Премини към съдържанието

Препоръчан отговор


Здравейте, ще ви помоля за съвет от осно следния въпрос.. Имам  лаптоп HP Probook 450: http://laptop.bg/archive/laptops-hp-Probook_450-hp_probook_450_E9Y44EA ,който обаче ми правеше поредица проблеми и сега е изгоряло дъното..Та от сервиза ми предлагат да го заменят с чисто нов: http://m.emag.bg/laptop-hp-probook-450-g2-dvu-jadren-broadwell-intel-core-i7-5500u-2-4-3-0ghz-15-6-39-62-cm-hd-led-display-amd-radeon-r5-m255-2gb-hdmi-8gb-1tb-hdd-2x-usb3-0-free-dos-2-06-kg-k9k77ea/pd/D0Q94MBBM/ Въпроса ми е дали новия ще е така добър като стария, тъй като откъм процесор не съм сигурен? Ще ви бъда много благодарен за отзивите!

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Нещо не ми се връзват нещата. Хем казваш добър като стария, хем пък стария ти правил редица проблеми. Така или иначе вземай новия лаптоп. Ще имаш и удължена гаранция.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 5 минути, Иво Стоянов написа:

имах предвид чисто като производителност и характеристики.. извинявам се :ohmy: 

Ами ще работи.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Този, който ти предлагат, е с доста по-слаб процесор.


  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 13 минути, Иво Стоянов написа:

и аз това гледам... затова се и чудя за офертата :)

Предполагам че става на въпрос за гаранционен сервиз? Ако не могат да го отремонтират и не могат да го подменят със същия модел имаш право да си искаш парите обратно за покупката. Предполагам че за същите пари може да се намери нещо по-добро. Но това са доста предположения....

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Искай същата машина или такава със подобен хардуер :) или парите ако нямат.Проблема си е техен

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 17 минути, Иво Стоянов написа:

laptop.bg, сервиза е stemo :)

И от сервиза ли ти предлагат този модел?...

Не се съгласявай. Искай друг, със същите параметри. Ако нямат, да ти издадат протокол за стария, че не подлежи на ремонт. С него си искаш друг лаптоп от търговеца, по твой избор, но не на по-висока цена. Ако и те ти откажат - искаш да ти върнат парите. Ако и на това не са съгласни - КЗП. Това е редът.

По закон трябва да си удовлетворен от замяната, независимо кой ти я прави.

Редактирано от RudeBoy (преглед на промените)
  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

разбирам.. ами сега понеделник ще мина през сервиза и ще си търся правата.. просто те ми го представиха като все едно най-добрата алтернатива в ситуацията и затова се обърнах към вас да видя няма ли по-добър изход. :)

Редактирано от Иво Стоянов (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

Регистрирайте се

Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

Нова регистрация

Вход

Имате регистрация? Влезте от тук.

Вход

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.