Премини към съдържанието
От 1-ви септември 2021 г., вход във форумите ще е възможен само с имейл адрес вместо потребителско име. Ако не помните имейла с който сте се регистрирали, вижте го в настройките на профила си. ×
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Неуспешно изпращане на СМС-и


Препоръчан отговор


Привет ! Днес се опитах да изпратя СМС до Българската Коледа, за да помогна, но за съжаление ми изписа "неуспешно изпращане" . Моля, помогнете !

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

От каво устройство се изпращат, кой е операторът?

SMS център за съобщения:

Viva - +359878000333

Globul - +35989100000 (откакто са Telenor не зная дали е още валиден този номер)

MTel - +35988000301

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Привет ! Днес се опитах да изпратя СМС до Българската Коледа, за да помогна, но за съжаление ми изписа "неуспешно изпращане" . Моля, помогнете !

 

Или си бил "в дупка" - слабо покритие, или клетката е била претоварена. Не виждам много значение от устройството - ако през другото време си работи нормално.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Поразрових се в настройките и ето това мисля, че е странно и там е проблема (Номерът на СМС център-а ) ---> http://prikachi.com/images/416/7807416R.jpg


Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Поразрових се в настройките и ето това мисля, че е странно и там е проблема (Номерът на СМС център-а ) ---> http://prikachi.com/images/416/7807416R.jpg

 

Ти ли си изтрил номера на SMS центъра ?

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Абсолютно нищо не съм пипал, не знам как е станало.. Таа как да го добавя отново имате ли идея ?

 

Позволява ли ти да кликнеш върху последната позиция и да набереш +35988000301

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Трябва или да се променят настройките на профила. или да се изтрие и пресъздаде профила или да се получат автоматично новии настройки от оператора - обадете им се за асистенция.

Редакция - за този модел няма автоматични настройки от Mtel

http://www.mtel.bg/pomosht-nastroyki-za-ustroystva

и се отва на вариант връзка с оператор или посещение на център на мтел

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Как да променя или да изтрия и пресъздада профила ? Като гледам няма да стане с получаването на нови настройки от оператора..

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Как да променя или да изтрия и пресъздада профила ? Като гледам няма да стане с получаването на нови настройки от оператора..

 

Звънни на *88, честити им празниците и искай техническата поддръжка. После обясни на тях проблема.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Аха, благодаря ви много ! Сега ще опитам и ще ви кажа как протичат нещата :)


http://prikachi.com/...16/7807416R.jpg Опитах, но не става да се смени номерът на СМС центъра и точно там е проблемът.. А когато влезна в *#*#4636#*#*  и актуализирам или опресня SMSC пише грешка...


Свързах се с *88, казаха "за да се свържете с наш оператор натиснете 7", и като го натисна казват "въведеното число е невалидно"..

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

0881881

 

  • Тарифирането е по 0,24 лв./минута с ДДС.
Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Е, и? А бездействието ще реши ли проблема? Моля?чини за контакт.

А и 5 минути по 0,24лв/мин не са сума, която да убива. Но би могла да реши проблем.

По-горе съм предложил и посещение в ц-р на Мтел.

И 'що не вземеш да пишеш съдържателни неща тая вечер(сутрин)?

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Е, и? А бездействието ще реши ли проблема? Моля?

 

Само отбелязвам - да няма изненади. *889 е безплатен.  :D

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Ха, ха! За пръв път чувам сам да се скапе номера за SMS центъра.

При мен и при доста мои познати възникнаха проблеми с намерата на "Българската коледа"

Неграмотна и безхаберна работа която ме кара да не изпращам вече SMS-и за тази кауза!

 

Все някъде във вашия град ще намерите отворен офис на вашия оператор, където ще ви консултират и помогнат компетентно (това в случай, че вече сте разбъркали телефона си окончателно )

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Звъннах на 0881881 и ми казаха или да направя фабрични настройки на целия телефон, или да сложа сим картата в друг телефон и там да въведа номера на СМС центъра, за да го въведе автоматично когато сим картата бъде сложена в телефона ми. А ако не сработи да се обърна към някой техник в сервиз, за да открият защо точно не иска да въвежда номер на СМС центъра. Фабрични настройки на телефона съм правил не малко пъти, за да го изчистя , защото паметта ми е само 4 ГБ и за почти нищо не стига, тъй че 1-ви вариант отпада. Ще пробвам с 2-рия и ще видим как ще станат нещата.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

да сложа сим картата в друг телефон и там да въведа номера на СМС центъра

Да, това е много добра идея. Чак ме хвана яд на мене си, че я пропуснах тази възможност.

Весели празници!

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Ха, ха! За пръв път чувам сам да се скапе номера за SMS центъра.

Звъннах на 0881881 и ми казаха или да направя фабрични настройки на целия телефон, или да сложа сим картата в друг телефон и там да въведа номера на СМС центъра, за да го въведе автоматично когато сим картата бъде сложена в телефона ми. А ако не сработи да се обърна към някой техник в сервиз, за да открият защо точно не иска да въвежда номер на СМС центъра. Фабрични настройки на телефона съм правил не малко пъти, за да го изчистя , защото паметта ми е само 4 ГБ и за почти нищо не стига, тъй че 1-ви вариант отпада. Ще пробвам с 2-рия и ще видим как ще станат нещата.

 

И аз за сефте чувам да се бъгне номера. Но ето ви съпорта на Сони и самия User guide - такава (ръчна) настройка не намерих.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Въпросната настройка се намира най - общо в раздел "съобщения" - "настройка съобщения" - "център съобщения"

Валидния номер за sms центъра можете да вземете от сайта на оператора.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Въпросната настройка се намира най - общо в раздел "съобщения" - "настройка съобщения" - "център съобщения"

Валидния номер за sms центъра можете да вземете от сайта на оператора.

 

Най-общо ДА - гледах на всичките си работещи телефони (не са смарт обаче) - там си е. Но за конкретната Xperia™ V - ей какво има от Сони:

Messaging settings
 
To change your message notification settings
  1. From your Home screen, tap ICN-SONY-HOME-APPTRAY-NORMAL-low.png, then find and tap .
  2. Tap ICN-SONY-KEY-MENU-low.png, then tap Settings.
  3. To set a notification sound, tap Notification tone and select an option.
  4. For other notification settings, check or uncheck the relevant checkboxes.
To change the delivery report settings for outgoing messages
  1. From your Home screen, tap ICN-SONY-HOME-APPTRAY-NORMAL-low.png, then find and tap .
  2. Tap ICN-SONY-KEY-MENU-low.png, then tap Settings.
  3. Tap Delivery report to activate or deactivate delivery reports.
Линк към коментара
Сподели в други сайтове

http://prikachi.com/...16/7807416R.jpg тук съм точно в тези настройки, и именно там е проблемът, че не може да се зададе.. Доколкото СИМ картата - тя е рязана (от малките), а наоколо нямам телефон с такъв вид СИМ карта , а съм изгубил пластмасата, с която се слага в телефон с голяма СИМ карта и сега просто не знам какво да правя..

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Архивирана тема

Темата е твърде стара и е архивирана. Не можете да добавяте нови отговори в нея, но винаги можете да публикувате нова тема, в която да продължи дискусията. Регистрирайте се или влезте във вашия профил за да публикувате нова тема.

×
×
  • Добави ново...

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите Условия за ползване