Премини към съдържанието
От 1-ви септември 2021 г., вход във форумите ще е възможен само с имейл адрес вместо потребителско име. Ако не помните имейла с който сте се регистрирали, вижте го в настройките на профила си. ×
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

BAD_POOL_HEADER. Какво по дяволите е това?


Denchov

Препоръчан отговор


Напоследък компютъра ми много бавно стартира операционната система, инталирах комбофикс и след завършването на проверката (даже мисля че не я завърши) искочи син екран  :shock11:  с bad_pool_header. До сега не съм срещал този проблем и не знам как да действам спрямо него. 

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Напоследък компютъра ми много бавно стартира операционната система, инталирах комбофикс и след завършването на проверката (даже мисля че не я завърши) искочи син екран  :shock11:  с bad_pool_header. До сега не съм срещал този проблем и не знам как да действам спрямо него. 

Като за начало ще е добре да кажеш коя версия на Windows използваш, каква ти е антивирусната, и каква ти е машината.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

http://www.nirsoft.net/utils/blue_screen_view.html изтегли zip файла за версията на Windows-a си (32 или 64) и разархивирай на плота. Стартирай и направи снимка на екрана.
Линк към коментара
Сподели в други сайтове

http://www.nirsoft.net/utils/blue_screen_view.html изтегли zip файла за версията на Windows-a си (32 или 64) и разархивирай на плота. Стартирай и направи снимка на екрана.

non.png


Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Смисъл?

 

Да не би да е някой не правилно инсталиран драйвер?

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Смисъл?

 

Да не би да е някой не правилно инсталиран драйвер?

Върви до: => C:\Windows\MiniDump

Вътре каквото има, архивирай го и го качи някъде, така че да може да се изтегли.

Вземи линк и го публикувай във следващият ти коментар.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

За какво точно използвахте combofix тя е за напреднали потребители и една грешка води до автогол .Бяхте ли инструктиран за какво е комбофикс .

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

112214-42619-01.zip - Това е файла от папката MiniDump.

 

Чесно казано не съм напълно информиран за комбо фикс но предполагам че с едно сканиране не би могло да навреди.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

attachicon.gif112214-42619-01.zip - Това е файла от папката MiniDump.

 

Чесно казано не съм напълно информиран за комбо фикс но предполагам че с едно сканиране не би могло да навреди.

Какво е било участието на ProcesExplore преди синият екран? Спомняш ли си?

А за това че ти е бавна системата, пробвай да спреш AVG или временно я деинсталирай.

Ако не се оправи, ще трябва да минеш първо през антивирусният раздел.

 

ПП. Ако решиш да я деинсталираш, във никакъв случай не го прави през контролният панел.

Има направен инструмент за тази цел.

Деинсталира през безопасен режим. Ако все пак не разбираш, питай. Ще обясня.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Какво е било участието на ProcesExplore преди синият екран? Спомняш ли си?

А за това че ти е бавна системата, пробвай да спреш AVG или временно я деинсталирай.

Ако не се оправи, ще трябва да минеш първо през антивирусният раздел.

 

ПП. Ако решиш да я деинсталираш, във никакъв случай не го прави през контролният панел.

Има направен инструмент за тази цел.

Деинсталира през безопасен режим. Ако все пак не разбираш, питай. Ще обясня.

Добре, като за начало ще деинсталирам АВГ и ще сложа Microsoft essential, ще направя един quick scan с Malwarebytes и ще кача лога. Ако евентуално проблема е друг ще се обърна към антивирустния отдел.

 

Колкото до процеса ProcesExplore си нямам на представа какви ги е вършил преди появата на синия екран.

Всичко стана след като пуснах ComboFix да сканира и след минута и полувина "цъфна" син екран.

Благодаря.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Я преди деинсталирането направете една проверка на системните файлове:
Start->Search-напишете cmd->щракнете с десен бутон по иконата и изберете Run as administrator.
В черния прозорец напишете
sfc /scannow
и натиснете Enter.
Ако резултатът от сканирането е
Windows Resource Protection found corrupt files but was unable to fix some of th
em


качете някъде файла

%SystemRoot%\Logs\CBS\CBS.log
и публикувайте тук връзка към него.

 

Качете и долните два файла.

