Премини към съдържанието

Препоръчан отговор


Здравейте! Имам нужда от помощ. Имам кода на една програма, но ми искат и блок-схема към него, а тия блок-схеми са ми като тъмна Индия и ще съм много благодарен ако някой може да ми я направи!
Ето го и кода:

#include <iostream>
using namespace std;

int main()
{
        int n, maxAreaElement;
        float areaMax = 0;
        cout<<"Vavedete broq triagalnici: "; cin>>n;
        
        int *aSides = new int[n];
        int *bSides = new int[n];
        
        for(int i=0;i<n; i++)
        {
                cout<<"Vavedete a katetat na triagalnik "<<i+1<<": "; cin>>aSides[i];
                cout<<"Vavedete b katetat na triagalnik "<<i+1<<": "; cin>>bSides[i];
                
                float area = ((aSides[i]*bSides[i])/2);
                if(area>areaMax)
                {
                        areaMax = area;
                        maxAreaElement = i;
                }
        }
        
        cout<<"Triagalnik N"<<maxAreaElement+1<<" ima nai-golqm perimetyr."<<endl;
        return 0;
}

 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Периметър е обиколка, а не лице.  Дори не си видял какво ти пише в програмата искаш блок-схема да правиш

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 25 минути, ined написа:

Периметър е обиколка, а не лице.  Дори не си видял какво ти пише в програмата искаш блок-схема да правиш

Добре, моя грешка, но дори и след ъпдейта на кода аз пак си нямам идея как да направя блок-схемата и затова моля за помощ.

#include <iostream>
#include <stdio.h>
using namespace std;

int main()
{
	int n, maxAreaElement;
	float areaMax = 0;
	cout << "Vavedete broq triagalnici: "; cin >> n;

	int *aSides = new int[n];
	int *bSides = new int[n];
	int *cSides = new int[n];

	for (int i = 0; i<n; i++)
	{
		cout << "Vavedete a katetat na triagalnik " << i + 1 << ": "; cin >> aSides[i];
		cout << "Vavedete b katetat na triagalnik " << i + 1 << ": "; cin >> bSides[i];
		cout << "Vavedete c katetat na triagalnik " << i + 1 << ": "; cin >> cSides[i];
		float area = ((aSides[i] + bSides[i] + cSides[i]));
		if (area>areaMax)
		{
			areaMax = area;
			maxAreaElement = i;
		}
	}

 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Беше достатъчно да промениш една дума, а сега съвсем обърка програмата 

блок -схемите не са нищо сложно http://it.souprovadia.info/?q=node/87

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 16 минути, ined написа:

Беше достатъчно да промениш една дума, а сега съвсем обърка програмата 

блок -схемите не са нищо сложно http://it.souprovadia.info/?q=node/87

Коя дума?


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 13 часа, Явор Г. написа:

Коя дума?

Незнам как можеше с една дума да се подмени горната програма да работи за периметър, ама мога да ти кажа какво не е наред във втория опит:

  • Правоъгълните триъгълници имат 2 катета, не 3, както искаш да въвеждаш. Може да е копи-пейст грешка, ама си е срамота.
  • С размерите на две от страните (в случая катетите), правоъгълният триъгълник вече си е определен до еднаквост, т.е. знаеш измеренията на всичките му елементи. Що ти е да въвеждаш хипотенуза?
  • Малко е гадно в променлива наречена area (площ) да пишеш стойност която е периметър(т.е. circumference).
  • Страните са ти int, обаче обиколката float. Нещо се губи смисълът.

 

преди 12 часа, Yvan Sergeev написа:

Виждал ли си подписа на Кал?

 

Редактирано от flare (преглед на промените)
  • Харесва ми 2

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 11 минути, flare написа:

Незнам как можеше с една дума да се подмени горната програма да работи за периметър, ама мога да ти кажа какво не е наред във втория опит:

  • Правоъгълните триъгълници имат 2 катета, не 3, както искаш да въвеждаш. Може да е копи-пейст грешка, ама си е срамота.
  • С размерите на две от страните (в случая катетите), правоъгълният триъгълник вече си е определен до еднаквост, т.е. знаеш измеренията на всичките му елементи. Що ти е да въвеждаш хипотенуза?
  • Малко е гадно в променлива наречена area (площ) да пишеш стойност която е периметър(т.е. circumference).
  • Страните са ти int, обаче обиколката float. Нещо се губи смисълът.

 

Виждал ли си подписа на Кал?

 

има 2 неизвестни за мен в питането

 какво е подпис и какво е КАЛ

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Виж тук: https://code2flow.com/app

Може да си въведеш твоя код и да видиш какво ще излезе. Ползвай го като отправна точка и си направи "творчески" препис ;)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

Регистрирайте се

Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

Нова регистрация

Вход

Имате регистрация? Влезте от тук.

Вход

  • Разглеждащи това в момента   0 потребители

    Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.

