Премини към съдържанието

Препоръчан отговор


Здравейте, имам един въпрос имам малко пари в един сайт и искам да си ги прехвърля в PayPal от там в сметката проблема е че нямам карта мога ли вместо карта да добавя само IBAN и с опцията Withdraw да си ги прехвърля директно в сметката

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Мисля, че не става така.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Не става, това със сметката е само за U.S. банките.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Мерси за информацията.Докато търсех инфо снощи намерих това -https://www.paypal.com/bg/webapps/mpp/withdraw а в самия акаунт от секцията за добавяне на банков акаунт или карта като цъкна долу в ляво  Old account view после в My money Add my bank ми дава да въвеждам само IBAN

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

добро утро, моля някой с добър английски да ми преведе това че тоя гугъл така превежда...

We will assume that the dispute is resolved and will automatically close it
unless you log in to the Resolution Center and escalate it before
5/26/2016. A closed dispute cannot be reopened or escalated to a PayPal
claim.

да не влизам в акаунта си или да влизам - не мога да разбера какво искат

:rolleyes:


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
публикувано (редактирано)

Повдигнала си диспут. Приемат, че е разрешен, освен ако до 26-и май не влезеш в " Resolution Center"-а си, и не го подновиш.

Редактирано от RudeBoy (преглед на промените)
  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 7 минути, RudeBoy написа:

Повдигнала си диспут. Приемат, че е разрешен, освен ако до 26-и май не влезеш в " Resolution Center"-а си, и не го подновиш.

да, платих за услуга, която не получих и им докладвах

към днешна дата ответната страна не е отговорила на писмото на Пейпала - е какво да отговори като са мошеници, колкото и на моите писма ми отговориха толкоз и на Пейпала ще отговорят

няма да влизам значи и аз така го разбрах, да се затваря спора автоматично на 26 май, и да се надявам да ми върнат парите макар че вече ги прежалих де

благодаря ви

:wors:

преди 8 минути, дръндю написа:

аз също не знам английски, но това което разбирам от онлайн преводачите е:

ако не предявите претенции до 26.05.2016 , ние ще приемем, че спорът е решен
решените спорове, повече не се дискутират

 

е какво повече да пиша нали им написах - искам си парите обратно

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
публикувано (редактирано)
преди 5 часа, haidukpikaso написа:

няма да влизам значи и аз така го разбрах, да се затваря спора автоматично на 26 май, и да се надявам да ми върнат парите макар че вече ги прежалих де

Май не е точно така ... "Диспут" (най-просто казано) значи, че има спор между теб и търговеца, и искаш PayPal да се намеси, и да го разреши. След като не си си получила парите, или поне нямаш уверение от търговеца, че ще ти ги върне - не би трябвало диспутът да е разрешен.

Редактирано от RudeBoy (преглед на промените)
  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 минута, RudeBoy написа:

Май не е точно така ... "Диспут" (най-просто казано) значи, че има спор между теб и търговеца, и искаш PayPal да се намери, и да го разреши. След като не си си получила парите, или поне нямаш уверение от търговеца, че ще ти ги върне - не би трябвало диспутът да е разрешен.

доколкото разбирам от писмото им тази сутрин те ще го разрешат, нали автоматично се прекратява спора на 26 май, 20 дни след като докладвах, толкова е срока за споровете

Because your seller has not yet responded, you should consider escalating
to a claim soon to ensure that your case remains eligible for PayPal
review. By escalating to a claim, you are asking PayPal to review the case
and decide the outcome.

We will assume that the dispute is resolved and will automatically close it
unless you log in to the Resolution Center and escalate it before
5/26/2016. A closed dispute cannot be reopened or escalated to a PayPal
claim.

Thank you,

PayPal

ами не знам какво още трябва да правя, то едвам се оправих с тоя техен център

:rolleyes:

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 минута, haidukpikaso написа:

доколкото разбирам от писмото им тази сутрин те ще го разрешат, нали автоматично се прекратява спора на 26 май, 20 дни след като докладвах, толкова е срока за споровете

Because your seller has not yet responded, you should consider escalating
to a claim soon to ensure that your case remains eligible for PayPal
review. By escalating to a claim, you are asking PayPal to review the case
and decide the outcome.

We will assume that the dispute is resolved and will automatically close it
unless you log in to the Resolution Center and escalate it before
5/26/2016. A closed dispute cannot be reopened or escalated to a PayPal
claim.

