Премини към съдържанието

Препоръчан отговор


Здравейте. Имам странен проблем с вентилатор на лаптопа ми. Започна да шуми много. Разглобих лаптопа за да видя как работи вентилаторът , и видях че той се е изкривил ( когато се върти се удря в горната част ) . Търсих из интернет същия модел , но не можах да открия никъде в България. Ще помоля ако има някой по запознат с части за лаптопи да помогне с линк към сайт. Моделът не вентилатора е  ADDA AB07505HX070B00 DC 5V 0.50A 00CWH860. Благодаря предварително.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Може би няма в България, но има с доставка до България

New Original CPU Cooling MODEL ADDA AB07505HX070B00 DC 5V 0.50A 00CWH860 (00CWH860) For Acer VN7 -591 591G-50LW fan 4PIN

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Не е нужно да е същия трябва да са еднакви размерите,захвата,напрежението и захранващата букса.

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

http://www.screen.bg/ventilator-za-clevo-h840-h860.html Намирам същия вентилатор на за друг лаптоп. Проблемът е , че захранващия кабел отива в срещуположната посока.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Занеси го на сервиз там имат връзки и ще ти сложат същия модел .


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Абе удължи си жичките със спояване и стига се занимава с тъпотии. А за тия с Ебай-Мебай. Не всички имат Пейпал и не всички пазаруват от чужбина и им се чака месец доставка.

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 31 минути, simtech написа:

Абе удължи си жичките със спояване и стига се занимава с тъпотии. А за тия с Ебай-Мебай. Не всички имат Пейпал и не всички пазаруват от чужбина и им се чака месец доставка.

Кои точно жици да удължи като наличния вентилатор е с крива перка?

Да вярно е че не всички имат пейпал но май пластмасови пари не ползват де да знам децата може би и някой на възраст над 70 и в населени места без банкомат. 

По нагоре е дадена и по скъпа алтернатива налична в България и ще стигне за ден два така, че автора сам ще си прецени какво иска. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Защо ти е същото погледни дали може да се вади само перката,може да си купиш само перка и да я сложиш на мястото на старата.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Перката не се вади.  Не ми се занимава с ebay и други сайтове със седмици и месеци доставка , защото лаптопът ще ми трябва скоро. А за този метод с спояване дали ще стане? Да поръчам http://www.screen.bg/ventilator-za-clevo-h840-h860.html и да го закарам на сервиз да му удължат кабела.Също така благодаря за бързите отговори :) !

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 4 часа, launez написа:

http://www.screen.bg/ventilator-za-clevo-h840-h860.html Намирам същия вентилатор на за друг лаптоп. Проблемът е , че захранващия кабел отива в срещуположната посока.

Ако погледнеш линка и спесификацията на лаптопа - ще видиш ... какво ? - че този модел е с два вентилатора. csm_AspireV15_VN7_591G_Innereien_def5ded

Този, дето "захранващия кабел отива в срещуположната посока" е другия, не този който ти трябва на теб.

56e1d22887a0d_Screenshot-10.03.2016-195856e1d22bbcd6d_Screenshot-10.03.2016-1958

преди 7 минути, launez написа:

Да поръчам http://www.screen.bg/ventilator-za-clevo-h840-h860.html и да го закарам на сервиз да му удължат кабела.

Не - първо го занеси в сервиза, пък после ще разбереш какво да купуваш.

  • Харесва ми 2

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
публикувано (редактирано)
преди 18 часа, launez написа:

 А за този метод с спояване дали ще стане?

Ще стане със спояване или просто преместване на кабелчето. Ако закрепването на вентилатора е идентично. И дори да не е идентично, аз пак съм ги преправял(защото на някои хора пари не им се дават)

преди 19 часа, pconline написа:

Кои точно жици да удължи като наличния вентилатор е с крива перка?

Аз плащам всичко в кеш. Ще удължи жиците на новият вентилатор. Много философствате. Това е вентилатор, не е ракета.

