Премини към съдържанието

Препоръчан отговор


Вчера отидох до Cashterminal, за да си заредя пари в PayPal акаунта (за първи път зареждам там), искаше да си напиша PayPal email адреса, направих го, вкарах пари, даде ми бележка всичко беше точно. Но като си влезна в PayPal акаунта ми показва, че имам 0,00 EUR. Нито пък имам съобщение в имейла.. Ако можете да ми обясните защо е така и къде греша ще съм ви много благодарен.. По-късно щях да звъня на поддръжката от Cashterminal да ми пояснят, но ако проблемът се оправи може да не се стига до там.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

преди 1 час, ReT1 написа:

 

Вчера отидох до Cashterminal, за да си заредя пари в PayPal акаунта (за първи път зареждам там), искаше да си напиша PayPal email адреса, направих го, вкарах пари, даде ми бележка всичко беше точно. Но като си влезна в PayPal акаунта ми показва, че имам 0,00 EUR. Нито пък имам съобщение в имейла.. Ако можете да ми обясните защо е така и къде греша ще съм ви много благодарен.. По-късно щях да звъня на поддръжката от Cashterminal да ми пояснят, но ако проблемът се оправи може да не се стига до там.

Тази процедура отнема време. Изчакай един-два дни. Като си прехвърляш пари от PayPal към банковата сметка пек ще трябва да чакаш. Понякога се чакат няколко часа, но може да се наложи да изчакаш и 1-2 дни(много малко вероятно).

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 11 минути, A.com написа:

Тази процедура отнема време. Изчакай един-два дни. Като си прехвърляш пари от PayPal към банковата сметка пек ще трябва да чакаш. Понякога се чакат няколко часа, но може да се наложи да изчакаш и 1-2 дни(много малко вероятно).

По коледа след като си дръпнах едни 30 евро към сметката ги видях в сметката чак след 2 седмици. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Обадих се на поддръжката след като прочетох коментарите Ви и се оказа, че обработката на данни е от 3-5 дена. Благодаря ви много. ^^

  • Харесва ми 2

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Здравейте,

И аз имам проблем с пейпал, от няколко дни се опитвам да си открия сметка. При потвърждаване на банковата ми сметка, на последната стъпка "Link a bank accounts" вкарвам айбана ми и ми изписва следното "Sorry, we are not able to process your request. Please try again later." и така няколко дни вече. Моля за помощ.

Благодаря предварително.


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Аз също имам проблем. Когато си напиша имейла и цъкна напред ми изписва, че има грешка в данните или във връзката.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

Регистрирайте се

Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

Нова регистрация

Вход

Имате регистрация? Влезте от тук.

Вход

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.