Премини към съдържанието

Препоръчан отговор


Здравейте! Карам опел астра 1.6 газ бензин. Днес братовчедка ми беше мой личен шофьор и като се отбихме на едно място, беше забравила фаровете включени - акумулаторът умря. С бутане се оправихме, обаче се получи следното: при припалването чрез бутане се чу нещо като гърмене (1 път) и от тогава насетне колата не иска да върви на газ. Мислех, че бутилката е празна, отидох, заредих - без промяна. Като съм на бензин - няма проблеми, обаче включа ли на газ, и натисна педала, оборотите падат и колата някой път гасне. Когато съм в движение и прехвърля от бензин - губи мощност, не може да ускори, а постепенно намалява, все едно просто съм отпуснал педала за газта и колкото и да го натискам нищо не става. Благодаря за вниманието! :)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

преди 1 час, ImagineMe написа:

Здравейте! Карам опел астра 1.6 газ бензин. Днес братовчедка ми беше мой личен шофьор и като се отбихме на едно място, беше забравила фаровете включени - акумулаторът умря. С бутане се оправихме, обаче се получи следното: при припалването чрез бутане се чу нещо като гърмене (1 път) и от тогава насетне колата не иска да върви на газ. Мислех, че бутилката е празна, отидох, заредих - без промяна. Като съм на бензин - няма проблеми, обаче включа ли на газ, и натисна педала, оборотите падат и колата някой път гасне. Когато съм в движение и прехвърля от бензин - губи мощност, не може да ускори, а постепенно намалява, все едно просто съм отпуснал педала за газта и колкото и да го натискам нищо не става. Благодаря за вниманието! :)

Провери си пораженията по въздухопровода след въздушния филтър.

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 час, ImagineMe написа:

Карам опел астра 1.6 газ бензин.

Година можели да кажеш :)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 4 минути, crashgold написа:

Година можели да кажеш :)

И цвят !

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 3 минути, BMW Маниак написа:

И цвят !

И размер гуми ! 


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 2 часа, ImagineMe написа:

Здравейте! Карам опел астра 1.6 газ бензин. Днес братовчедка ми беше мой личен шофьор и като се отбихме на едно място, беше забравила фаровете включени - акумулаторът умря. С бутане се оправихме, обаче се получи следното: при припалването чрез бутане се чу нещо като гърмене (1 път) и от тогава насетне колата не иска да върви на газ. Мислех, че бутилката е празна, отидох, заредих - без промяна. Като съм на бензин - няма проблеми, обаче включа ли на газ, и натисна педала, оборотите падат и колата някой път гасне. Когато съм в движение и прехвърля от бензин - губи мощност, не може да ускори, а постепенно намалява, все едно просто съм отпуснал педала за газта и колкото и да го натискам нищо не става. Благодаря за вниманието! :)

Палили сте кола с бутане на газ. Идеални сте. Отивай там където са ти монтирали газовата система, за да я прегледат и да видят какво е за смяна.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
публикувано (редактирано)
преди 45 минути, Емил Костов написа:

Палили сте кола с бутане на газ. Идеални сте. Отивай там където са ти монтирали газовата система, за да я прегледат и да видят какво е за смяна.

Еее...стига де! Брат ми също кара Астра на газ, но нито знае къде са монтирали газовата, нито желае да им дава пари. И да ти кажа под секрет. Колата взе с газова преди 4 -5 години и от тогава никой не се осмелява да оправи проблемите му с преразхода. Само пари вземат и до там! Я кажи, де е тоя сервиз и тия мамини синчета, дето ще оправят газовата на Астрата, че да му кажа?

Редактирано от sennheiser (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
публикувано (редактирано)
преди 6 минути, sennheiser написа:

Еее...стига де! Брат ми също кара Астра на газ, но нито знае къде са монтирали газовата, нито желае да им дава пари. И да ти кажа под секрет. Колата взе с газова преди 4 -5 години и от тогава никой не се осмелява да оправи проблемите му с преразхода. Само пари вземат и до там! я кажи, де е тоя сервиз и тия мамини синчета, дето ще оправят газовата на Астрата, че да му кажа?