Редактирано от simtech (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 18 часа, launez написа:

Перката не се вади.

Да бе - те вентилаторите така си растат по дърветата, с перките.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 22 минути, simtech написа:

Много философствате

А ти понеже не философстваш земи се върни и прочети темата преди твоя пост и ако ти се отдава да помислиш може и да осъзнаеш, че твоя пост е в нищото се едно го съветваш да си удължи кабела на кривия вентилатор. Поне да беше уточнил за кой става дума. Разбирам да няма от куде да се купи та да го усираш по български, ама да е щот не ти се живееш в 21 век и освен плащане на ръка нема друго е леко ......тъпо. 

преди 3 минути, jhoro написа:

Да бе - те вентилаторите така си растат по дърветата, с перките.

Ми явно не си виждал достатъчно вентилатори.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 минута, pconline написа:

Ми явно не си виждал достатъчно вентилатори.

А колко е "достатъчно" ?  :speak:

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
публикувано (редактирано)
преди 19 минути, jhoro написа:

А колко е "достатъчно" ?

Ми когато спреш да говориш глупости 

Ето ти такъв дет не се маха перката без да го счупиш

8684270k.jpg

8684271X.jpg

8684273Y.jpg

8684281C.jpg

Та е тука семеринга който държи оста да не се вади не е от долната страна и даже няма от къде да го смажеш а е в горната където оста е залята в перката и нема вариант да не го счупиш. Да разглобява се веднъж и завинаги после не се сглобява. Тая ос я извадих специално за теб с бая зор и клещи след като оста се измъкна от перката.

Та сега вече си видял достатъчно за да не правиш подобни изказвания, че нема вентилатор на който перката не се маха.

Редактирано от pconline (преглед на промените)
  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
публикувано (редактирано)
преди 3 часа, pconline написа:

 ама да е щот не ти се живееш в 21 век и освен плащане на ръка нема друго е леко ......тъпо.

Щото то някой клиент ще те чака с 2 месеца доставка. А банкови карти не искам, защото само събират такси за всичко.

преди 2 часа, pconline написа:

и даже няма от къде да го смажеш...

Има. С малка бургийка се пробива отдолу.

Редактирано от simtech (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 час, simtech написа:

Щото то някой клиент ще те чака с 2 месеца доставка. А банкови карти не искам, защото само събират такси за всичко.

Колкото и да не ти се вярва .....ми чакат, за да стане както трябва.

А за картите 20 лева на година ли те притесниха ?

преди 1 час, simtech написа:

Има. С малка бургийка се пробива отдолу.

Е те тоя на снимките нема дупка на платката и ко правим ? Не че нямам решение ама давай да те видим.

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

Регистрирайте се

Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

Нова регистрация

Вход

Имате регистрация? Влезте от тук.

Вход

  • Разглеждащи това в момента   0 потребители

    Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.

  • Горещи теми в момента

  • Подобни теми

    • от Ivailo Mihalev
      Здравейте! 
      От известно време имам проблем със зареждането на определени страници в интернет.Винаги ми излиза ''няма достъп до интернет'' а реално имам интернет. Имам втори компютър който е на същия интернет и при него няма никакъв проблем със зареждането на определени страници.Реших че имам някакъв вирус и сканирах с Malwarebytes Premium и той откри няколко заплахи след което ги изтрих но нямаше резултат.Долу-горе 50% от страниците не ми ги отваря.


      Поздрави!

