Премини към съдържанието

Препоръчан отговор

Не ми се струва правилно заглавие, но няма значение. Имам фотоапарат, които е на сестра ми и ми е под ръка Nikon D5100 и много искам да се науча да снимам светкавици, портрети и много други. Сестра ми има книги пълна колекция за Цифровата фотография. С тях ли да започна да се уча или..... Аз съм напълно начинаещ. Нямам представа как се сменя F секунди и т.н

Сподели този отговор

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

преди 15 минути, Пекатаа написа:

Не ми се струва правилно заглавие, но няма значение. Имам фотоапарат, които е на сестра ми и ми е под ръка Nikon D5100 и много искам да се науча да снимам светкавици, портрети и много други. Сестра ми има книги пълна колекция за Цифровата фотография. С тях ли да започна да се уча или..... Аз съм напълно начинаещ. Нямам представа как се сменя F секунди и т.н

Започнете с книгите. НО пробвайте това, което научите и на практика!

• Харесва ми 1

Сподели този отговор

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 56 минути, Пекатаа написа:

Аз съм напълно начинаещ. Нямам представа как се сменя F секунди и т.н

За начинаещите на фотоапарата си има позиции,които са си с автоматична настройка на всичко:Цвете(от много близко разстояние),портрет,дете,спортни снимки.пейзаж.Ако времето е слънчево,най-добре излизат на позицията за спорт.Освен тези позиции има една автоматик,но тя има недостаък че при по-слабо осветление или на лампа, трябва да се държи апарата възможно почти неподвижно,което не винаги е възможно.

Сподели този отговор

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Първо научи основите неща във фотографията и останалото е практика. Другото, което е никога ама никога не оставяй фотоапарата на пълен автоматик...Също така за всичко си има определени обективи. Ако очакваш с 18-55 VRII обектив да правиш портрети малко трудно ще ти се получат или да снимаш светкавици(за което се иска много практика и правилния обектив+да знаеш как да боравиш с Фотошоп)..