Премини към съдържанието

Препоръчан отговор


Здравейте,

Както и предполагах, съобщиха ми че гаранцията ми вече не е валидна след четвъртото влизане на лаптопа в сервиз и опита ми да го заменя за нов.

Сега, квото и да си говорим нормално е след 6 месеца употреба да има някакви нормални следи... Та ето я и причината да ми е невалидна гаранцията. Леко счупен жак за субуфер (който не струва повече от  10 лева) и една почти невидима драсмотинка на корпуса от долната страна. Та питам тва нещо адекватно ли е... как за такова нещо ще ми бъде отказана гаранцията. Квот ще да става тези два дефекта по никакъв начин не въздействат върху работата на лаптопа. Кво предлагате да направя... 

  Viewpoint боклуци !!

f44d38ad-977a-438b-8d59-a01fbe720a17.jpg

9a764502-199a-4eb3-ac8b-f2408855a612.jpg

Редактирано от Емил Костов (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Стандартна процедура при всички магазини на техника в България. Прочети все пак какво ти поддържа гаранцията. Ако смяташ може да пуснеш оплакване и в КЗП. Иначе поради каква причина лаптопа ти е ходил 4 пъти в сервиз?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Тази "почти невидима драскотина" повече ми прилича на пукнат корпус - явно е имал поне едно твърдо кацане на планетата Земя.

  • Харесва ми 3

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Току що, Емил Костов написа:

Стандартна процедура при всички магазини на техника в България. Прочети все пак какво ти поддържа гаранцията. Ако смяташ може да пуснеш оплакване и в КЗП. Иначе поради каква причина лаптопа ти е ходил 4 пъти в сервиз?

Щото е боклук и за нищо не става... от нищото се разваля, два пъти дънна платка е сменяна и още сто неща. 

А и нямам време да се занимавам с съд и разни такива циркове щото скоро заминавам..

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Не мога да разбера в момента какво му има на лаптопа че го пращаш в гаранционен сервиз?


  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ами варианта е жалба + КЗП. Няма друг вариант.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 11 минути, Konski написа:

Не мога да разбера в момента какво му има на лаптопа че го пращаш в гаранционен сервиз?

Кво му има... кво ли не. Не му работи зарядното + батерията е повредена и си седи на 0% и това е четвърти път в който този лаптоп влиза в сервиз и по закон имам право да си искам парите или нов лаптоп.... но както казах, виждаш кви отрепки са тия и ме спънаха много жестоко. 

ПС: Най- интересното е че тази букса и пукнатината на корпуса ги имаше още миналия път когато го дадох в сервиз, и по по миналия... но понеже сега ще искам нова машина и да беше одраскан с фулмастер пак щеха да се заядът. Леле как ме сърбят ръцете некоя тиха вечер да останат без сервиз... 

Редактирано от De Santa (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

" Не му работи зарядното + батерията е повредена и си седи на 0% "

Пробва с други или как разбра това понеже ако едното не работи как разбра че и другото не работи?

Батерията едва ли има повече от 6 месеца гаранция така че е изтекла вече.

Зарядното може и да няма гаранция ако го водят консуматив.

 

Редактирано от Konski (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 8 минути, Konski написа:

" Не му работи зарядното + батерията е повредена и си седи на 0% "

Пробва с други или как разбра това понеже ако едното не работи как разбра че и другото не работи?

Батерията едва ли има повече от 6 месеца гаранция така ч

 

Ми пробвах с друго зарядно. Гаранцията на батерията е 6 месеца и въпреки че съм купил лаптопа преди 7 месеца и нещо аз пак имам гаранция. Това беше един от законите  до колкото помня, престоя в сервиз се приспада от гаранцията или нещо такова... тоест ако днес ми изтича 6 месечната гаранция за батерията, но лаптопа е седял около месец и половина в сервиза.. все едно са минали само 4 месеца и половина от гаранцията... или поне така помня че беше.

ПС: Зарядното е консуматив? :D:D:D макар че кви са аутисти може наистина да го причислят към консумативите. То и зарядното ми е сменяно веднъж.

Редактирано от De Santa (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Важното е да не премълчаваш нещо защото тия по сервизите не ядат доматите с колците! На мен леката драскотина също ми се вижда пукнат корпус от тежко приземяване или радостно потупване! После прочети много хубаво какво покрива, и какво не въпросната гаранция и при какви случаи тя отпада!  Ако обаче си в правото си, то не ти остава нищо друго освен оплакване в КЗП! Процедурата обаче е тромава! 

П.П. така и не разбрах каква е причината пак да потърсиш гаранционният сервиз, но ако просто си решил да се сдобиеш с нова машина в опит да използваш опцията "замяна"  след определен брой посещения в сервиз - няма да мине това!

Редактирано от Кумчо вълчооо (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

Регистрирайте се

Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

Нова регистрация

Вход

Имате регистрация? Влезте от тук.

Вход

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.