%SystemRoot%\System32\Winevt\Logs\System.evtx

%SystemRoot%\System32\Winevt\Logs\Application.evtx

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък разгледах на Майкрософт форумите междувременно. Изглежда че и те не знаят к'во точно е това BAD_POOL_HEADER.

 

Така като почне да се бави някои комп и да дава сини екрани с 0x123123qweqweqweqwe123123 грешки много обичам да казвам че просто си му е време. :D

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Не е номерът да бастисаш дадена инсталация и да я насипеш отново. Номерът е да я запазиш. Особено в някои случаи е просто задължително опазването и преинсталирането е вариант само срещу заплаха от разстрел. :D

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Safe mode + eHDD в най-лошия случай. Макар че аз реално нямам информация която не мога да си набавя сравнително лесно след преинсталация. Снимки и музики по принцип не са ми на харда на гейминг машината, а игрите всичките са ми под нечии DRM.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Не говорим за домашни машини, а за такива с лицензиран софтуер, чиято преинсталация се заплаща.

А библиотеките(докс, снимки, музика, изтегляне... папките) като са пренасочени към несистемен дял диск, няма проблем с тях. 

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

И Адоби и Майкрософт имат фрий скаип хот лайн за проблеми с лицензирането на машини. Мисълта ми е че има начин да пре-лицензираш софтуер след като веднъж си го закупил. Ако толкова не искат да ти съдействат, разбира се, ще го свалиш от небезисвестния ни български торент тракер.

За т'ва лицензиран софтуер на виртуалка и всички стават VMWare и Hyper-V специалисти :D

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

А на мен мисълта ми е, че има продукти, които след нова инсталация на Windows  и тяхната нова инсталлация, НЕ МОГАТ да се активират, без да се заплати тази процедура!!! Светът не започва и свършва с M$ и Adobe.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Искаш да кажеш че българина няма да намери начин да си набави т'ва което му трябва без да плаща?  ^^

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

 

Я преди деинсталирането направете една проверка на системните файлове:

Start->Search-напишете cmd->щракнете с десен бутон по иконата и изберете Run as administrator.

В черния прозорец напишете

sfc /scannow

и натиснете Enter.

Ако резултатът от сканирането е

Windows Resource Protection found corrupt files but was unable to fix some of th

em

качете някъде файла

%SystemRoot%\Logs\CBS\CBS.log

и публикувайте тук връзка към него.

 

Качете и долните два файла.

%SystemRoot%\System32\Winevt\Logs\System.evtx

%SystemRoot%\System32\Winevt\Logs\Application.evtx

 

 

Току що направих проверката и се оказа прав. Между другото бая се забави самата проверка поне 30-45 минути не знам дали е в рамките на нормалното.

 

http://filedropper.com/cbs_2 - CBS log

http://filedropper.com/system_1 - System 

http://filedropper.com/application_1 - Application

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Първо направи проверка на кабелите на твърдите дискове!!! А има вероятност и от захранване да е - "клякащи" напрежения - надути/изсъхнали кондензатори.

Всичките ти дялове са регистрирали грешки

 

Отвори конзола като администратор:

Start->в полето Search напиши cmd и щракни с десен бутон по черната иконка. Избери Run as administrator.  В новоотворилия се черен про зорец опирай и постави следния текст:

echo y|chkdsk c: /F /B

echo y|chkdsk d: /F /B

и така за всички дялове. Рестартирай компютъра.

Изтегли на работния плот инструмента, който е най-долу в страницата. Стартирай и изпълни съветника. Рестартирай компютъра.

Деинсталирай драйвъра за ATI видеокартата с почистване на регистратурата.

Пробвай с последната версия на драйвъра от сайта на ATI или с AutoDetect

Проблем с Nero DiskSpeed.

Indexing по първата картина от този ресурс щракни на Modify и махни отметата на Internet Explorer History. И потвърди. Следвай нататък обясненията там до т.5 включително.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Архивирана тема

Темата е твърде стара и е архивирана. Не можете да добавяте нови отговори в нея, но винаги можете да публикувате нова тема, в която да продължи дискусията. Регистрирайте се или влезте във вашия профил за да публикувате нова тема.

×
×
  • Добави ново...

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите Условия за ползване