Ами отива в сервиз където разбират или сяда,чете и започва да експериментира. Никога кола не се пали на газ с бутане. Да не говорим, че за новите модели автомобили бутането с цел запалване е забранено.

Редактирано от Емил Костов (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 3 минути, Емил Костов написа:

Ами отива в сервиз където разбират или сяда,чете и започва да експериментира. Никога кола не се пали на газ с бутане.

Офффф...добре. Идеално е, да. Стига да не сме в България, а да кажем в Германия, дето всеки работи за каквото е учил. Тук всеки работи, каквито връзки има!!!

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 5 минути, sennheiser написа:

Офффф...добре. Идеално е, да. Стига да не сме в България, а да кажем в Германия, дето всеки работи за каквото е учил. Тук всеки работи, каквито връзки има!!!

Е правете каквото искате. Има хора, които разбират от газови уредби, така че може да се реши дадения проблем.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 4 минути, Емил Костов написа:

Е правете каквото искате. Има хора, които разбират от газови уредби, така че може да се реши дадения проблем.

И докато ги намеря тия хора съм изхарчил 1000 лева - повече от една трета от цената, която съм дал за Астрата с газова уредба и 4 нови гуни?

 

Добре пич, ако ти дам един лаптоп, гарантираш ли ми 100% ремонт за цената, която заслужава? Питам ей така. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 8 минути, sennheiser написа:

И докато ги намеря тия хора съм изхарчил 1000 лева - повече от една трета от цената, която съм дал за Астрата с газова уредба и 4 нови гуни?

 

Добре пич, ако ти дам един лаптоп, гарантираш ли ми 100% ремонт за цената, която заслужава? Питам ей така. 

Зависи какъв е ремонта. Колкото до хора, които разбират не е задължително да са от твоя град. Начини винаги има.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 4 минути, Емил Костов написа:

Зависи какъв е ремонта. Колкото до хора, които разбират не е задължително да са от твоя град. Начини винаги има.

Ами той не ръчи кола от друг град, защото му излизаше скъпо. Какво остава за майстор?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 10 минути, sennheiser написа:

Ами той не ръчи кола от друг град, защото му излизаше скъпо. Какво остава за майстор?

E, едно е да си купиш кола от друг град, а съвсем друго е да отидеш при специалист да ти настрои газовата система.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Оправих се, един маркуч се беше извадил, вкарах го на мястото му и тръгна :D

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Гост
преди 12 часа, ImagineMe написа:

Оправих се, един маркуч се беше извадил, вкарах го на мястото му и тръгна :D

Mда, като "гръмне" обикновено нещо изскача или се чупи някоя пластмаса. Ако не искаш да ти гърми повече, смени си на първо време свещите, а ако трябва и кабелите. Проблемът се появява най- често при палене и рязко подаване на газ. И не търси проблем в газовата уредба, защото той не е там. Пробива е във високоволтовите елементи на запалителната уредба.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 55 минути, язе написа:

Проблемът се появява най- често при палене и рязко подаване на газ.

Проблема също се появява кога е на привършване газта в бутилката и подадеш рязко газ. Обикновено като ГУ е настроена на по богата смес да се появи подобен проблем е много малко вероятно.
Навремето при мен изчезна напълно този проблем на опел вектра с мотор SFI но разхода на газ/бензин беше 19/11 и я разкарах. Естествено преди това вече беше начупила всичката пласмасария по въздуопровода. Добре че не отнесе платинената тънка като косъм жичка на дебитомера че набутването щеше да е още по голямо. От тогава съм върл противник на АГУ.

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Гост
преди 1 час, BMW Маниак написа:

Проблема също се появява кога е на привършване газта в бутилката и подадеш рязко газ. Обикновено като ГУ е настроена на по богата смес да се появи подобен проблем е много малко вероятно.
Навремето при мен изчезна напълно този проблем на опел вектра с мотор SFI но разхода на газ/бензин беше 19/11 и я разкарах. Естествено преди това вече беше начупила всичката пласмасария по въздуопровода. Добре че не отнесе платинената тънка като косъм жичка на дебитомера че набутването щеше да е още по голямо. От тогава съм върл противник на АГУ.

