здравейте

Имам една капла за шосейн бегач 28" задна,обаче един приятел от когото я взех ми каза че тази капла е само с една външна гума,няма вътрешна .

Бих искал малко да ми помогнете,защото дори незнам дали съществува такава и ако същества да ми предложите от къде мога да си намеря. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Продават се вътрешни гуми за 28 инчови капли:

http://screambikes.eu/bg/vutreshni-gumi/5110-vutreshna-guma-continental-race-supersonic-28.html#idTab1

http://screambikes.eu/bg/vutreshni-gumi/8133-vutreshna-guma-continental-race-light-28.html

и тук има http://bikescenter.bg/v-treshni-gumi-bg/28-197507944

Или на място в близкия магазин в съответния град.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Бих искал малко да ми помогнете,защото дори незнам дали съществува такава и ако същества да ми предложите от къде мога да си намеря.

Естествено, че съществуват, каплите и гумите са по-специфични, както и начина им на монтаж. Ако си виждал как се монтира автомобилна гума на джанта, принципа е близък. Отделно трябва да им сложиш и "боза".Как си с английският? Ето ти един линк с информация: Road Tubeless - Schwalbe Professional Bike Tires

Продават се вътрешни гуми за 28 инчови капли:http://screambikes.eu/bg/vutreshni-gumi/5110-vutreshna-guma-continental-race-supersonic-28.html#idTab1http://screambikes.eu/bg/vutreshni-gumi/8133-vutreshna-guma-continental-race-light-28.htmlи тук има http://bikescenter.bg/v-treshni-gumi-bg/28-197507944Или на място в близкия магазин в съответния град.

Да ти кажа, това вече ми бяга като инфо на мен, но не мисля, че може да караш капли за безкамерни с външни гуми за със вътрешна, поради спецификата на канта на каплите за гуми без вътрешна.Ще се разтърся, но по късно...п.с.Това намерих:

Yes, you surely can use standard tyres with tubeless rims. I do so and it's ok.But you can expirience some problems (from my own experience and what I saw):As you already wrote, you cannot run on (very) low pressure;You can get a "snake bite" puncture relatively easy because of thin sidewalls (from my own experience - low pressure, hit a curbstone, get a puncture). However, the sealant solves this problem pretty good;If you turn fast enough at high speed on plain surface, tire can possibly slip off rim (seen that, never happened to myself);Standard tyre with any sealant looses air faster than UST. (Not a problem. Problem is that sometimes I forget to check for pressure before a ride.)Relatively high pressure (30+ psi) fixes most of this potential problems. And full suspension bikes have less possibility to get a puncture if you are riding trails, forest, etc. So you get more advantages, than disadvantages, from using tubeless rims with standard tyres.And it's still a good idea to have a spare tube and pump in your backpack, because you can get a bigger puncture or even cut and sealant will be useless.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Не е ли по-лесно и много по-евтино просто да си купите стандартна капла,вместо да експериментирате.

Редактирано от Iliyan Georgiev (преглед на промените)
  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Да ти кажа, това вече ми бяга като инфо на мен, но не мисля, че може да караш капли за безкамерни с външни гуми за със вътрешна, поради спецификата на канта на каплите за гуми без вътрешна.

Останах с впечатлението, че автора търси вътрешна гума. Не знаех, че този модел капли нямат вътрешна гума.

Редактирано от ice_lion__01 (преглед на промените)

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Останах с впечатлението, че автора търси вътрешна гума. Не знаех, че този модел капли нямат вътрешна гума.

Това са едни не толкова популярни гуми, капли, цяла система, които са така наречените "безкамерни", демек без вътрешна гума, на английски tubeless. На принципа на автомобилните гуми са, но са си доста сложна система.Най-вее ти трябва рязко вкарване на въздух под налягане, което да раздуе гумата и да я залепи за канта на каплата, където вече става запечатването и напомпването на самата гума. Използват се едни патрони (ако си виждал някога старите патрони за домашно газиране на сокове или патрони за стрелба с въздушен пистолет, то тези са нещо подобно), които вкарват голямо количество въздух под налягане за стотни или десетки от секундата, които запечатват гумата към капата.Съответно самата капла няма нито един отвор за за спиците, защото иначе въздуха би излезнал от там, демек те са една цяла част.Отделно самите гуми са допълнително усилени, за да издържат цялото това натоварване сами това напрежение от въздуха под налягане. А каплата е малко по-специфична, за да позволи плутното прилягане на гумата, за да няма изпускане на въздух.Също така, се впръска "боза", момент лепило, което е течност, която се върти заедно с гумата и се наслоява там, което запечатва евентуални дупчици и печи на излизането на въздуха.С две думи - автомобилна гума и нейният принцип, приспособени към нуждите на велосипеда, но си има своите специфики.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

Регистрирайте се

Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

Нова регистрация

Вход

Имате регистрация? Влезте от тук.

Вход

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.