  • Горещи теми в момента

  • Подобни теми

    • от даниел павелов
      Добър ден! Бих искал да попитам дали мога от някъде да си изтегля БЕЗПЛАТНО учебници по биология и химия за 8-и и 9-и клас, понеже правих струвах не намерих, все са до 7-и клас, а аз имам електронен четец  и понеже ще заминавам сега за месец на село и затова питам. Благодаря ви предварително!
    • от Chris Panov
      Здравейте,
      В момента имам сериозен проблем със взимането на броят на елементи в даден вектор.
      vec.size(); и  
      sizeof(vec) / sizeof(vec[0]); не работят. Програмата те пита за брой ключове за даден тест, въвеждаш ключовете, после въвеждаш и отговорите, които са били дадени, и програмата ги сравнява и в зависимост от това колко верни отговори имаш ти дава точки. Ключовете и дадените отговори са тип char. ("A", "B", "C" etc.)
      Ето го и кода, като повечето съм го направил на коментар за да си тествам само функцията която извежда броя на елементите.
      #include "stdafx.h" #include <iostream> #include <vector> #define CONSOLE_LOG(x) std::cout << x; std::vector<char> keys = {'A', 'B', 'C', 'D', 'E'}; std::vector<char> studentAnswers; int n, points = 0; char key, answer; template <typename T> T vecSize(std::vector<T>& vec) { T size = vec.size(); return size; } /* template <typename T1> void enterKeys(std::vector<T1>& k) { CONSOLE_LOG("Please enter the number of keys: "); std::cin >> n; for (int i = 0, counter = 1; i < n, counter <= n; i++, counter++) { CONSOLE_LOG("Key " << counter << ": "); std::cin >> key; k.emplace_back(key); } } template <typename T2> void enterAnswers(std::vector<T2>& stAns) { for (int i = 0, counter = 1; i < n, counter <= n; i++, counter++) { CONSOLE_LOG("Answer " << counter << ": "); std::cin >> answer; stAns.emplace_back(answer); } } template <typename T3> void getGrade(std::vector<T3>& x, std::vector<T3>& y) { for (int i = 0; i < n; i++) { if (x[i] == y[i]) { points++; } } CONSOLE_LOG("Points: " << points); } */ int main() { /* enterKeys(keys); enterAnswers(studentAnswers); getGrade(studentAnswers, keys); */ std::cout << keys.size() << std::endl; std::cout << vecSize(keys) << std::endl; std::cin.get(); std::cin.get(); std::cin.get(); return 0; } Опитах всевъзможни начини, и пак не става. Идеята е да заместя n променливата със броя на елементите от вектора. Програмата върви по един и същи начин, защото все пак в n променливата запазваме големината на вектора, но бих искал да си го направя с функция.
      Както виждате на края на програмата си извеждам тестове. Първият, който си е по конвенционалният метод си работи сам по себе си, но пък във for цикъл не бачка.
      А вторият е функцията която съм направил. Проблемът е че ми извежда непознат символ - "�"
      Проблемът е че типът на елементите във вектора е char, защото като го направих с int тип си работеше както трябва.
      Бих бил изключително благодарен ако някой може да ме насочи и да ми бутне едно рамо :)
    • от Goshko
      Да се напише програма, която създава структура "Book" като имате следните полета - Title(заглавието на книгата), Автор(Author), Цена(Price) и уникален номер на книгата(ISBN-num). Да се ваведе цяло число n и след него n на брой данни за ученика. Да се изведе на монитора данните за книгата с цена по-висока от предварително зададена.
    • от Пени
      Здравейте, аз съм ученик в 9ти клас
      Много ви моля за помощ, поради факта, че в понеделник, демек утре имам есе по психология на една от следните теми :
      "Не можем да решим проблемите, ако разсъждаваме по същия начин, по който сме разсъждавали при създаването им. "
      "Няма човешки проблем, за който да не съществува лесно решение - съвършено, надежно и погрешно. "
      "Човекът е единственото живо същество, което усеща собственото си битие като проблем, който трябва да разреши и от който той не може да се избави."
      Критериите за есето са следните :
      1. Ниво на разпознаване на проблема, заложени на фрагмента  5т.
      2. Ниво на философска осмисленост и интерпретация ( което специално моят учител няма да взима в предвид заради възрастта ни ) 10т.
      3. Логически последователно аргументирано ( да не се отклоняваме от идеята ) 10т.
      4. Изразена лична позиция ( трябва да се изрази към края ) 4т.
      5. Езикова и стилистична култура 3т.
      БЛАГОДАРЯ ВИ ПРЕДВАРЕТЕЛНО
       
    • от Ganchevv
      Здравейте! Без да искам си форматирах диска. Пробвах се да кача филм на флашка над 4гб, но не ставаше. После видях един урок където пишеше да дам десен бутон->format->file system->NTFS да го променя, но при мен бепше само то като вариянт и после ->alllocation until size ... и го форматирах на бързо без дори да разбера  На бързо прочетох да не инсталирам нищо и да имам два диска .. Главно имах снимки и клипове записани има ли някакъв шанс да ги възстановя? Благодаря за отделеното внимание! 

  • Дарение

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.