    • от nedqlkow
      Здравейте,
      от известно време имам проблем с Microsoft Word, който меко казано ми създава главоболия в ежедневната работа. Версията, на програмата, която се използва в компанията, в която работя е 2007, а проблемът се състои в следното:
      При получаване на имейл, съдържащ word файл и отварянето на въпросния файл, въпреки че изпращащия е спазил всички разстояния между думите, препинателни знаци и т.н(проверено на неговия компютър), при мен текстът на места излиза слят, без абсолютно никакво разстояние между думите. Съответно трябва всеки път да го проверявам и да разделям думите една от друга. На пръв поглед не е кой знае колко сериозен проблем, но когато говорим за документ, който съдържа 20-30 страници, определено бих казал, че е доста досадно и най-вече води до загуба на излишно време.
      Някой има ли някаква идея на какво би могъл да се дължи въпросният проблем и как бих могъл да се справя с него? Версиите на програмите са еднакви, шрифтът, който се използва е Times New Roman. Ще бъда изключително благодарен на всеки, който се включи
    • от xXx*Triple*xXx
      Добър вечер колеги !!! От няколко дни имам един много странен проблем който преди НИКОГА не ми се е случвал и незнам вече към кой да се обърна за помощ,защото не ги разбирам много проблема може да е от от дънната платка от захранването видеокартата или някоя плочка рам да прави проблеми !!! Но нека да не гадая а да ви споделя проблема и се надявам някой от вас да може да помогне !!! Проблема започна когато чаках да ме пусне в игра на League докато бях в Loading Screen екрана стана черен компа заби рестартирах го след като зареди ми излезе прозорец с надпис :
      Сигнатура на проблем:
        Име на проблемно събитие:    BlueScreen
        Версия на ОС:    6.1.7601.2.1.0.256.1
        ИД на езикова променлива:    1026
      Допълнителна информация за проблема:
        BCCode:    124
        BCP1:    0000000000000000
        BCP2:    FFFFFA8004CF98F8
        BCP3:    0000000000000000
        BCP4:    0000000000000000
        OS Version:    6_1_7601
        Service Pack:    1_0
        Product:    256_1
      Файлове, които помагат проблемът да бъде описан:
        C:\Windows\Minidump\102018-17531-01.dmp
        C:\Users\COMPUTER\AppData\Local\Temp\WER-41546-0.sysdata.xml
      Прочетете нашата декларация за поверителност онлайн:
        http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=104288&clcid=0x0402
      Ако онлайн декларацията за поверителност не е налична, прочетете офлайн версията на декларацията ни за поверителност:
        C:\Windows\system32\bg-BG\erofflps.txt
      А когато отворих Event Viewer в графата на Errors имаше един BugCheck Event 1001 който изглеждаше така :
      Компютърът е рестартиран от проверка за грешки. Проверката е: 0x00000124 (0x0000000000000000, 0xfffffa8004d598f8, 0x0000000000000000, 0x0000000000000000). Разтоварването е записано в: C:\Windows\Minidump\102018-18375-01.dmp. ИД на доклада: 102018-18375-01.
      И 4  Event ID 18 WHEA Logger които изглеждаха така :
      A fatal hardware error has occurred.
      Reported by component: Processor Core
      Error Source: Machine Check Exception
      Error Type: Bus/Interconnect Error
      Processor ID: 0
      A fatal hardware error has occurred.
      Reported by component: Processor Core
      Error Source: Machine Check Exception
      Error Type: Bus/Interconnect Error
      Processor ID: 1
      A fatal hardware error has occurred.
      Reported by component: Processor Core
      Error Source: Machine Check Exception
      Error Type: Bus/Interconnect Error
      Processor ID: 2
      A fatal hardware error has occurred.
      Reported by component: Processor Core
      Error Source: Machine Check Exception
      Error Type: Bus/Interconnect Error
      Processor ID: 3
      Проверих температурите на процесор/видеокарта/харддиск всичко си е ОК с тях Снощи направих system restore и след това всичко си беше наред цяла вечер не ми е правило проблем но днес същата работа когато отворя браузера или клиента на League екрана става черен и след рестарт ми дава прозорец с надпис :
      Windows се възстанови от неочаквано затваряне и отдолу следното :
      Сигнатура на проблем:
        Име на проблемно събитие:    BlueScreen
        Версия на ОС:    6.1.7601.2.1.0.256.1
        ИД на езикова променлива:    1026
      Допълнителна информация за проблема:
        BCCode:    124
        BCP1:    0000000000000000
        BCP2:    FFFFFA8004CF98F8
        BCP3:    0000000000000000
        BCP4:    0000000000000000
        OS Version:    6_1_7601
        Service Pack:    1_0
        Product:    256_1
      Файлове, които помагат проблемът да бъде описан:
        C:\Windows\Minidump\102018-17531-01.dmp
        C:\Users\COMPUTER\AppData\Local\Temp\WER-41546-0.sysdata.xml
      Прочетете нашата декларация за поверителност онлайн:
        http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=104288&clcid=0x0402
      Ако онлайн декларацията за поверителност не е налична, прочетете офлайн версията на декларацията ни за поверителност:
        C:\Windows\system32\bg-BG\erofflps.txt
      ето и частите на системата ако е нужно да се знае : Windows 7 64bit SP 1
      Процесор : Процесор
          Intel Xeon E5420 @ 2.50GHz  
      Оперативна памет
          4,00ГБ Двуканална-канална DDR2 @ 403 MHz 
      Дънна платка
          BIOSTAR Group G31-M7 TE
       Графика
      1024 MB ATI Radeon HD 4600 Series (Gigabyte) HD4670
      Storage
          232GB Western Digital WDC WD2500JD-55HBC0 ATA Device (SATA)
      Силно се надявам проблема да не е сериозен и да не се налага подмяна на някой компонент,защото в момента нямам финансовата възможност
      P.S. - Незнам дали тази вечер отново ще мога да вляза да отговоря на въпросите ви понеже този проблем с черен екран започна да го прави и когато вляза в браузера Ако не стане от компа ще пиша от телефона !!! Мерси Предварително на всички които ми помогнаха да реша проблема !!!
       
