Премини към съдържанието
От 1-ви септември 2021 г., вход във форумите ще е възможен само с имейл адрес вместо потребителско име. Ако не помните имейла с който сте се регистрирали, вижте го в настройките на профила си. ×
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Счупен рутер с изгубена гаранция.


Препоръчан отговор


Здравей те имам рутер Tp-Link TL-WR741ND и незнайно кога издаде багажа и в сайта който му слагам парола на Wan менюто ми пише WAN port is unplugged .Връзката от доставчика до рутера е ок но рутера не излъчва Интернет мислих да го заведа на сервиз но изгубих гаранцията и за то искам да ви попитам колко ще струва поправката и да взема мерки в бъдеще за да няма същата случка.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Здравей те имам рутер Tp-Link TL-WR741ND и незнайно кога издаде багажа и в сайта който му слагам парола на Wan менюто ми пише WAN port is unplugged .Връзката от доставчика до рутера е ок но рутера не излъчва Интернет мислих да го заведа на сервиз но изгубих гаранцията и за то искам да ви попитам колко ще струва поправката и да взема мерки в бъдеще за да няма същата случка.

Пробвайте да извадите и мушнете кабела от доставчика. Иначе това доста трудно ще се поправи, просто си купувате нов

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Ок да препоръчаш някой на добра цена и Добър.

Има специална тема по въпроса. Иначе и този, който ползвате не е лош, просто си купете нов

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Здравей те имам рутер Tp-Link TL-WR741ND и незнайно кога издаде багажа и в сайта който му слагам парола на Wan менюто ми пише WAN port is unplugged .Връзката от доставчика до рутера е ок но рутера не излъчва Интернет мислих да го заведа на сервиз но изгубих гаранцията и за то искам да ви попитам колко ще струва поправката и да взема мерки в бъдеще за да няма същата случка.

В менюто на рутера ти изписва WAN port изключен.Може да не контактува добре входната букса на рутера.Прегледай я внимателно!Пишеш,че връзката от доставчика,до рутера е ок,но пробвай я отново с друго устройство,за да си абсолютно сигурен...


Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Става с друго устройство

Ако след връщането на кабела положението е същото то се насочете към купуване на друг маршрутизатор

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Архивирана тема

Темата е твърде стара и е архивирана. Не можете да добавяте нови отговори в нея, но винаги можете да публикувате нова тема, в която да продължи дискусията. Регистрирайте се или влезте във вашия профил за да публикувате нова тема.

×
×
  • Добави ново...

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите Условия за ползване