Премини към съдържанието

Препоръчан отговор


Привет на всички. Купих една риболовна макара от eBay, като в последствие се установи, че техническите характеристики не отговарят на това което е описано в сайта на продавача. След кореспонденция се разбрахме той да ми възстанови 50% от цената която съм платил, и да си запазя стоката.Не съм предприемал на този етап нищо, само комуникирахме с продавача.  Тъй като до сега не са ми се случвали подобни проблеми ме интересува аз трябва ли да предприемам нещо, или да чакам да възстанови сумата. .  Плащането е извършено чрез PayPal.

Благодаря ви за съвета предварително.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ако не си удовлетворен от сделката, най-добре да подадеш "протест" чрез paypal, за да ти възстановят парите. Ако чакаш на думата на продавача, често се случва да изгориш...

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 9 минути, pataran написа:

Ако не си удовлетворен от сделката, най-добре да подадеш "протест" чрез paypal, за да ти възстановят парите. Ако чакаш на думата на продавача, често се случва да изгориш...

Какво означава "да ми възстановят парите" ?

Има опция да ми върнат цялата сума ли?

А със стоката какво става,  да не би да трябва да я връщам за моя сметка?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Отвори CASE в Ибей и отметни, че ти е пратил реплика. Добре ще е да прикачиш необходимите снимки като доказателство. Искай Full Refund  и запомни, че вината не е твоя, а на продавача. Просто е измамник и се мъчи да си пробута ментаците по некоректен начин. Имаш пълно право да поискаш връщане на парите. Ако започне да се прави на интересен и иска да му върнеш стоката, съгласи се, но при условие, че си поеме разходите за връщане, които ще са към 10 долара. Ако се стигне до връщане, което едва ли ще стане, пусни пратката препоръчана и с Тракинг номер, за да имаш доказателство. Не знам за колко си я купил тази макара, но знам от опит, че китаеца няма изгода да плаща пощенски разходи за връщането. Фийдбек-а не бързай да го даваш. Него чак накрая и разбира се  негативен ;) Аз така ги лекувам мошениците жълти. Никаква прошка. 

Редактирано от driver_sl (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Не, не става въпрос за китаец. Продавача е немец, и макарата дойде от Германия. Самият продавач има над  40000 продажби, и 100% рейтинг. Макарата е за 76 евро. Проблемът е че макарата, SPRO Kixx 1010,  е описната в техническите спецификации като макара с 10 лагера, но на практика в нея има 8 лагера.


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

След като продавача се е съгласил да ти върне 50% от сумата, то той трябва да го направи. Ти не трябва да правиш нищо. Не би трябвало да му отнеме повече от ден. Paypal нямат работно време, така че няма причина да се бави. На мен китаец ми е връщал 100% от сумата за не пристигнала стока, като го направи няколко часа, след като се съгласих да ми върне парите и да му дам позитивен feedback.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

Регистрирайте се

Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

Нова регистрация

Вход

Имате регистрация? Влезте от тук.

Вход


×

Информация

Този сайт използва бисквитки (cookies), за най-доброто потребителско изживяване. С използването му, вие приемате нашите Условия за ползване.