       
       
    • от Ramiram
      Здравейте. Казвам се Рамин и имам един въпрос.
      Имам телефон Nokia с Windows 8.1 и наскоро случайно деинсталирах някои приложения от телефона. Опитах се да ги изтегля от Windows Store, но за съжаление те вече не са достъпни за моя тип телефон. Бихте ли ми казали как мога да изтегля тези приложения и откъде?
    • от barbuncela
      Здравейте!  Не знам какво да правя!
      Имам два лаптопа, единия в стаята, другия в кухнята. Рутера преди време го смениха тези от Мтел, някакъв HUAWEI, нямам достъп до него. От известно време този в кухнята започна да губи сигнала. Излиза удивителна на иконката за мрежата. Забранявам адаптора на WI-FI, разрешавам го, оправи се, кара няколко минути и пак удивителна! Хванах се за драйверите...и по-стари, и по нови, никаква промяна. Помислих си...мамка му хардуер! Сложих една флашка WI-FI, работи на пушка! Лаптопа е на три метра от рутера, през вратата на кухнята, стени няма.Другия лаптоп в стаята на около 5-6 метра през стената, няма проблем. Преди няколко дена спря нета, някакъв проблем...Реших да се вържа с тоя на съседа...Правим си тази услуга когато някой не си е платил сметката!    Хвана веднага. На 15 метра през 4 стени панел. По едно време нещо се сетих, махнах флашката и включих неговият си WI-FI. Моментално свърза, без проблем! И си работи! Пуснаха нета. Въртях антените на моя, нищо и половина. А онзи в стаята си работи.
      Естествено се обаждам На Мтел и обяснявам случката. Слушах 5 минути музика, обажда ми се мацката и ми обяснява, че са проверили, да включа и изключа рутера и т.н. Тоя номер съм го правила много пъти не става. При тях всичко било наред!?   Тръгна нета за около час и пак удивителната!   Пак се обадих, пак същото, при тях проблем нямало?!?! С този на съседа връзва моментално хем е доста далече!
      Тая сутрин кара 30 минути, и сега съм пак с флашката! Домашния комп дето си е с кабел от рутера, проблем също няма! 
       Не знам какво да правя?                                                                
  • Дарение

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.