Премини към съдържанието

Препоръчан отговор


Привет ! Днес се опитах да изпратя СМС до Българската Коледа, за да помогна, но за съжаление ми изписа "неуспешно изпращане" . Моля, помогнете !

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

От каво устройство се изпращат, кой е операторът?

SMS център за съобщения:

Viva - +359878000333

Globul - +35989100000 (откакто са Telenor не зная дали е още валиден този номер)

MTel - +35988000301

Редактирано от belivakov (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Привет ! Днес се опитах да изпратя СМС до Българската Коледа, за да помогна, но за съжаление ми изписа "неуспешно изпращане" . Моля, помогнете !

 

Или си бил "в дупка" - слабо покритие, или клетката е била претоварена. Не виждам много значение от устройството - ако през другото време си работи нормално.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Поразрових се в настройките и ето това мисля, че е странно и там е проблема (Номерът на СМС център-а ) ---> http://prikachi.com/images/416/7807416R.jpg

Редактирано от UnaccustomeD (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Поразрових се в настройките и ето това мисля, че е странно и там е проблема (Номерът на СМС център-а ) ---> http://prikachi.com/images/416/7807416R.jpg

 

Ти ли си изтрил номера на SMS центъра ?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Абсолютно нищо не съм пипал, не знам как е станало.. Таа как да го добавя отново имате ли идея ?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Абсолютно нищо не съм пипал, не знам как е станало.. Таа как да го добавя отново имате ли идея ?

 

Позволява ли ти да кликнеш върху последната позиция и да набереш +35988000301

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Трябва или да се променят настройките на профила. или да се изтрие и пресъздаде профила или да се получат автоматично новии настройки от оператора - обадете им се за асистенция.

Редакция - за този модел няма автоматични настройки от Mtel

http://www.mtel.bg/pomosht-nastroyki-za-ustroystva

и се отва на вариант връзка с оператор или посещение на център на мтел

Редактирано от belivakov (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Как да променя или да изтрия и пресъздада профила ? Като гледам няма да стане с получаването на нови настройки от оператора..

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Как да променя или да изтрия и пресъздада профила ? Като гледам няма да стане с получаването на нови настройки от оператора..

 

Звънни на *88, честити им празниците и искай техническата поддръжка. После обясни на тях проблема.

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Аха, благодаря ви много ! Сега ще опитам и ще ви кажа как протичат нещата :)


http://prikachi.com/...16/7807416R.jpg Опитах, но не става да се смени номерът на СМС центъра и точно там е проблемът.. А когато влезна в *#*#4636#*#*  и актуализирам или опресня SMSC пише грешка...


Свързах се с *88, казаха "за да се свържете с наш оператор натиснете 7", и като го натисна казват "въведеното число е невалидно"..

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

*889

0881881

http://www.mtel.bg/pomosht-svarzhi-se-s-nas

Редактирано от belivakov (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

0881881

 

  • Тарифирането е по 0,24 лв./минута с ДДС.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Е, и? А бездействието ще реши ли проблема? Моля?чини за контакт.

А и 5 минути по 0,24лв/мин не са сума, която да убива. Но би могла да реши проблем.

По-горе съм предложил и посещение в ц-р на Мтел.

И 'що не вземеш да пишеш съдържателни неща тая вечер(сутрин)?

Редактирано от belivakov (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Е, и? А бездействието ще реши ли проблема? Моля?

 

Само отбелязвам - да няма изненади. *889 е безплатен.  :D

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ха, ха! За пръв път чувам сам да се скапе номера за SMS центъра.

При мен и при доста мои познати възникнаха проблеми с намерата на "Българската коледа"

Неграмотна и безхаберна работа която ме кара да не изпращам вече SMS-и за тази кауза!

 

Все някъде във вашия град ще намерите отворен офис на вашия оператор, където ще ви консултират и помогнат компетентно (това в случай, че вече сте разбъркали телефона си окончателно )

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Звъннах на 0881881 и ми казаха или да направя фабрични настройки на целия телефон, или да сложа сим картата в друг телефон и там да въведа номера на СМС центъра, за да го въведе автоматично когато сим картата бъде сложена в телефона ми. А ако не сработи да се обърна към някой техник в сервиз, за да открият защо точно не иска да въвежда номер на СМС центъра. Фабрични настройки на телефона съм правил не малко пъти, за да го изчистя , защото паметта ми е само 4 ГБ и за почти нищо не стига, тъй че 1-ви вариант отпада. Ще пробвам с 2-рия и ще видим как ще станат нещата.

Редактирано от UnaccustomeD (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

да сложа сим картата в друг телефон и там да въведа номера на СМС центъра

Да, това е много добра идея. Чак ме хвана яд на мене си, че я пропуснах тази възможност.

Весели празници!

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ха, ха! За пръв път чувам сам да се скапе номера за SMS центъра.

Звъннах на 0881881 и ми казаха или да направя фабрични настройки на целия телефон, или да сложа сим картата в друг телефон и там да въведа номера на СМС центъра, за да го въведе автоматично когато сим картата бъде сложена в телефона ми. А ако не сработи да се обърна към някой техник в сервиз, за да открият защо точно не иска да въвежда номер на СМС центъра. Фабрични настройки на телефона съм правил не малко пъти, за да го изчистя , защото паметта ми е само 4 ГБ и за почти нищо не стига, тъй че 1-ви вариант отпада. Ще пробвам с 2-рия и ще видим как ще станат нещата.

 

И аз за сефте чувам да се бъгне номера. Но ето ви съпорта на Сони и самия User guide - такава (ръчна) настройка не намерих.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Въпросната настройка се намира най - общо в раздел "съобщения" - "настройка съобщения" - "център съобщения"

Валидния номер за sms центъра можете да вземете от сайта на оператора.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Въпросната настройка се намира най - общо в раздел "съобщения" - "настройка съобщения" - "център съобщения"

Валидния номер за sms центъра можете да вземете от сайта на оператора.

 

Най-общо ДА - гледах на всичките си работещи телефони (не са смарт обаче) - там си е. Но за конкретната Xperia™ V - ей какво има от Сони:

Messaging settings
 
To change your message notification settings
  1. From your Home screen, tap ICN-SONY-HOME-APPTRAY-NORMAL-low.png, then find and tap .
  2. Tap ICN-SONY-KEY-MENU-low.png, then tap Settings.
  3. To set a notification sound, tap Notification tone and select an option.
  4. For other notification settings, check or uncheck the relevant checkboxes.
To change the delivery report settings for outgoing messages
  1. From your Home screen, tap ICN-SONY-HOME-APPTRAY-NORMAL-low.png, then find and tap .
  2. Tap ICN-SONY-KEY-MENU-low.png, then tap Settings.
  3. Tap Delivery report to activate or deactivate delivery reports.
Редактирано от jhoro (преглед на промените)
  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

http://prikachi.com/...16/7807416R.jpg тук съм точно в тези настройки, и именно там е проблемът, че не може да се зададе.. Доколкото СИМ картата - тя е рязана (от малките), а наоколо нямам телефон с такъв вид СИМ карта , а съм изгубил пластмасата, с която се слага в телефон с голяма СИМ карта и сега просто не знам какво да правя..

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

Регистрирайте се

Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

Нова регистрация

Вход

Имате регистрация? Влезте от тук.

Вход

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.