Thank you,

PayPal

ами не знам какво още трябва да правя, то едвам се оправих с тоя техен център

:rolleyes:

Доколкото разбрах продавача не е отговорил и ти трябва да ескалираш за да бъде разгледан случая ти от съпорта им и да решат

  • Харесва ми 2

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Току що, capnemo написа:

Доколкото разбрах продавача не е отговорил и ти трябва да ескалираш за да бъде разгледан случая ти от съпорта им и да решат

не е отговорил, няма и да отговори, те са мошеници

ясно, мерси много, трябва демек да им дам съгласието си да решат спора Пейпала

а сега ли да си влеза в акаунта да ескалирам или да чакам 26 май

 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 минута, haidukpikaso написа:

не е отговорил, няма и да отговори, те са мошеници

ясно, мерси много, трябва демек да им дам съгласието си да решат спора Пейпала

а сега ли да си влеза в акаунта да ескалирам или да чакам 26 май

 

Аз разбирам че сега трябва да го ескалираш, преди 26-ти

  • Харесва ми 2

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 минута, capnemo написа:

Аз разбирам че сега трябва да го ескалираш, преди 26-ти

и аз така го разбрах, иначе нямаше да ми пращат това писмо

ок ще вляза сега да го видя къде е това ескалиране, то там в тоя им център голяма мъка да се оправиш

Escalate this dispute to a PayPal claim

това ли трябва да натисна

:rolleyes:него май

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 9 часа, haidukpikaso написа:

и аз така го разбрах, иначе нямаше да ми пращат това писмо

ок ще вляза сега да го видя къде е това ескалиране, то там в тоя им център голяма мъка да се оправиш

Escalate this dispute to a PayPal claim

това ли трябва да натисна

:rolleyes:него май

Да, точно това.

Парите дори да ги няма в сметката на мошенниците ще ти бъдат върнати от страна на Paypal. Вече ми се е налагало да стигам до такива моменти с некоректни клиенти. 

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 8 часа, aninfid написа:

Да, точно това.

Парите дори да ги няма в сметката на мошенниците ще ти бъдат върнати от страна на Paypal. Вече ми се е налагало да стигам до такива моменти с некоректни клиенти. 

Него натиснах да и после това изписа Your dispute has been escalated to a claim.

Статуса ми е Awaiting other party's response - ще ще, от 23 април откак взеха парите и мълчат да не казвам кат какво мълчат тия крадци, не ми отговориха на мейла, писах им й в страницата във фейса пак не ми отговориха че и ме блокираха да не мога да им пиша злепоставящи ги неща на стената :D

Сега трябва да си проверявам пощата че можели да ме потърсят за още информация Пейпала, тъй поне вдянах де

Your Dispute Has Been Escalated to a Claim - Case #PP-004-798-558-876
от:    
service@intl.paypal.com
    дата:    22.05.2016 17:14
We have received your request to escalate this dispute to a claim. PayPal
may review any communication you've had with the seller in the Resolution
Center and contact you for additional information.

If we contact you for more information, please respond within the
timeframe. If you do not respond within the timeframe, the case may be
closed and decided in the seller's favor.

 

 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Пейпал реши спора и ще възстанови паричките ми

:clap:

We have concluded our investigation into your case and have decided in your
favor.

We were able to recover $***** USD and this amount has been credited to you.
Please allow five business days for this adjustment to be posted.

If you are due any additional funds, we will make our best effort to
recover the balance from the seller.


If the seller's account has insufficient funds to complete the refund owed
to you, please be assured that we will take appropriate action against the
seller's account, which may include limitation of the seller's account
privileges.

 

 

Благодаря Пейпал благодаря благодаря

:wors:

п.с. търсете си правата, когато сте измамени и излъгани !!!

  • Харесва ми 3

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 12 минути, haidukpikaso написа:

Благодаря Пейпал благодаря благодаря

:wors:

п.с. търсете си правата, когато сте измамени и излъгани !!!

А бе добре, че ние ти подсказахме да си ги търсиш ;) , че нещо май се беше отказала ....

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
току що, RudeBoy написа:

А бе добре, че ние ти подсказахме да си ги търсиш ;) , че нещо май се беше отказала ....

ми бях ги прежалила в интерес на истината

благодаря и на вас, които ми помогнахте да се оправя с Центъра им, че бях кат пиле у кълчища там

:wors:

  • Харесва ми 2

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

След разрешаването и приключването на спора ще ви бъде изпратено писмо с молба за анкета - относно тяхната работа. Отделете няколко минутки и я попълнете.

Те заслужават.

:cool:

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

Регистрирайте се

Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

Нова регистрация

Вход

Имате регистрация? Влезте от тук.

Вход

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.