Слага се газов инжекцион и никога няма да гръмне. Нали знаеш защо гърмят тия коли, когато са с обикновени уредби. Карбуратори и монота що не гърмят? Особености на смукателните тръби...които при многоточковото впръскване са с обем, равен на обема на двигателя. А бедната смес само "подпомага" високоволтовите елементи, да се "изявят" неправилно. :)

А това SFI не е обозначение на мотора, на вектрата. SFI= sequential fuel injection. A самия мотор е C 20 XE- първата двувалка на Опел... уникален мотор! Не ги правят вече...

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 6 минути, язе написа:

Слага се газов инжекцион и никога няма да гръмне

95 година за газови инжекциони още никой не беше чувал.

 

преди 9 минути, язе написа:

A самия мотор е C 20 XE-

Вече с моето ЕГН почвам да забравям. Верно че винаги кога му поръчвах чаркуля (ремъци, водна помпа и подобни дреболии) го водеха C-20

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Гост
преди 4 минути, BMW Маниак написа:

95 година за газови инжекциони още никой не беше чувал.

 

Вярно е.И никой (включително и аз) не знаеше, защо гърмят пущините. А то толкова близко до акъла...

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

Регистрирайте се

Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

Нова регистрация

Вход

Имате регистрация? Влезте от тук.

Вход

  • Разглеждащи това в момента   0 потребители

    Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.

  • Горещи теми в момента

  • Подобни теми

    • от svetkata1
      Здравейте, има ли някакъв начин по който мога да свържа телевизора с уредбата с наличните входове и изходи с който разполагам. 

    • от Атанас Тодоров
      Здравейте, 

      карам Опел Инсигния 2.0 CDTI 163 коня, 2009г. 

      При прибиране от Пловдив към София ми се случи следното на магистралата - воланът и педалът на газта започнаха осезаемо да вибрират, проверих да не е някоя мека гума, но не беше. Скоростта в този момент беше около 130-140 км/ч, след което намалих и върнах на 5-та предавка, където за минута проблемът изчезна, но отново се появи. Продължих да намалявам скоростта, но вибрациите продължиха, започна да се чува странно тракане/тропане в двигателя и след няколко минути движение със 100, стрелката на оборотите взе да играе и изведнъж падна на нула, а колата изгасна в движение. След случката не запали въобще. Отклоних я по инерция в аварийното и усетих, че за момент скоростният лост беше яко заял. След това, при опит за запалване, въобще не превърта, а само се чува леко тракване (случвало ми се е преди да чуя този звук на развален стартер, но на друга кола). Свети на контакт и жълтата лампа за двигателя (нетипично). Въпросното тракане се е случвало и преди, но само когато изключа от скорост на светофар например и то не толкова силно. Тогава го игнорирах, защото всички ме съветваха, че това е нормално за дизелов двигател. Колата е на 218 000 километра. 

      Тъй като от дотук консултираното, причините може да са много, има ли някой някаква по-конкретна идея на какво може да се дължи проблемът? До момента чух демпфер, маховик, съединител (странно е да не пали, ако е само това...), възможно е да е от горивен филтър, т.к. не е сменян доста време, както и свещи или дюзи. 

      Много бих бил благодарен за някои идеи за евентуална причина, за да мога да се насоча към по-специализиран сервиз (т.к. съм доста разочарован от Generous Auto). 

      Благодаря! Весели празници! 
    • от нneikovv
      Здравей те
                 Въпросът ми е дали някой е продавал или купувал лек автомобил с подправени киловати на големия талон в данъчното. Дали има някакви трудности при прехвърлянето му, защото ми предстои евентуално закупуване на такъв автомобил. 
    • от rasheto1
      Добър ден искам да попитам защо когато си включи вчера уредбата тя се иключи изведнъж и не се включи повече забелязах че екрана е леко черен от страни. Какво може да е изгоряло според вас.

      Ето и снимки


  • Дарение

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.